Seks en muziek....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

goudsterretje
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 14:27

Berichtdoor goudsterretje » di 29 januari 2008, 13:06

Leuk topic dit! Krijg er inspiratie van haha!

Muziek tijdens de sex voor mij.... Hmmm... Ligt er aan wat voor sex ook. Bij een romantische avond hoort natuurlijk andere muziek dan bij een hot and steaming sex partij...

Buena Vista Social Club (of andere rustige, heerlijke latijns amerikaanse muziek)
Paolo Conte
Sade
Japanse muziek (shakuhachi)

... Voor de romantische avonden...

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » di 29 januari 2008, 20:59

Ride of the valkyries
bow down before the one you serve.

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » di 29 januari 2008, 21:00

Dr. Lectroluv -the game is not over
Bodyroxx feat. Luciana -YeahYeah
Marilyn Manson, Goldfrapp, Skunk Anansie, Tiesto (alleen magik),
soundtrack Requiem for a Dream

oa deze heb ik in een apart mapje staan in mijn MP3 lijst. het peurno mapje :P . Passend bij wilde seks :D
Flamenco en Fado ook wel mooi (maar heel ander soort seks)

Morcheeba (undress me now) en Lamb zijn voorbeelden van muziek voor romantiesjere seks ;)

Maar Barry White heb ik altijd vreselijk gevonden (had eens een jongen die dat echt opzette bij het voorspel. Iew!) :lol:
lol@Barry White

Van die soundtrack van Reqium for a dream kan je toch alleen maar depri worden :)
bow down before the one you serve.

Wuppie
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 11 januari 2008, 23:41

Berichtdoor Wuppie » di 29 januari 2008, 21:05

Leuk dat er al zo veel reacties zijn!!
Ik heb al de nodige nummers gedownload en kan zo mijn eigen "sfeer-cd" branden!!
Kijk er naar uit.... nog acht nachtjes en dan deel ik er eentje met mijn lief!!!

Wuppie *die de nachtjes aan het aftellen is*
Alles is liefde!

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 29 januari 2008, 21:50

zit ray erbij Wup...? :P
The music is all around us...you only have to listen..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 29 januari 2008, 22:43

Van die soundtrack van Reqium for a dream kan je toch alleen maar depri worden :)
Ehm... neeeeeeeeeejhoor, believe me :twisted:

;)

Wuppie
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 11 januari 2008, 23:41

Berichtdoor Wuppie » wo 30 januari 2008, 18:24

zit ray erbij Wup...? :P
Ja!! Die maakt inderdaad héérlijke muziek!
Thnx voor de tip!!
Alles is liefde!

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » wo 30 januari 2008, 22:00

Het was mijn eerste video met Tom Cruise. Risky Business.
Op het laatste hebben hij en Rebecca DeMornay een seks scene in een rijdende tram 's nachts. De muziek van Phill Collins: In the air tonight.
De video heb ik heel vaak gezien met als gevolg dat als ik dit liedje hoor (waar dan ook) ik spontaan geil wordt! (Heel stom eigenlijk!! Mijn gedachten gaan terug naar die scene.) Dan heb ik echt niet veel meer nodig!!!! :oops:

Kiana

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » do 31 januari 2008, 18:24

Ik heb 't altijd al een keertje willen doen op de muziek van Tindersticks, de trage nummers met de héél diepe stem, jum jum... Maar jah, nog geen bereidwillige partner tegengekomen :? Of Gavin Friday, ook zulke lekkere muziek.

En voor de rest was 't tot nu toe altijd het hardere genre... Type O Negative, Nine Inch Nails, Front Line Assembly, en nog wat vage groepjes...

Maar de laatste jaren is het eigenlijk altijd zonder achtergrondmuziek... 't Is dubbel, 't brengt mij ook enigszins uit mijn concentratie :)
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » vr 01 februari 2008, 21:31

heej! leuk, een mede-Tindersticks fan. En Gavin Friday ook, wat mij betreft. Alhoewel ik de eerste plaat met name erg mooi vind om naar te luisteren, en om Adam&Eve moet ik altijd een beetje lachen vanwege de foute toetsen en koortjes. Evengoed wel een wereldplaat. Ik heb vroeger nog wel eens geprobeerd te seksen op Pink Floyd, maar dat ging niet echt. ik heb weleens gestript op Marilyn Manson, telt dat ook? Verder gebruik ik muziek hoofdzakelijk om in de stemming te komen, geloof ik. Tijdens leidt zo af. Eyes Wide Shut is wat dat betreft een goeie, en Venus in Furs van de Velvet Underground werkt ook altijd wel voor mij. En verder ouwe shit zoals Cream en Nick Cave in vroeger tijden. Van goeie hiphop kom ik ook altijd wel in de stemming, Let's ride van The Game bijvoorbeeld of Still DRE van Dr. Dre. oh ja, en natuurlijk Portishead en Lamb.
Groeten!
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » vr 01 februari 2008, 21:50

Schuberts strijkkwintet in C groot. Twintig minuten ontkleden, strelen, zoenen, hartslag versnellen, tijdens de opening in allegro. Dan een kwartier het adagio voor het orale gedeelte - eigenlijk te mooi om je zo te concentreren, maar ja, first things first :D De opwinding neemt hijgerige vormen aan tijdens deel drie, allegro weer, en dan kun je na een minuutje of tien beginnen aan de finale - scherzo in presto natuurlijk - die ook tien minuten duurt.

Een stuk langer dan de bolero, en vele malen mooier!
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 01 februari 2008, 22:22

ehh Frank gaat dat elke keer goed .. of moet je wel eens rekken of versnellen om de muziek te kunnen blijven volgen..


sav door verveling in ondeugende modus
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » vr 01 februari 2008, 23:57

Geen idee Sav, nooit geprobeerd :lol: Dat stuk luister ik regelmatig, en er zit volgens mij iets hitsigs in. Als je iets van de componist weet, is dat allerminst vreemd.

Misschien iets voor jou om te proberen, als dat oogcontact uit de hand gaat lopen?
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 01 februari 2008, 23:59

Ik vrees dat er dan geen gelegenheid is om ehhh het zo rustig te beginnen.. smile.. dat wordt dan meer iets up tempo vrees ik
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Ezzie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 17 januari 2008, 19:52

Berichtdoor Ezzie » za 02 februari 2008, 16:22

wie echt een heerlijke stem heeft is till lindeman van Rammstein... :)
maar ik denk niet dat iedereen zijn muziek even mooi vind :wink:
To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast