lingerie dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bregje

Berichtdoor bregje » ma 26 augustus 2002, 19:05

hoi kip,

ik heb je verhaal gelezen en begrijp wel dat je graag zou willen dat je vrouw jarretels draagt. Het is heel moeilijk om het aan je vrouw voor te leggen. Als je het zou geven kan ze zich gekwetst voelen.

Ik bedoel in de trand van: Oh, moet ik jarretjels gaan dragen omdat ik anders niet mooi of sexy genoeg ben?
Zo zou ik zelf denken.

Zelf zou ik het harstikke gaaf vinden als ik een vriend had die voor mij mooie lingerie of jarretels zou kopen. Is wel spannend. Vind bij de sex, het spel van verleiding toch wel belangrijk. Dat je elkaar langzaam uitkleedt en niet meteen elkaar naakt ziet.

Zelf zou ik niet jaretells kopen, is te duur. Mijn ex had wel in het bijzijn van mij een setje gekocht en een mooie string. Er is niets verkeerds mee dat je van jaratells houdt. Bij sex heb je toch ook verschillende standjes en plaatsen. Je doet het toch ook niet iedere keer hetzelfde. Dat maakt het juist spannend.

Ik wens je heelveel succes.

Liefs bregje

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » wo 28 augustus 2002, 20:59

wat is de topic dan??
Kip, van harte!! En ik hoop dat mijn vrouw ook nog eens zo'n ingeving krijgt. In Frankrijk wel samen gekeken..voor het eerst.
Maar ik heb de hoop al ietwat opgegeven, mede door jullie prachtige opmerkingen en waarheden. Jammer dat ze het (nog) niet wil dragen, zonde van m'n geld, maar inderdaad als ze het echt niet wil, dan niet........!
Misschien dat ik ooit nog eens in de topic iets schrijf <snik> in 2013???

samsonknight
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 26 april 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor samsonknight » vr 30 augustus 2002, 1:05

Beste Bregje

Niet alleen duur, jarretels, maar ook een moeilijk woord!
Maar goed, duur hoeven ze niet te zijn, kijk eens in de uitverkoop rond! Ik zag 'echte Chantelle-jarretels' voor € 10,-! En anders begin je met H&M's of V&D's. Nadeel, flodderig en plastic jarretels, maar goed genoeg om je vriend een leuke avond te bezorgen!
Dus Bregje, gewoon een weekje niet internetten, en koop wat leuks voor het bespaarde geld!

Laat maar eens horen

dekott

Berichtdoor dekott » za 31 augustus 2002, 21:35

Lang leve de lingerie.
Beter dan sportslips, ondersteunde slips,
tot boven de navelslips, vleeskleurig ondergoed.

underworld

Berichtdoor underworld » za 31 augustus 2002, 21:52

he KIP hartstikke gefeliciteerd. Ik weet precies hoe je je voelt en je de komende maand nog zal voelen Afbeelding.
Mijn vriendin begint steeds openener te worden. Ik heb voorgesteld om een nieuw paar kousen te kopen en dat hebben we gedaan ik heb echter wel een groots inkopen gedaan. 7 paar kousen/holdups Afbeelding Afbeelding Afbeelding Kan het niet laten als echte jarretels en kousen lover. Ik had het vandaag nog met haar over die aankoop (die overigens nog binnen moet komen) en ze zij dat ze ook wel witte kousen wou. want ze wou wel een nieuw setje jarretels kopen. Ik ben weer blij voor de komende maanden

UrinatinventuM

Berichtdoor UrinatinventuM » vr 11 oktober 2002, 11:29

Hallo!

Ik ben, net als menig andere man een liefhebber van lingerie. Het is juist datgene dat, zoals ik al eerder heb gelezen, de taart (no offense!) 'af' maakt.

Ikzelf ben iemand die zonder schroom alleen een lingeriezaak binnenstapt om iets te kopen voor mijn vriendin. Ik geniet van de blikken om me heen en het kan me niet te druk zijn, heerlijk. Net als bij het kopen van condooms, ik schaam me er echt niet voor!

By the way, ik heb mijn vriendin nog nooit jarretels aangeboden, maar wel setjes van Marie Jo (230 gulden! taaaahhh!).

In december ga ik met mijn vriendin een verwendag doen, met als afsluiting een overnachting in de meest luxe kamer van het Krasnapolsky Hotel in Amsterdam (zij weet hier niets vanaf!) en ik zorg dat, wanneer we daar aankomen, ik mooie nieuwe kleding (waaronder een setje met jarretels) voor haar heb gekocht en dat dit na een uitgebreid bad voor haar op het bed ligt.

Ik heb haar al een paar maanden van te voren gevraagd wat voor lingerie ze echt het allermooist vind om te dragen, dat is ze tegen die tijd allang weer vergeten! Ze zei niet dat ze jarretels wel of niet mooi vind, maar ik waag het erop. Voor haar ben ik toch een hele dag bezig geweest het naar haar zin te maken Afbeelding.

Verder vind ik, kip, dat je een beetje onzeker over jezelf overkomt op dat gebied! Kop op! Probeer het en zie wat de reactie is. Ook een tip is om haar de hele dag al met cadeautjes te overladen of leuke dingen te gaan doen (als je al 8 jaar getrouwd bent WEET je wat ze leuk vind en wat niet). Zorg er wel voor dat ze er niets van af weet en zeg alles wat ze die dag hebt voor haar af. Nou ja, zie hierboven eigenlijk.

Succes, je verdient het (en je vrouw ook)...
Bart

PS: lingerie is niet hoerig! lingerie is verleidelijk, daarom dragen prostituees het...

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » ma 14 oktober 2002, 16:36

Van het weekend heb ik een heel mooi setje voor mijn vriendin gekocht (Marie Jo - Toulouse, rood), met jarretels... Echt heel mooi!

Nu ga ik duimen dat mijn vriendinnetje Willemein het ook leuk vind!

Het was wel grappig, in de hele zaak waren alleen maar vrouwen aanwezig en toen het hele zakie op de toonbank lag kwam er net een mevrouw aangelopen. Meteen zo'n reactie van: "Zo, dat is mooi zeg!".

E G O B O O S T ! ! !

Groetjes,
Bart

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » ma 14 oktober 2002, 20:55

Ook jammer...ik had nog zo'n setje hangen.
<geenLOL>..misschien kan ik hetzelf nog eens passen. Nu in het bezig van een trotse 'zwangere' buik dus da past echt niet meer bij haar!

Jij veel succes, ik gun je het!

Angel
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 mei 2002, 1:01

Berichtdoor Angel » wo 16 oktober 2002, 16:45

*kan een glimlach niet onderdrukken*
Wat een drukte om die jarretels (extra zorg gedragen over de spelling)!

Ff een tip.... er bestaat ook zoiets als een lingeriebon (ik heb er ooit eentje gekregen van mijn vriend toen we net samen waren) ik vond het erg leuk om te krijgen en ik kon zelf iets uitzoeken (hem meegesleurd naar de winkel natuurlijk, zodat hij ook kon kiezen Afbeelding)
Geloof me, je gaat als je zo'n bon krijgt echt geen vleeskleurig grote corrigerende onderbroek kopen, lol.
Ik garandeer niet dat ze jarretels (weer dat woord) koopt, maar ik weet bijna zeker dat het dan in elk geval echte lingerie wordt.

Succes
Kxss
Angel

[This message has been edited by Angel (edited 16-10-2002).]

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 16 oktober 2002, 16:50

Maar ik vind een lingeriebon zo goedkoop (figuurlijk dan)... Ik vind het zelf veel leuker om te kopen en ik denk dat mijn vriendin het ook zeer op prijs stelt!

Voor sommige mensen is het misschien wel handig Afbeelding

Angel
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 mei 2002, 1:01

Berichtdoor Angel » wo 16 oktober 2002, 16:57

goedkoop is relatief.. Afbeelding
ik denk dat als je elkaar nog niet zo lang kent (wij ten tijde van dit kado) het een goede manier is om het bespreekbaar te maken. Aangezien dat het grootste probleem was in deze topic (hoe geef ik haar, hoe zorg ik dat het draagt, waarom etc :-))
leek het me wel makkelijk.
Het zorgt er in elk geval wel voor dat je de genoemde valkuil ("dit ga ik echt niet aandoen") vermijdt...

Kxss
Angel

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » wo 16 oktober 2002, 17:00

Helemaal met je eens, Angel!

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » wo 16 oktober 2002, 21:52

wie weet waar ik zo'n vleeskleurig grote corrigerende onderbroek kan kopen?

Zoek om al jaren voor een kado (ja, verkeerde spelling ;-).......)

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 16 oktober 2002, 22:00

Lieve jarretelliefhebbers,

ik lees dit topic met veel plezier. Ben een vrouw die zelf heel veel van lingerie hou , maar toch nog geen jarretells kocht .Wel heerlijke body's en zelfophoudende luxekousen . Wat me opvalt is dat jullie iets kopen voor jullie vrouw dat jullie eigenlijk moet verleiden , ik koop die spullen liever zelf om iemand ermee te verrassen en ook voor mezelf . Opgepast ik geef hier geen negatief oordeel , het is alleen iets dat ik niet zo goed begrijp omdat ik graag zelf het verleidende kies . voor een partner of eventuele partner zou ik zelf ook niet direct iets intiems kopen , maar ik kan erin komen dat het spannend is samen iets uit te zoeken .
Maar ik geniet van dit tragikomische en toch zo leuk onderwerp van mannen die oprecht naar iets verlangen dat ik goed kan begrijpen . Ik ben niet zo jong meer en bedenk vaak , zo'n leuk setje nu, dat draag ik vast op m'n tachtigste niet meer ( hier zou ik nu graag zo'n groen lachje zetten maar ik weet niet hoe je dat doet )
liefs

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » do 17 oktober 2002, 10:52

groen lachje is een : en een D achter elkaar dus : D zonder spatie ertussen Afbeelding


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten