Wel seks, geen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » ma 22 maart 2010, 11:49

Ja als je het zo gaat bekijken heb je ook een relatie met de bakker.
Denk dat Pixie bedoeld dat er geen emotionele relatie is, met alle ellende die erbij hoort.
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » ma 22 maart 2010, 12:24

Wij noemen het alleen een beetje anders , wij noemen het een friends with benefits relatie.
...
Het voordeel voor ons is dat we elkaar nu wel goed kennen , en we overal vrij over kunnen praten. Af en toe kan het moeilijk wezen , omdat wij wel de gevoelens voor elkaar hebben , maar het gaat prima zolang we allebij maar niet te ver gaan in onze gevoelens.
Ik weet niet wat voor gevoelens jij voor de bakker hebt Edje...die van mij gaan echt niet verder dat dat ie lekker brood bakt, maar dat wil ik geen friends with benefits-relatie noemen...Pixie geeft toch duidelijk aan dat ze wel de gevoelens voor elkaar hebben, dan heb je het toch ook over een emotionele relatie, of lees ik het wéér 'ns verkeerd?

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » ma 22 maart 2010, 12:26

:oops: sorry, dat van die gevoelens had IK dus over het hoofd gezien.
My bad :lol:
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » ma 22 maart 2010, 12:28

Hè, pffff, begon al echt te vermoeden dat die waterstofperoxide m'n hersenen aantast... :wink:

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » ma 22 maart 2010, 14:31

Hè, pffff, begon al echt te vermoeden dat die waterstofperoxide m'n hersenen aantast... :wink:

:twisted: nu ga ik heel hard op mijn handen zitten..... :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » ma 22 maart 2010, 15:17

Lamar komme Deco, hou je vooral niet in :lol: :lol:

Elja
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 07 september 2009, 20:02

Berichtdoor Elja » vr 26 maart 2010, 9:55

Ik dacht ook altijd dat sex zonder een relatie niets voor mij was, maar weet inmiddels beter!! Heb sinds een half jaar regelmatig sex met een goede vriend van me en het bevalt prima. Ook bij ons is de benaming 'friends with benefits' al eens gevallen, maar het maakt in principe niet uit hoe het genoemd wordt, we voelen er ons allebei goed bij. Het klikt enorm op alle vlakken, of we nu stomende sex hebben of op de bank hangen en een filmpje kijken...het is gewoon heerlijk zonder al die verplichtingen van een relatie.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » vr 26 maart 2010, 14:15

Ik zit me voor te stellen hoe ik seks zou hebben met M, R, C, J of D en tegen seks met D zou ik eigenlijk geen bezwaar hebben, want dat is wel een lekker ding, maar verder....nee, ik zou niet met een goede vriend het bed willen delen (nou ja, alleen delen kan nog wel, maar dan handjes boven de dekens!). Ik geloof dat het heel raar zou zijn.
Ik ben ook iemand die zich snel aan personen kan hechten en ik ben heel open. Ik zou op een gegeven moment méér willen dan alleen seks en een beetje op de bank hangen. Ik zou ook exclusiviteit willen.

Af en toe ontvang ik nog steeds een smsje of een msn berichtje van een erg leuke en goed uitziende man waar ik een jaar terug of zo seks mee gehad heb(toen ik nog single was). Hij weet dat ik een relatie heb, maar toch probeert hij me nog wel eens te benaderen voor seks. Hij weet ook dat ik er niet voor in ben. Toch brengt hij het altijd op een grappige manier, waarna hij weer afdruipt en vrolijk verder gaat met een ander meisje.
Hij is de enige die ik misschien als seksvriendje had willen hebben. Maar ook dan denk ik dat ik al snel veel van hem zou gaan vragen. En hij wil echt geen relatie, was ook niet verliefd op mij.
Omdat ik het verder echt een leuke en aardige gozer vind, zou ik best een vriendschap met hem willen. Maar ik merk dat dit dus helemaal niet gaat. Ik blijf voor hem meer een soort van lustobject geloof ik...

Welke verplichtingen van een relatie zie jij niet zitten, Elja? Gewoon even nieuwsgierig hoor! :wink:

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Berichtdoor Trident » za 27 maart 2010, 11:12

Ik heb ooit een half jaar zo'n sexrelatie gehad. Het was heerlijk. We vonden elkaar heel aantrekkelijk maar er was geen knetterende vonk. De dame gaf aan dat ze eigenlijk gek was op iemand die een half jaar in een ver buitenland verbleef. Ik zou over een half jaar zelf ook naar het buitenland gaan. We hadden allebei een druk sociaal leven dat niet goed bij elkaar paste. We zijn dus ook zelden met elkaar uit geweest of zo.
Dus, op voorstel van de dame spraken we af om regelmatig op woensdag of zaterdagavond bij elkaar in bed te kruipen. We spraken ook af dat zij het initiatief nam en belde als ze zin had om tegen me aan te kruipen. Dus het kon voor komen dat ze zaterdagavond om 1 uur belde vanuit de kroeg of ik me even bij haar thuis wilde "melden" om 2 uur. Ook belde ze een keer spontaan dat ze het huis, met waterbed,van een vriendin te leen had en ze wilde NU weten of je lekker kon vrijen in zo'n bed. Of ik maar meteen even wilde "komen". En zo ging het een half jaar ongedwongen door. Na een half jaar scheiden onze wegen zich zonder gedoe, zonder drama maar met een heerlijke warme herinnering. Ik zie ze nog wel eens voorbij gaan met man en kinderen (ja die man uit het buitenland). En het voelt nog steeds goed zo!

Elja
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 07 september 2009, 20:02

Berichtdoor Elja » za 27 maart 2010, 18:52

@Guusje: al die dingen die 'moeten'...op bezoek bij zijn familie, vrienden, naar verjaardagen...dat soort dingen. Of gewoon simpelweg voor je gevoel elkaar 'moeten zien', omdat je elkaar al even niet hebt gezien. We zien elkaar nu alleen als we dat allebei willen, dus de ene week 1x en de andere week 4x en het voelt perfect!

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 27 maart 2010, 23:46

Trident, with al due resepect, het klinkt een beetje alsof je het verzetje was van de dame in kwestie. Dat jij kwam opdagen wanneer zij zin had. Jij kunt zelf ook aangeven wanneer je wilt he :-) Misschien vindt zij dat ook wel fijn, en als ze zelf de touwtjes helemaal in handen zou willen hebben zou ik denken 'fuck it' (not her) en move on.

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Berichtdoor Trident » zo 28 maart 2010, 1:14

Fuzz,
Nee hoor, dat heb ik het misschien niet goed uitgelegd. Het was inderdaad een verzetje, maar wel een regelmatig en heel vertrouwd aanvoelend verzetje en een wederzijds verzetje.

We hadden het allebei best druk met onze aparte sociale leventjes in die tijd, en het kwam nou eenmaal vaak niet goed uit om iets van te voren af te spreken. Ik vond het verassings effect juist altijd wel iets spannends hebben. ...Als je lekker aan het stappen bent, je hangt met je vrienden ergens aan een bar en je mooie sexmaatje belt min of meer onverwachts en ze vertelt waar ze allemaal zin in heeft. Dan heb ik niet veel aansporing nodig. Maar als ik niet kon was het overigens ook geen punt.

enne... maak je niet ongerust ook als ze een keer niet belde vermaakte ik me prima. Ik had toen helemaal geen zin in iets vasts. Dat ongedwongene maakt het nou juist zo leuk. Dat is wat ik hier probeer aan te geven. Er is helemaal niks mis mee om een tijdje zo'n relatie te hebben. Probleem is meestal echter dat een van de 2 begint claimen of ergens op te rekenen. Dat deden we allebei niet, en dat maakte het nou juist zo leuk.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » zo 28 maart 2010, 16:35

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe een seksrelatie eindigt. Zeggen jullie het of laten jullie het contact verwateren (zodat er een opening blijft om tzt weer contact op te nemen?).
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 28 maart 2010, 17:15

Ik weet niet hoe je het normaal doet beeindigen, maar heb wel een leuke anekdote erover.

Jaren geleden had ik een sexvriendje... hij bleef maar zeggen dat hij zijn vrijheid niet kwijt wilde, en ik vond dat prima, hij was lief, lekker en ik kreeg aandacht ik kon wel zonder relatie... we zagen elkaar vaak dus wat was t verschil...
Maar elke keer weer vertelde hij het me...
Tot ik op een dag tegen sluitingstijd hem voor mijn deur zag staan bij de winkel.. hij drukte me een reuze knuffelbeest "gewonnen op de Kermis"in mijn armen, keek me nog een keer diep in mijn ogen. Kuste me en verdween... Hij belde niet meer, nam de eerste week ook niet op als ik belde....
Contact verwaterde... Dus vrees dat hij het niet meer kon....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Berichtdoor Trident » zo 28 maart 2010, 17:18

Tegen de tijd dat ik naar het buitenland ging en haar verwegvriendje richting nederland zou komen werden onze sexafspraakjes langzaam aan wat minder frequent en toen ik zelf vertrok was het daarmee definitief voorbij. We hebben geen lange of ingewikkelde gesprekken gevoerd of teder afscheid genomen. We wisten van te voren dat het een keer zachtjes zou eindigen.
Dus je hebt eigenlijk wel gelijk het is gewoon langzaam verwaterd en dat was goed zo.We hebben van elkaars warmte en van de sex genoten die we op dat moment allebei nodig hadden en verder niks ingewikkelds en ik kijk er nu nog steeds met een goed gevoel op terug.

Nogmaals het is gewoon heel fijn om alle voordelen van sex te kunnen genieten met een heel vertrouwd lijf, zonder alle gebruikelijke plichtplegingen of onduidelijkheden. Als we afspraken dan waren we er ook gewoon zeker van dat we sex hadden en was er geen onduidelijkheid of we het wel of niet gingen doen. Dat vond ik als man en duidelijk en lekker.

Drukke dag gehad..., hoofdpijn..., ongesteldheid.., ben zo moe... en al dat soort gezeur was er gewoon nooit, want dan belde ze niet. Prima zo, en dat gold voor ons allebei!

Nu ik het er na al die jaren zo weer eens op terugkijk, lijkt het me best leuk om weer eens zoiets te hebben. Maar ja vind maar eens zo iemand met wie je er precies hetzelfde over denkt............................


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten