Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Peter50 » do 06 juni 2013, 21:26

Dat is een interessante gedachte, Benno, dat mannen vaak willen vreemdgaan waarbij het zelden lukt, en dat vrouwen slechts soms willen vreemdgaan waarbij het vrijwel altijd lukt; en dat de uitkomst van beiden ongeveer gelijk is. Dat zou kunnen. Wat hebben vrouwen het toch gemakkelijk. Maar gelijke aantallen krijg je alleen als je prostitutiebezoek niet meetelt, lijkt me.

Ik denk dat je statistieken van serieus wetenschappelijk onderzoek serieus moet nemen. Onderzoekers houden rekening met fakers en proberen dit te ondervangen door de vragen die ze stellen. Verder helpt het natuurlijk dat de respondenten anoniem zijn.
Statistieken van flutonderzoekjes, van de Viva of zo, zeggen inderdaad niet zoveel.

Dan heb ik nog de indruk die ik krijg door dingen die mensen mij vertellen. Dus dan ga ik niet af op de media, maar op mensen die ik persoonlijk ken en die mij serieus dingen vertellen. Ik geloof dat ik maar één persoon ken, die mij heeft verteld ooit te zijn vreemdgegaan. Dus de mensen die ik ken, zijn daar vrij discreet in. (Het was overigens een vrouw, die vertelde daar haar vriend daarin een excuus zag om het ook te doen, maar wel wat vaker dan zij.)
Ik ken dus zoals gezegd vier vrouwen die een relatie met een getrouwde man hebben gehad, in één van die vier gevallen ken ik de betreffende getrouwde man ook, maar ik heb zijn verhaal nooit gehoord.
Dat duidt erop dat mannen vreemdgaan en dat ze dat doen met ongebonden vrouwen. Ik ken geen enkele man met zo'n verhaal! Als het waar is dat mannen graag pochen, dan zou ik toch zeker zoveel verhalen van mannen moeten kennen?
  Echte liefde is niet blind.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Benno » vr 07 juni 2013, 0:50

Peter50, om voor de hand liggende redenen zou ik prostitueebezoek in deze niet laten meetellen. Verder is het mij niet duidelijk of je het over authentiek vreemdgaan hebt of over open relaties.
Sprekende vanuit wat ik om mij heen zie heb ikzelf zelden (of eigenlijk nooit) een vrouw voor vrijblijvende seks achter een man zien aangaan, en zo mogelijk nog minder een blauwtje zien lopen; terwijl de omgekeerde situatie een radicaal ander beeld te zien geeft.

Het stemt mij echter hoopvol om te horen dat mijn kijk op de zaak statistisch gezien niet representatief zou zijn. Dat zou erop wijzen dat vrouwen in toenemende mate seksuele exclusiviteit niet langer als een vanzelfsprekendheid gaan beschouwen, waardoor vraag en aanbod automatisch naar elkaar toe moeten groeien.

Esmiralda
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 21 december 2012, 15:20

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Esmiralda » vr 07 juni 2013, 16:35

Een grote duidelijke TIP!!!!!

BETAAL NOOIT OM KONTACT TE KRIJGEN VIA DEZE SITES.
Zijn allemaal fake dames, ook de fotos die je krijgt zijn NEP.

Er zijn via internet hele organisaties bezig om mannen via deze betaalwijze uit te kleden.
DUS nooit vooraf geld storten.
Ook geen kredits kopen via de sites allemaal nep profils

Ga gewoon naar een publieke dame, evt via een gratis site.
**** moderator: sites die specifiek vermeld werden zijn verwijderd -geen reclame maken svp ****

Je betaald de dame en niemand weet het.

SUCCES.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Janus » zo 16 juni 2013, 12:09

[quote="Benno"]Peter50, omdat mannen graag pochen over hun al dan niet toegelaten buitenechtelijke ervaringen terwijl vrouwen daar juist heel discreet over zijn; denk ik dat statistieken met een korrel zout moeten worden genomen:

Statistieken in deze zijn altijd twijfelachtig. Ik ken meer ontrouwe mannen dan vrouwen (meestal achteraf vanwege echtscheidingen op die grond), maar laatstgenoemde zijn er toch zeker ook. 3:2, in die buurt zou ik zeggen, uitermate onwetenschappelijk.
Mijn buitenechtelijke zaken hou ik voor de hele buitenwereld stil, en erop pochen zal ik zeker niet, maar de betreffende vriendin haar hele vriendenschaar leeft in deze met haar mee.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Nelly » ma 17 juni 2013, 0:30

Ik heb al die cijfers dat mannen 'het vaker doen' en 'vaker vreemdgaan' etc. dan vrouwen nooit begrepen. Tenzij man/man seks ook meetelt is bij elke keer seks zowel een man betrokken als een vrouw.
Dit zorgt voor twee mogelijkheden:
-Of aantal keren dat man & vrouw het doen, vreemdgaan etc. is gelijk
-Of je hebt veel vrouwen die het minder doen dan mannen & dan een aantal vrouwen die het veel en veel vaker doen

Lariks
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 02 maart 2012, 1:49

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Lariks » wo 19 juni 2013, 7:53

Of die mannen gaan vreemd met single vrouwen

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Peter50 » wo 19 juni 2013, 11:25

Ja, lijkt mij ook, zie mijn posting van di 04 juni 2013, 11:34, waaruit onderstaand citaat komt.
[...] Mannen met een vaste relatie gaan vreemd, vrouwen over het algemeen niet. De vreemdgaande mannen doen dat dus met single vrouwen. Single mannen hebben af en toe seks, terwijl de single vrouwen hun handen vol hebben aan de verzorging van getrouwde mannen.
[...] En dan is er nog prostitutiebezoek.
  Echte liefde is niet blind.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Benno » wo 19 juni 2013, 14:59

Dat de meningen hierover verschillen zou wel eens met de eigen ervaringen te maken kunnen hebben...ma.w. met het toeval waardoor die persoonlijke ervaringen tot stand zijn gekomen.

Op het Viva forum schrijven in ieder geval heel wat vrouwen die al dan niet met medeweten van hun vaste partner, er een "nr 2" op na houden.
Mogelijk is dat een recente evolutie, te wijten / te danken aan het relatief recente fenomeen van de zelfredzame vrouw die financieel niet langer van haar man afhankelijk is, zich om die reden iets meer durft te permitteren en vanuit haar werksituatie een eigen vrienden- en kennissenkring heeft opgebouwd.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor konijn » vr 19 juli 2013, 22:11

Wat een heerlijke discussie. Alles zit er in, foute mannen, boze vrouwen en een hoop onbegrip. Ik heb genoten.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Laars » za 20 juli 2013, 12:49

Mooi, we missen het beschouwende oude wijf op de achtergrond nog, fijn dat jij die rol op je neemt.. konijn! :D
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Steve
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 februari 2012, 23:40

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Steve » zo 21 juli 2013, 22:20

- Desondanks ben ik haar al 34 jaar hondstrouw! Mag ik ook eens aan mijzelf denken?

Denk dat dit een hele slechte woordkeuze is als je ervan uit gaat dat een reu elk loops teefje dekt dat hij tegen komt.
Zover mijn interpretatie van "hondstrouw" :oops:

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Laars » di 23 juli 2013, 9:27

Een hond kan immers trouw zijn aan zijn baasje, die woordkeuze zegt misschien ook wel iets?

Ik vind dat lastig trouwens, mannen die doen alsog hun vrouw de broek aanheeft ( meestal trekken ze die broek de vrouw zelf aan, wel zo makkelijk.. en daarna als een soort zielig zoontje reageren), alsof je als man zijnde altijd op je hoede moet zijn als (moeder :P ) de vrouw in de buurt komt, vaak zijn het schijterts en wringen ze zich in elke mogelijke stiekeme bocht. Je hoeft als vrouw niks te zeggen of ze schieten meteen al in de sekseverdediging. Lijkt me lastig leven..

Je kunt toch gewoon voor jezelf opkomen, zeggen wat je wilt? Je hoeft toch niet steeds zo slachtofferig en zielig te doen?

Ga kijken wat je graag wilt, waar je van geniet en kom voor jezelf op man en maak van je vrouw effe geen moordkuil, wees een kerel en kook je eigen potje!!

Laars, oordeelt af en toe :P
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Paniscus » di 23 juli 2013, 12:05

Als we toch woorden aan het kiezen zijn: Een hond is trouw aan zijn baasje en neukt zich een slag in de rondte.

Ik denk dat dat het meer mannen worstelen met de gedachten die Laars schetst. Vanaf de buitenkant kan je daar redelijk makkelijk een mening en oordeel over hebben. De bron van het probleem zoals aangegeven door Laars ligt op een ander vlak denk ik.

Bovendien wat is je referentiekader ook bepalend. Hoe komt het dat een man zich zo opstelt, dat hij zich zo gedraagt. En ook hoe komt het dat zijn vrouw zich zo opstelt.
Als de oplossing zo makkelijk zou zijn als hier geschetst dan zouden we in een ideale wereld leven.
Dan zou dit forum zelfs niet bestaan :-)

Ik denk dat de gecompliceerdheid geen eenvoudig antwoord kan geven. Of heb ik het verkeerd ?
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Mar » di 23 juli 2013, 13:51

Laars en Paniscus als vanouds scherp :D
Dat neuken weten we wel, maar wie is het baasje?

@Paniscus, nee, je hebt het niet verkeerd. Not at all, in mijn beleving. En ook: helaas. Heel erg helaas, want er gaan generaties aan onderdoor. (jajaja zo'n opmerking vinden sommigen dan weer slachtoffergedrag, nou so be it).
Samen lopen door omstandigheden

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoe betalen zonder dat mijn vrouw enig bewijs terugvindt

Berichtdoor Nelly » di 23 juli 2013, 17:09

Of die mannen gaan vreemd met single vrouwen
Omdat het dan nog steeds niet is verklaard waarom mannen zeggen "het veel vaker te doen" & "veel en veel meer partners gehad te hebben" dan vrouwen......

twijfel ik ook aan deze - logisch verder goede -uitleg voor het "vaker vreemdgaan" van de man.

Misschien noemen mannen iets sneller "seks" dan vrouwen?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten