Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor simply » zo 19 februari 2006, 22:11

Dit verhaal zit je blijkbaar nogal dwars. Je lijkt het op te vatten als een persoonlijk affront.
Hey Florian,

Net als de anderen die posten in dit topic geef ik mijn gevoel en mening weer over je verhaal. Op een (café)forum is dat volgens mij toegelaten.

In eerste instantie beschuldig je me onterecht dat ik het waarheidsgehalte van je verhaal in twijfel zou trekken. Vervolgens wil je me uit mijn droom halen, waarin mijn ervaringen een maatstaf zouden zijn voor de objectieve werkelijkheid: dit zijn jouw woorden Florian, niet de mijne of je zou een quote moeten bovenhalen die het tegendeel bewijst.

Tenslotte, doe je hierboven een aantal uitspraken die ik geheel voor jouw rekening laat.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor Florian » zo 19 februari 2006, 23:14

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » zo 19 februari 2006, 23:27

:roll: Simply en Florian... mag ik es even... als oude rot hiero, gepokt en gemazeld, Y know...

Deze polemiek-achtige discussie gaat voor mijn gevoel afbreuk doen aan de achterliggende boodschap, aan Florian en zijn lief. Zonde. Niet doen. :?

Ben ik nou een betuttelende muts als ik voorstel dat Florian please alsjeblieft verder gaat met schrijven en Simply ff tot zich laat komen wat er al geschreven is?

Kammij het schele :arrow: dan maar een betuttel-muts. :evil: :wink:


Dimpf
Vaak met woorden, een enkele keer zonder.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » zo 19 februari 2006, 23:46

Ik sluit me aan bij Dimpf. Dit soort discussies leidt tot niets... :roll:

simply
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 17:35
Locatie: belgië

Re: Overgave - een kroniek van seksueel ontwaken

Berichtdoor simply » zo 19 februari 2006, 23:52

Het voelt wat plat aan voor mij, niet echt romantisch. Ik vraag me ook af hoe dat waargebeurde verhaal neergetypt zou worden door de vrouw in kwestie.
Dat je het plat vindt, kan ik me nog wel voorstellen. Maar hier suggereer je dat de feiten die ik heb opgeschreven geen feiten zijn, omdat ze vanuit één gezichtspunt zijn weergegeven. Gelul! Ik weet wat ik meegemaakt heb. Natuurlijk heb ik enkele zaken geïnterpreteerd, maar verder heb ik gewoon opgeschreven wat er gebeurd is.
Florian, nogmaals, ik trek het waarheidsgehalte van je verhaal niet in twijfel. Ik ben daar niet mee bezig.

Mijn quote doelde op iets anders. Buiten de objectieve realiteit die door iedereen min of meer hetzelfde kan worden waargenomen, is er ook nog een subjectieve beleving. Mijn interesse was gewekt over hoe die vrouw in kwestie deze avond heeft 'beleefd' en dat kan alleen zij toch vertellen?



Hoeveel keer ik sex heb beleefd in mijn leven kan ik me niet herinneren en hoe het er allemaal in detail aan toeging ook niet. Wel weet ik dat het altijd anders was dan de wijze waarop Florian het beschrijft.
Wat suggereer je hier? Je suggereert dat mijn verhaal ongeloofwaardig is omdat het niet overeenkomt met jouw ervaringen. Waar of niet?
Niet waar. Florian, jouw ervaringen hoeven toch niet dezelfde te zijn als de mijne om waar te kunnen zijn?

Mijn quote is een reactie op de uitspraak van Jippie, dat iedereen al zo een nacht heeft beleefd in zijn leven. Mijn antwoord: ik niet. Ik trek dus de uitspraak van Jippie in twijfel, niet de jouwe. (Jippie heeft deze quote trouwens later genuanceerd)
Als ik dit lees voel in niet echt liefde. Het lijkt eerder op een opvullen van een eenzame leegte. De vrouw die dient als trofee om je ego op te krikken en de anderen het nakijken te geven.
De vrouw in dit verhaal dient niet - ze wordt gediend. Met echte liefde.
Daar verschillen we van mening en dat mag toch? Jij kan een andere interpretatie hebben van liefde dan ik, so be it.


Samengevat:
1.Wat jij me aanwrijft is niet waar en je kan het ook niet hard maken met feiten.
2.We hebben een ander idee over liefde.

Conclusie:
Mijn uitspraken passen naar mijn idee binnen de grenzen van een (café)forum: een combinatie van meningen zonder te (ver)oordelen.
Laatst gewijzigd door simply op ma 20 februari 2006, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 20 februari 2006, 0:00

zucht......
Ik lees passie.......
Ik lees inderdaad "overgave", maar niet in de zin die Lana bedoeld...van een dominante man, maar overgave.....aan je lusten....je lichaam....HET GENOT!!!

Ik lees een momentopname ( uur, uren, of een hele nacht), waarin de "belever" zich in duidelijke taal wil verwoorden wat ( in dit geval) zijn beleving is......

Florian:
Schitterend verwoord!!!!

En voor sommige lezers komt het misschien wat "ongeloofwaardig over", maar het is helaas niet voor iedereen weggelegd om zo'n moment mee te maken...
Ik kijk uit naar het vervolg.......ik vind het heel mooi, vol gevoel geschreven....
Absoluut niet vrouw-onvriendelijk.......meer met respect naar de vrouw toe!
Als lezeres "beleef" ik je verhaal mee :D ..

kuss

empeejeetje (die een MIDDAG in Antwerpen ook heeeeel intens ervaren heeft :D :D :D )....
ff niks....kzou niet weten wat!!

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » ma 20 februari 2006, 0:02

Ben ik nou een betuttelende muts als ik voorstel dat Florian please alsjeblieft verder gaat met schrijven en Simply ff tot zich laat komen wat er al geschreven is?
Nee, je bent geen betuttelende muts, Dimpf. Je hebt gelijk. :D

Of misschien ben ik wel net zo'n betuttelende muts als jij, maar ik vind dat de heren maar een nieuw topic moeten beginnen als ze willen blijven kibbelen. En laat dan dit topic voor het verhaal, voor de overgave, voor het seksueel ontwaken. Kan dat? Heren? Op deze vrouwensite? :wink:

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » ma 20 februari 2006, 3:37

Ik word al heet als ik aan dat andere lampje denk, Florian, waar het ook staat... Maar kan het nog heter nu al in de eerste nacht de mond werd volgespoten?
Overigens hoop ik dat discussie én verhaal elkaar blijven afwisselen!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 20 februari 2006, 4:45

Mag ik volgende keer mee naar Lissabon? Afbeelding

Gelukkig herken ik dit ook als realiteit. Ja de 'overgave', het genot, het ontdekken van een nieuwe laag zowel binnenin je, als samen..

Een dingetje; Jokkebrok?
Ik weet niet zo hoe ik dat moet interpreteren.
Of was het dat je een nieuw vingertechniekje had uitgeprobeerd? :lol:

(wat ik wil zeggen.. ik heb me noit zo afgevraagd 'hoe dat kan'. Volgens mij kan ik er ook nooit antwoord op geven. Ja, 'overgave'.. maar waarom. Waarom op dat moment? Daar is toch geen makkelijk antwoord op te geven? Of neem ik het nu te serieus? :roll: :wink: )

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » ma 20 februari 2006, 7:43

Ik ontwaak uit een lange slaap.
Ik wil geen gezeur ik wil deel twee.
En wel snel. :mrgreen:

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » ma 20 februari 2006, 12:09

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 20 februari 2006, 15:51

Jessebel gerustgesteld :D

knipoog
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 december 2001, 2:01

Berichtdoor knipoog » ma 20 februari 2006, 15:55

Florian ga er fijn mee door.......ik heb genoten van het begin tot het eind en herken er best veel in....nogmaals heel mooi en echt geschreven.

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » ma 20 februari 2006, 17:25

Afbeelding

niet te lang wachten :mrgreen:

Januce
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 20:48
Locatie: Yr.
Contacteer:

Berichtdoor Januce » zo 05 maart 2006, 18:12

up!!

(en ja, we wachten nog steeds) :lol:
Liefde is het enige goud
"Samuel Beckett"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten