Hoe regel ik een sexdate op het internet?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Hoe regel ik een sexdate op het internet?

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 16:35

Hoi allemaal!

Ik ben Wouter, 28 jaar en kom uit Utrecht. Heb gestudeerd en ben denk ik ook niet lelijk. Ben sinds een tijdje vrijgezel en het bevalt me eigenlijk prima! Ik mis wel nog het hebben van sex! Nu zou je zeggen: dan versier je toch een dame of ga je naar de hoeren?

Noujah het punt is dus dat als ik al tijd heb om uit te gaan ik liever de tijd besteed aan mijn vrienden en daarnaast wil ik vrouwen ook liever respectvol behandelen. Naar de hoeren is ook geen optie omdat de meesten ontzettend lelijk zijn en sex op een andere manier beleven dan ik dat doe.

Toen dacht ik: Misschien is het regelen van een sexdate via internet wat voor mij? Mannen.. hier heb ik dus jullie hulp bij nodig!

- Welke websites zijn geschikt voor mij (er zijn er zoveel!)?

ik zoek: niet een website waar je met zijn allen op één vrouw duikt. Ik zoek eigenlijk een beetje hoogopgeleide vrouwen die gewoon niet lelijk zijn. Ik wil mezelf ook niet meteen helemaal kenbaar maken en ik wil een beetje discreet zijn. Ik wil best een beetje chatten. Ik wil ook een actieve/populaire website(s) waar je regelmatig dates scored. Misschien ben ik te optimistisch :), maar dat kan ik bijstellen. Hoe goed werkt de dating service op deze website, anyway stuur me pm als je liever niet via het forum doet.

- Wat is een handige aanpak?

Moet ik meteen vrienden worden met een spannend tintje? of mezelf helemaal kenbaar maken? Welke opmerkingen werken een beetje? Kortom: wat moet ik doen om een beetje populair te zijn?

Ik wacht met spanning af op jullie reacties/tips!

Bedankt,

Groeten,

Wouter

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » vr 24 april 2009, 18:40

Ik ben wel heeeel benieuwd naar de reacties op jouw vragen Wouter :lol: :lol:
Afbeelding

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » vr 24 april 2009, 18:55

Wout...jij kondigt surpriseparty's ook van te voren aan?

ik denk niet dat je hier vindt wat je zoekt
ze duiken hier namelijk met su allu tegelijk op 1 vrouw..
een zootje hier...niks voor een intelligente gestudeerde vent als jij.
The music is all around us...you only have to listen..

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 19:05

Wout...jij kondigt surpriseparty's ook van te voren aan?

ik denk niet dat je hier vindt wat je zoekt
ze duiken hier namelijk met su allu tegelijk op 1 vrouw..
een zootje hier...niks voor een intelligente gestudeerde vent als jij.
Haha tjah het is ook geen oproep gericht naar vrouwen he hihi ;) Heb je er ervaring mee dan?

Noujah zo intelligent wil ik nou ook weer niet overkomen, als ze denken dat ze prima met me kunt praten dan is het ook best.

Trouwens, het geeft niet helemaal het antwoord op mijn vraag:

Welke website is dan het meest geschikt?

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » vr 24 april 2009, 19:12

Geduld hebben, en vooral je zelf blijven.

Het "even" in de groep gooien werkt altijd averechts!
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 19:19

Geduld hebben, en vooral je zelf blijven.

Het "even" in de groep gooien werkt altijd averechts!
Deze website of een andere? Tuurlijk wil ik wel op deze website geduldig wachten op de leuke antwoorden.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 24 april 2009, 19:21

Even een reactie op; moet ik mezelf gelijk kenbaar maken?

Hangt ook een beetje er vanaf hoe je zelf in elkaar zit...
Vanuit mezelf, en het lijkt me voor de meeste vrouwen sprekend nu; Ja, wacht er niet te lang mee om te zeggen dat het je echt om seks gaat en niet om een relatie.

Er zijn namelijk echt genoeg vrouwen die ook alleen seks willen, maar, ze zijn in de minderheid op het net. Komt denk ik mede doordat het irl zoveel makkelijk te regelen is voor een vrouw dan voor een man...(?)

-maar ze zijn er, en als je op gelijkwaardige basis gaat babbelen en daten is de kans op een (of meerdere) leuke ervaringen voor jullie beiden zoveel groter. Dus; moeilijker te regelen, maar een veel leukere tijd :)

maar zoals ik zei; het hangt er vanaf hoe je zelf in elkaar zit. Als je er zelf helemaal niet mee zit dat de ander misschien andere verwachtingen heeft, en je die daardoor flink pijn kan doen... is het niet 'netjes', maar makkelijker om jouw bedoelingen vóór je te houden.
Dan regel je het wellicht makkelijker, maar kans is dat een date afloopt met een sisser, en je iemand achterlaat die zich flink genept voelt.. Toch een leuke date met seks en daarna niets van je laten horen (of zeggen dat het je alleen om te seks ging) is natuurlijk nòg beroerder...

Dus, wil je 'piece of mind' en vooral genieten; Maak het kenbaar voor je daadwerkelijk afspreekt...

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 19:45

True. What about fling, adultfriendfinder of cse? Ik ben denk ik het meest geinteresseerd in c-dating. Iemand ervaring?

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hoe regel ik een sexdate op het internet?

Berichtdoor Thomas_K » vr 24 april 2009, 20:02

Naar de hoeren is ook geen optie omdat de meesten ontzettend lelijk zijn en sex op een andere manier beleven dan ik dat doe.
Hoi Wouter,

Sorry, maar je redenering is niet sluitend. Als de meeste hoeren ontzettend lelijk zijn en sex op een andere manier beleven, dan is naar de hoeren gaan wel degelijk een optie als je maar zorgvuldig bent in je selectie! Ik zou zeggen, op naar het bordeel en geniet.

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 20:04

zucht

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 24 april 2009, 20:18

zucht


en nee, sorry, ik weet niet welke de beste site hiervoor is. Als die bestond,
zou daar gelijk een 100/1 man/vrouw ratio zijn...

Zoals nu...

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 21:05

:) het gaat mij ook niet om de ratio. Het gaat mij erom dat ik een redelijke kans maak. Misschien een organisatie die de dates regelt en dus selecteerd?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoe regel ik een sexdate op het internet?

Berichtdoor Jippie » vr 24 april 2009, 21:11

Heb gestudeerd en ben denk ik ook niet lelijk. Ben sinds een tijdje vrijgezel en het bevalt me eigenlijk prima! Ik mis wel nog het hebben van sex! Nu zou je zeggen: dan versier je toch een dame of ga je naar de hoeren?

Noujah het punt is dus dat als ik al tijd heb om uit te gaan ik liever de tijd besteed aan mijn vrienden en daarnaast wil ik vrouwen ook liever respectvol behandelen. Naar de hoeren is ook geen optie omdat de meesten ontzettend lelijk zijn en sex op een andere manier beleven dan ik dat doe.
Je hebt gestudeerd en je mist sex.
Je besteedt je spaarzame vrije tijd liever met je vrienden dan aan een vrouw.

Je wil vrouwen ook liever respectvol behandelen en noemt hoeren ontzettend lelijk.
Bovendien beleven hoeren sex op een andere manier als jij?

Wat klopt hier niet want dit is tegenstrijdig?

Je hebt ook hele luxe hoeren die er erg goed uitzien en zeer intelligent zijn, maar daar hangt een prijskaartje aan.
Wat zoek je eigenlijk rauwe sex of sex met genegenheid?
Wat is in jouw ogen een vrouw met respect behandelen?

Ik heb het idee dat je een soort levende opblaaspop zoekt zoekt die je dat geeft waar je zin in hebt en die verder niet zeurt.... maar dan vraag ik me af wat je dan gestudeerd hebt?.. want die zijn er namelijk niet.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » vr 24 april 2009, 21:16

Wouter, doe ff woordkoppelen ofzo, zodat je aan de 10 berichten zit en je inbox kan lezen... je hebt namelijk een pm ;)

wouterdaniels88
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 16:18
Locatie: Utrecht

Re: Hoe regel ik een sexdate op het internet?

Berichtdoor wouterdaniels88 » vr 24 april 2009, 21:21

Heb gestudeerd en ben denk ik ook niet lelijk. Ben sinds een tijdje vrijgezel en het bevalt me eigenlijk prima! Ik mis wel nog het hebben van sex! Nu zou je zeggen: dan versier je toch een dame of ga je naar de hoeren?

Noujah het punt is dus dat als ik al tijd heb om uit te gaan ik liever de tijd besteed aan mijn vrienden en daarnaast wil ik vrouwen ook liever respectvol behandelen. Naar de hoeren is ook geen optie omdat de meesten ontzettend lelijk zijn en sex op een andere manier beleven dan ik dat doe.
Je hebt gestudeerd en je mist sex.
Je besteedt je spaarzame vrije tijd liever met je vrienden dan aan een vrouw.

Je wil vrouwen ook liever respectvol behandelen en noemt hoeren ontzettend lelijk.
Bovendien beleven hoeren sex op een andere manier als jij?

Wat klopt hier niet want dit is tegenstrijdig?

Je hebt ook hele luxe hoeren die er erg goed uitzien en zeer intelligent zijn, maar daar hangt een prijskaartje aan.
Wat zoek je eigenlijk rauwe sex of sex met genegenheid?
Wat is in jouw ogen een vrouw met respect behandelen?

Ik heb het idee dat je een soort levende opblaaspop zoekt zoekt die je dat geeft waar je zin in hebt en die verder niet zeurt.... maar dan vraag ik me af wat je dan gestudeerd hebt?.. want die zijn er namelijk niet.
Nee, jij begrijpt me niet, de dingen die ik zei waren om een context te scheppen van mijn probleem en dat zegt helemaal niets over wat ik te bieden heb of wil bieden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten