De ideale verleidingswijze

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

De ideale verleidingswijze

Berichtdoor thisWaltz » di 28 april 2009, 15:56

Wat zijn voor jullie de ideale verleidingsmanieren gaande van kennismaking tot infomele omgang evoluerend naar intiemere omgang evoluerend naar sexuele contacten?.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 28 april 2009, 23:18

Hoi ik ben Pip. (handenschuddend)
Zullen we knuffelen? (armen uitnodigend geopend)

scenario 1: Ja
We knuffelen en dat knuffelen kan dan zomaar overgaan in handen op billen en/of borsten, bijten in oorlel en/of nek, een partijtje tongworstelen, gefriemel boven en onder de gordel en uiteindelijk goddelijke sex.

scenario 2: Nee
Jawel joh!! (voor vervolg zie onder 1)

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » wo 29 april 2009, 0:49

Dank je, Celine!

Maar vooruit, ook nog even serieus.

Mijn ervaring is om vooral nergens vanuit te gaan. Zorg dat je verwachtingspatroon leeg is. Neem een leuke avond/dag als uitgangspunt en eventuele sex als kers op de slagroom.

Verleiden kan subtiel, de allereerste handdruk kan nietszeggend zijn, maar ook botergeil!
Zorg voor een "lijntje", maak en behoud oogcontact. Verzorg haar, haal koffie en bestel broodjes, schenk de wijn in en smeer een toastje.
Lach, praat, toon interesse en geef aandacht.

En misschien is er dan die klik die de spanning verhoogt, die een "ondoordachte" hand over een bil kan laten gaan, die een bloesje van een schouder kan laten glijden, die een handaanraking electrisch kan maken.

Misschien kan je haar, als je toevallig tegelijkertijd door de deuropening wilt lopen, dan teder doch stevig om haar middel pakken, aankijken, tegen je aandrukken en zacht een zoen op haar lippen drukken.

Misschien is die zachte zoen zo ontluikend, dat ze daarna de kleren van je lijf rukt, zich van haar kledij laat ontdoen en je goddelijke sex met haar mag hebben.

Misschien was die eerste handdruk wel zo slap dat ze je na het kopje fatsoenlijke senseokoffie, vertelt dat ze een afspraak heeft vanavond, dat die zo voor de deur kan staan dus of je alsjeblieft... als je het niet erg vindt... plaats wil maken.

Misschien?

Cato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 22 april 2009, 21:54
Locatie: België

Berichtdoor Cato » do 07 mei 2009, 1:33

Ik vrees dat hier weer een groot verschil is tussen: hoe krijg ik een man 'zo ver' of hoe krijg ik een vrouw 'zo ver'.

Ik ben een vrouw en ontmoet redelijk wat mannen, mijn/ons doel is meestal sex...

Oogcontact en lichaamstaal is heel belangrijk.
Zo wek je al een soort verlangen om aan te raken op.
Doe rustig, kom dichter, blijf in de ogen kijken en geef een kleine kus op de lippen. Terug wat afstand en diep in de ogen kijken. Dan weet je al meteen of de ander verder wil.

Kus mekaar met de tongen, en streel door de haren. Lichaam tegen lichaam. Maak subtiele en zachte geluiden, zo is het duidelijk dat je zin hebt in de ander.

Meestal ga ik dan op de schoot zitten, benen wijd en kussen. Strelen in de hals tijdens het kussen. Hand over de buik naar beneden en strelen over het kruis.

Geef me dan nog 5 min en de kleren zijn uit en een hevige vrijpartij is begonnen!

Indien je mijn uitleg niet begrijpt, ga gerust mijn blog eens lezen. Ik ben een klein sekskonijntje, hihi.

Cato

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » vr 08 mei 2009, 23:26

Euh werkt het ook om de vrouw meteen vast te binden? :oops:
Non è possibile dividere la storia di noi due.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » vr 08 mei 2009, 23:28

Probeer het eens! :twisted:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 10 mei 2009, 4:17

Verleiding door iemand waar je nog echt op moet vallen (aantrekking is er, maar dat extraatje moet nog komen waardoor je ervoor wilt gaan) stap 1;
-zichzelf zijn.. begrijp jij mij? Begrijp ik jou? Zitten we een beetje op 1 lijn?
Diepte in durven gaan qua gesprek.. niet meelullen maar discussie aan durven gaan.. boei me

Verleiding op seksueel niveau (stap 2);
Openhartig de diepte in gaan qua gesprek over seks. Wat waren jouw ervaringen? Waar hou jij van, wat vind je van wat ik heb uitgespookt? Wat prikkelt jou? -een openhartig, gelijkwaardig gesprek hierover, als stap 1 al goed zit, doet mij zinderen..

Verleiding als de aantrekking is bevestigd.. (stap 3);
Het gesprek wordt concreter en gaat langzaam over elkaar; waarom we elkaar boeiend vinden, wat ons aan elkaar trekt.. en hij legt een hand op mijn heup.. of nek/hals.. trekt me naar zich toe.. en fluistert; "ik wil je" (of iets originelers; als het maar echt is)


Ik ben erg moeilijk, moet ik toegeven.. ik doe het niet eens expres... maar ik vind verleiding al snel gemaakt, en daar knap ik op af.. dat is gewoon zo..

Verleiding speelt bij mij, en ik denk bij velen, tussen de oren.. het moet opbouw hebben qua woorden, gesprek, geen fysieke knipoog, maar talige knipogen in inhoud en humor. Als dat goed zit komt er een juiste aanraking.. veilig doch spannend, fijn, vertrouwd..
En geile woorden mogen daarna graag gefluisterd worden in mijn oren, naar mijn gedachten..

*haaaah, fijn*
=>dan ben ik overwonnen ;)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » zo 10 mei 2009, 10:38

waar kan ik je vinden Jessebel?

:twisted:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: De ideale verleidingswijze

Berichtdoor Jippie » zo 10 mei 2009, 12:38

Wat zijn voor jullie de ideale verleidingsmanieren gaande van kennismaking tot infomele omgang evoluerend naar intiemere omgang evoluerend naar sexuele contacten?.
Laat niet weten dat je haar een lekker geil wijf vindt die je graag wil neuken.
Laat wel weten dat je haar een zeer aantrekkelijke en intelligente vrouw vindt met uitstraling.
Het draadje tussen deze twee is erg dun, als je daar vanaf lazert hoef je de posting van Jessebel niet meer te lezen.

En stap 2 1/2 in een gesprek over sex.... verifieer niet naar een vriendin of een ex en noem geen namen. Zeg gewoon wat je zelf prikkelt en zoek geen bevestiging... schluss.

Op naar stap 3
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Cato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 22 april 2009, 21:54
Locatie: België

Berichtdoor Cato » zo 10 mei 2009, 13:19

Wat is het leven voor een vrouw toch leuk (soms) :-)

Stap 1
Ik zie tijdens het uitgaan een lekker stuk staan en heb echt zin in een goede one night stand

Stap 2
Ik zoek oogcontact en dan weet je wel of hij je wat ziet zitten of niet

Stap 3
Je stapt op hem af en duwt subtiel een condoom in zijn hand terwijl je hem diep in de ogen kijkt met een onweerstaanbare geile lach op je mond

Stap 4
Je gaat terug een eindje verder staan en zoekt weer oogcontact, de blikken naar elkaar samen met de body language zeggen: passioneel vrijen

Stap 5
Je doet teken met je hoofd richting de uitgang

Stap 6
Je vertekt naar buiten en de man komt je achtern

Stap 7
Buiten druk je hem tegen de muur om lekker te kussen, en de resta volgt natuurlijk :-)

Cato x

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 10 mei 2009, 22:35

Nou, this Waltz.. hier kun je vast wel wat mee... :P

Enne... nog een advies voor de mannen:
Zoek geen match!
"Hallo, ik houd van reizen, fotograferen, exotisch eten en luiter graag naar Sky Radio :?

Durf een vrouw aan met een "eigen ik", iemand die b.v van kickboxen houdt, paaldanseres is wodka drinkt en af en toe een klooster ingaat voor een retraite.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 11 mei 2009, 8:56

Ha! 8) En die dan ook nog doet wat je vraagt, en elke avond lekker kookt. En elke dag geile neuksex natuurlijk. De ideale vrouw, we komen er wel!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 12 mei 2009, 8:39

Stap 7
Buiten druk je hem tegen de muur om lekker te kussen, en de resta volgt natuurlijk :-)
Of niet..
Want als je het condoom nu in de hand drukt van Pinkeletje *..hij zit er al in hoor!..*
of in de handen van Zoef de Haas *... Klaar!!..ennuh bedankt...*
Of heb je daar een zesde zintuig voor?
Het schijnt dat mensen ook onbewust op geur af gaan maar dat zal in een gelegenheid waar veel mensen bij elkaar komen ook niet lukken denk ik.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » di 12 mei 2009, 12:41

Stap 7
Buiten druk je hem tegen de muur om lekker te kussen, en de resta volgt natuurlijk :-)
Of niet..
Want als je het condoom nu in de hand drukt van Pinkeletje *..hij zit er al in hoor!..*
of in de handen van Zoef de Haas *... Klaar!!..ennuh bedankt...*
Of heb je daar een zesde zintuig voor?
Het schijnt dat mensen ook onbewust op geur af gaan maar dat zal in een gelegenheid waar veel mensen bij elkaar komen ook niet lukken denk ik.
Als zij hem tegen de muur drukt...kan ik me inbeelden dat zij ook wel dat comdoom-probleem gaat oplossen... 8)
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Cato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 22 april 2009, 21:54
Locatie: België

Berichtdoor Cato » wo 13 mei 2009, 0:27

Haha, problemen zijn er om op te lossen hé...
Ik ben eigenlijk toch wel blij dat ik een vrouw ben, echt niet moeilijk om een man te versieren. Ik zou niet weten wat te doen als er ééntje nee zou zeggen?! En ja, ook zonder condoom, nice talk of wat dan ook lukt het om te versieren...

Mannen, zijn jullie niet een beetje TE makkelijk??! :?

Cato x

Oh ja, misschien kunnen de mannen die dan toch geen date te pakken krijgen hun amuseren met de verhalen op mijn blog? hihi


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten