lingerie dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » di 26 november 2002, 10:07

Ik denk niets Bart Afbeelding

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » di 26 november 2002, 10:21

@kip: Ik heb trouwens niet de torselet gevonden op de site die je noemde. Wilde wel eens zien waar jij zo groos op was. Ach ja, ik heb wel een ideetje Afbeelding. Wil je trouwens vertellen hoe het komt dat ze nu 'om' is?

Verder... De verhalen die ik heb verteld zijn allemaal, stuk voor stuk, op waarheid berust en niet gefingeerd, als je het zou willen weten. Zelfs eventuele plaatsnamen zijn niet aangepast omwille van privacy of andere duistere zaken.

Vanacht (ja daarom heb ik slaap nodig) had mijn vriendinnetje het er nog over (over de lingerie enzo). Ze dacht dat ik het nog het meest voor mezelf had gekocht, zodat ik van haar kon genieten en dat ze dan dacht dat ze misschien normaal niet goed gekleed zou gaan. Echt weer een vrouwengedachte (alhoewel... mannen kunnen er ook wat van Afbeelding )! Maar goed, ik heb haar uitgelegd dat ik materialistisch ben opgegroeid en dat pure liefde bij mij in twee vormen worden geuit: in emotionele en in materialistische waarde, zoals een uitje, lingerie, kleding (sinds wanneer is lingerie geen kleding?) enzo. Ik heb haar verteld dat ze een prachtig lichaam heeft en dat ze mooie lingerie meer dan waard is! Na haar ongeveer een uur te 'indoctrineren' Afbeelding begon ze het toch te begrijpen en stemde met mij in. Ze vond het setje dat ik had gegeven wel ongelooflijk mooi, maar het kwam gewoon zo abrupt (zeg DAT dan!).

Nu vind ik het wel een beetje eng om nu het definitieve setje (die van het merk Marie Jo, waar ik het al eerder over had, kip Afbeelding ) te geven... Maar ik zie het wel. In ieder geval kan dan de dag eromheen niet meer stuk.

Overigens zag ze vandaag in de Metro (het krantje, red.) een hele mooie roze babydoll van Hennes & Mauritz. Misschien dat ik die er nog bij doe, om het geheel te compenseren... Overigens ga ik mijzelf ook helemaal mooi kleden en een lekker luchtje op en naar de kapper, massage voor haar enzo. Dus het is niet zo dat ik het alleen voor mezelf doe.

Zie het maar zo: als ik haar mee naar een restaurant neem, dan doe ik het toch ook deels voor mezelf? Of niet soms? En dat doe ik toch ook niet omdat ik denk dat ze thuis niet lekker eet? (om maar weer even terug te komen op een eerder punt in deze post)

Groetjes,
Bart

nimue

Berichtdoor nimue » di 26 november 2002, 15:46

tja, met dat restaurant is misschien een mooie vergelijking...ik vind alleen dat je rekening moet houden met de wensen van je vriendin. als ze echt niet houdt van zulke lingerie/restaurants, dan zal ze het niet pretting vinden om te krijgen, voila. want dan voelt ze zich een beetje gedwongen denk ik. Is er wel voor te vinden, maar duft ze zelf niet naar dat restaurant of die lingerie te kopen, ja, dan is het misschien een duwtje in de goede richting...

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » di 26 november 2002, 15:51

Tuurlijk hou ik rekening met de wensen van mijn vriendin... Vanochtend hebben we het weer bijgelegd en ze zei ook dat ze het ontzettend mooi vindt, wat ze gekregen had.

Ze had alleen het idee dat het allemaal maar om sex draaide en dat ze dus dacht dat ik vond dat ze niet mooi gekleed was. En ze dacht dat het meer voor mezelf bedoeld was voor vermaak en niet echt voor haar.

Ik heb het haar uitgelegd en nu weet ze wel wat het is...

Groetjes,
Bart

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » wo 27 november 2002, 2:36

h@i, bart!

Waarom mijn vrouw om is? Ik weet het niet. Misschien moeten ik eens vragen waarom ze eerst zo tegen was. Weet ik eigenlijk wel, ze vond het nogal plat en hoerig. Niet dat ze nu overtuigd jarretelsmaniak is geworden, maar ze ziet dat ik haar geweldig vind als ze jarretels draagt, en dat het inderdaad niet om seks alleen gaat. Wel geeft ze toe dat het sexy aanvoelt om ze te dragen, maar ze schaamt zich daar ook een beetje voor. Ach, dat had ik ook, die schaamte, en eigenlijk vind ik het heel bijzonder dat ze zich speciaal voor mij zo nu en dan eens mooi inpakt! In ieder geval, het verzet is gebroken, en ik ben een blij man. Daarbij dient gezegd, ik heb het vaak gezegd dat het me leuk leek, en in eerste instantie had ze een 'jarretelbroekje' of zoiets gekocht om van het gezeur af te zijn. Vond ze niet mooi staan (ingepakte worst), ik heb het niet eens gezien, het is in de vuilnisbak gegaan. Gelukkig maar, want jarretels aan je onderbroek, nou het doet me niks. Toen ze dat verteld had, hebben we besloten samen eens te kijken, en zo kwam van het een het ander. Bij het thuis tonen heb ik me ingehouden, maar niet te veel, en gezegd dat ik het wel erg leuk vond staan. Verder niet. Later ben ik op een zondagmorgen verrast in bed. Mmmh!
Wees niet bang om je Marie Jo uit handen te geven, het is vast mooier dan al het andere dat je vriendin in de kast heeft.....maar ik kan me de spanning wel voorstellen.
Over het torselet van Passionata, het is afgebeeld bij passionata.com; waarbij je wallpapers kunt vragen (extra's of zo) alleen zijn de wallpapers bij de verschillende talen ook verschillend. Ik weet niet meer of dit Frans, Duits, Engels was hoor, zoek maar even uit, je vindt het wel. Ik val er niet speciaal op hoor, ik geloof dat ik alles met jarretels mooi vind; ik hou echter niet van rood, merkwaardigerwijs. Wit en zwart, maar dat is persoonlijk. En natuurlijk moet de gordel niet te smal zijn, vooral niet op de rug, dan lijkt het zo'n floddertje. De jarretels moeten van metaal zijn. Ik heb vaak gordels gekocht (vele heb ik nooit durven geven, maar het geven hoort tot de kicks voor niks, nou ja niks..) en mijn favo is een witte chantelle met echt metaal, dus niet witgeverfd. Ze glimmen bij zacht licht. Heel sexy. Die zal ik nog eens aan mevrouw Kip geven, ze weet niet dat mijn ex die wel eens droeg. Ze heeft bijna dezelfde maat. Eigenlijk hoop ik dat ik mevrouw Kip ooit eens in een corsetje kan krijgen, zo'n satijnig ding met van die zilveren haakjes voor, maar er moet wat te dromen blijven. Ze zal wel niet ingesnoerd willen worden, en dat hoeft van mij ook niet. Maar wellicht vind ik ooit eens iets wat tussen een torselet en corset in zit. Ik hou ook veel van de wat bredere, ouderwetsige jarretels, zoals inez_kreeftmeyer ze aanbeveelt. Zal ik die eens bestellen?
Wat een ontboezemingen, dit heb ik nog nooit tegen iemand gezegd, zelfs niet Misses Kip... het wordt tijd dat ik ophoudt. Ook ik heb me laten verleiden om te schrijven over waar dit forum eigenlijk niet over ging. Poenig gedoe en dagdromen. Foei kip!

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » wo 27 november 2002, 3:15

Ik heb het even nagekeken; het torselet staat bij passionata.com. Je ziet het alleen als je Frans als taal kiest (zoiets bedenk je toch niet Afbeelding ) ga dan naar Seduction et Passion en dan Goodies. Links zit de dame in een mooi torselet, dat, ik verzeker je, in het echt veel mooier is. Oh ja, 't kost zo'n 70 euro. Daar krijg je bij Marie Jo alleen maar jarretels voor? Nou dan zullen die wel héééel mooi zijn Bart! Sterkte!

Kip

Oh, nog een vraagje, hoe wordt je van junior member tot member verheven? 't heeft er niks mee nodig, maar toch wil ik dat even weten, ik voel me nu zo'n groentje!

[This message has been edited by kip (edited 27-11-2002).]

Peter1183

Berichtdoor Peter1183 » wo 27 november 2002, 8:54

Mijn eega was vroeger ook niet zo'n voorstandster van uitdagende lingerie. Tot ze erachter kwam dat ik dat toch wel mooi vind. Ik hou niet van dat extreme maar gewoon iets dat uitdagend en mooi is waardoor het vrouwelijk lichaam, dus de vormen, geaccentueerd worden.

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 27 november 2002, 10:02

Hoi kip, weet jij dat je heel leuk kunt schrijven? Anyway: om van Junior Member naar member te gaan moet jij om precies te zijn nog 13 posts maken. Je wordt pas member bij 25 posts.

Ik heb bij Passionata.com gekeken en heb het gevonden! Wat een enorm mooi ding, zeg... Ik heb ook tegen Willemein een keer verteld dat ik dat erg mooi vind. Maar dit zal er wel nooit van komen. Inderdaad, er moet toch iets zijn waar je nog over kan dromen! Gisteravond nog even lekker knus op ons zolderkamertje tegen elkaar gelegen en hetgeen waar ze de dag daarvoor zo onzeker over was een rustig nagesproken.

Ze vindt het setje dus WEL enorm mooi en vanavond doet ze het weer aan. Ze moet bij een modeshow ervoor zorgen dat de meiden er mooi uit zien en ze moet zelf ook in het zicht staan, dus wilde ze zichzelf ook mooi voelen (ohohohoh, ze heeft het door!). Verder heb ik haar nu eens zonder sex-bedoelingen verteld dat ik het onnoemelijk mooi vindt en dat het gewoon (nee, niet alleen gewoon) haar toch al vrouwelijke vormen gigantisch in haar voordeel accentueert.

Voor de rest is het natuurlijk zo'n enorm lekkere kwelling om te weten wat er onder haar kleding zit, of het uberhaupt wel onder haar kleding zit... Och...

Ik denk dat jij het wel goed hebt gedaan, een beetje mild reageren en er niet gelijk opduiken, iets waar ik nog iets van zou kunnen leren Afbeelding.

Wens mevrouw Kip maar veel plezier, want met een man als jou... Afbeelding

Groetjes,
Bart

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 27 november 2002, 10:05

@Peter: ik hou ook absoluut niet van open kruizen enzo... Vind ik allemaal veel te... Tja, ordinair enzo. Wel vind ik kwart en halve cups erg mooi.

groetjes,
Bart

PS: ik zal ff een plaatje van het Marie Jo setje zoeken...

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 27 november 2002, 10:07


coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » wo 27 november 2002, 10:30

Mijn vrouw wil nog eens met jullie vrouwen (UrinatinventuM en Kip)praten.............!
Of ik wil dat ze met jullie vrouwen praat <LOL>

Nog twee maanden en dan heeft ze haar "normale buikje" weer terug en dan nog 6 maanden wachten tot de sex ;-) (zegt ze!!)

Leuk om jullie teksten te lezen, alleen komen jullie er nog aan sex toe met zoveel tekst?
PS: reageer hier maar niet op...moet ik huilen.

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 27 november 2002, 11:26

Hallo coco,

Waarom wil jij zo graag dat onze vrouwen (tis trouwens nog mijn vriendin Afbeelding ) met jouw vrouw gaan praten?

groetjes,
Bart

PS: ik antwoord niet op jouw vraag, want dan moet je huilen...

[This message has been edited by UrinatinventuM (edited 27-11-2002).]

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » vr 29 november 2002, 2:18

Hallo Bart!

Ik schrijf maar weer wat; ik wil ook member worden! Al heb ik weinig nieuws, geschreven zal er worden!
Dank voor je compliment aangaande mijn schrijven. Ik weet het: 't is een gave. Het ruikt hier ineens naar eigenwaan, merkwaardig. Ruik je het ook?
Grappig dat jij dat Passionatagevalletje ook mooi vindt, ik weet nog niet of ze het al gekocht heeft (hihi, spannend! Bullshit! Ik durf het weer eens niet te vragen, angsthaas die ik ben, of ben ik bang dat ze het nu toch niet wil?). Ik verheug me er in ieder geval heel erg op, en ga ervan uit dat ze het niet zal doen; dan valt het straks niet zo tegen als ze het inderdaad niet koopt. Ja, ja, de menselijke geest is ondoorgrondelijk. Vindt je vriendin het trouwens niet mooi? Vindt ze het té? Of heb je het niet even laten zien? En dat doet iets met mode?
We hebben het tij mee Bart, dit jaar barst het in alle winkels van de torseletjes en jarretels (zelfs zo'n degelijk katholieke firma als C&A verkoopt nu 3 smaken torseletten!)
Ik ben nog even vergeten iets te zeggen; dat mijn vrouw jarretels is gaan dragen is niet zonder deal gegaan. Omdat ik er zelf meestal bijloop als of ik kleren uit de zak van Max heb gejat, mag mijn vrouw ook eens kleren voor mij uitzoeken, en ik zal geen 'nee' zeggen. Ze zei dat ze het leuk zou vinden als ik er ook eens netjes uitzie. Ik ben benieuwd hoe ik er met Kerst bijloop. Vlinderstrik? (gruwel!) Misschien vergeet ze het. Maar misschien is het een tip voor de wanhopigen onder ons: voor wat, hoort wat? Als je partner eens kritiek op je heeft, stel dan een ruil voor.
Trouwens Bart, wist jij dat jij ook leuk schrijft? Je hebt ook een bijzondere username; eerst dacht ik steeds dat het betekende dat je een smeerlap was, maar later vatte ik'm. Heb slecht Atheneum gehad, en jij bent vast zo'n gymnasiumfiguur. Tip van Kip: doe het wc-raampje eens dicht man! Ik geloof dat ik in jou in meerdere opzichten mijn gelijke gevonden heb. Leuk toch van internet, je vindt alrijd wel iemand die met hetzelfde zit, zelfs lingerielosers. Wat me bij Coco brengt.
Tja, Coco, seks zonder jarretels is leuk, maar jarretels zonder seks, da's pas lekker! Ik geloof niet dat ik seksmaniak ben, ik ben eerder worcaholic, ik zal nooit het Nederlands gemiddelde halen. Maar ik geef (intussen) toe, dat als ... dan zie ik mevrouw Kip graag mooi 'uitgedost'. Aan de andere kant als jij je een beetje ingehouden had, was Miss Coco niet zwanger.... Is het waar dat je na zwangerschap 6 maanden geen seks moet hebben? Afschrikwekkend! Dan zijn de jarretels allang weer uit de mode Coco! Daar ga je pas echt van huilen.

Kip

Hé, daar schiet me nog iets leuks te binnen, mijn vrouw zei ooit dat ze zich met dat jarretelbroekpak een ingepakte worst voelde. Maar dan is het nog altijd Kips leverworst! (stilte) Tja, ik had er zelf ook meer van verwacht.

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » vr 29 november 2002, 10:57

Hallo Kip,

Dank u, dank u Afbeelding. Leuk dat jij dat zo voelt, dat jij in mij een gelijke ziet. Ik heb ook wel het gevoel dat dat zo kan zijn.

Ik denk dat je het je vrouw gewoon kan vragen hoor, of ze het al gekocht heeft! In een gesloten vraag natuurlijk Afbeelding. En als ze dan een negatief antwoord geeft, koop het dan alsjeblieft zelf?! Ik bedoel, ik neem aan dat ze zelf heeft aangegeven dat ze het ontzettend mooi vindt? Sprokkel dan al je moed bij elkaar en stap een lingeriewinkel binnen, misschien dat ze geen Passionata hebben, maar vast iets vergelijkends (en zoveel moed is er nu ook weer voor nodig, mensen in een lingeriezaak vinden het denk ik alleen maar goed dat er mannen in hun zaak komen. Mannen vind ik er altijd maar een beetje doelloos bij staan, daar Afbeelding ). Een tip: neem een plaatje mee van de Torselet. Ten eerste heeft ze dan een idee wat je wilt, en jij hebt in een keer duidelijk gemaakt wat je wilt, zonder jezelf voor schut te hoeven zetten. Ook is de aandacht van de verkoopster even afgeleid en meestal krijg je heel positieve reacties.

Voor de rest denk ik dat het sluiten van een deal nu niet echt een goede inslag is in het verhaal. Ik denk dat je zelf er ook wat meer moeite voor moet doen... Voor jezelf een keer mooie kleding aandoen voor haar, lekker ruiken, haar in de plooi, huis aan kant gemaakt, dit alles heel verrassend als zij thuiskomt ofzo. Ik vind een deal maken hetzelfde als: jij mij niet pijpen, ik jou niet beffen... Snap je?

Ze zegt al: ze zou het leuk vinden als jij er ook een keer mooi uitzag... Doe er wat aan, dit is een stille hint van haar?!

Die username van mij: die komt van een gebouw in Amsterdam... Een groot winkelcentrum nabij het vondelpark. Er staat heel groot op: Homo Sapien Non Urinat In Ventum, vandaar Afbeelding. En nee, ik ben geen gymnasiumfiguur, simpelweg MAVO gedaan ( Afbeelding ), maar mijn vriendinnetje heeft t wel gedaan...

groetjes,
Bart -- Die tot nu toe nog niets heeft geroken...

PS: mijn vriendinnetje vind het dus wel mooi, ze moest alleen even aan het idee wennen... ze had het woensdag nogmaals aangetrokken en dit keer echt met een gepaste trots.
PPS: Ze doet niet iets met mode, misschien was ik te suggestief Afbeelding, ze moest model lopen voor een vriendin, een kapster.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 04 december 2002, 23:34

Urinaventum, kip en coco , ik vind jullie zaaalig , ik watertand van jullie gesprekken .....het hoort er allemaal zo spannend uit !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten