sexy muziek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » wo 05 juli 2006, 15:55

ik ben niet zo van muziek tijdens...ooit in een grijs verleden eens geprobeerd op Pink Floyd (vraag me niet waarom...), maar da ging nie zo best. Dus. Ooit een keer gestript op Tainted Love in de versie van Marilyn Manson, dat sloeg wel aan, hehehe. Verder om in de stemming te komen Prince (of course), Portishead (Yum...), Tindersticks (alweer ff geleden, maar heerlijk), Depeche Mode (mag altijd), Tori Amos(maar vindt man niet fijn), Madrugada (misschien niet zo bekend, maar wel lekker), Nick Cave (latere platen), The The (Dogs of Lust, maar de rest is ook errug fijn). Sommige goeie hiphop doet 't bij mij ook wel; Pharrell Williams bv.(met Snoop). oh ja... en Curtis Mayfield natuurlijk...mmm! Of George Clinton, maar dan moet ik altijd lachen. oh ja, en Led Zeppelin (mn Black Dog)
Sigur Ros vind ik geweldig maar niet voor de seks.

Free your mind and your ass will follow! (Funkadelic)
hx
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 05 juli 2006, 16:18

Ik krijg het ook altijd erg warm van de stem van Tom Waits. In de trein, koptelefoon op, en dan in de weerspiegeling van het raam stiekem staren naar de ongeschoren kaaklijn van de man in krijtstreeppak naast me. Oeh, mooie handen ook...

Aaargh, lekker dromerig vandaag. :)

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » wo 05 juli 2006, 16:22

jaaah...helemaal vergeten, stomstomstom! :D Volledig mee eens! En natuurlijk Jeff Buckley...
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » do 06 juli 2006, 10:51

ha, iemand die sekst op nick cave, hx, erg interessant. nu ben ik dusdanig cave-gek dat als ik zou seksen op cave, ik op een gegeven moment meer ga liggen luisteren naar nick cave dan vrijen.
erbij liggen en langzaam opwarmen is dan wel weer een optie maar voor het serieuzere werk zetten wij meestal the red hot chili peppers op
love = 4ever

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 06 juli 2006, 19:59

Het ging volgens mij om een striptease op een track van Nick Cave (en zijn slechte zaadjes vermoedelijk :)). Als oprechte fan van Cave ben ik dan ook zeer benieuwd naar welke track dat geweest is, heb 'm hier vast wel liggen (hx?).

Jura, die hier verder geen onoirbare voorstellen wilt doen.. hoewel het lastig wordt :)

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » do 06 juli 2006, 21:12

hmmm...beter lezen, mensen! De striptease was op Marilyn Manson, zou daar geen cave-nummer voor kunnen verzinnen. Ik zei ook dat ik muziek niet zozeer tijdens draai als wel om in de stemming te komen! qua cave komt er dan nog redelijk wat in aanmerking wat mij betreft.... iig Do You Love Me en Loverman; plain gold ring (Live Seeds), maar die mag ook van Nina Simone, en een hoop van the boatman's call. Zij het dat Cave voor mij eerder in de categorie "romantisch en sfeervol" valt, evenals Tom Waits trouwens, dan onder de noemer "gewoon geil". Da's toch zoals gezegd eerder Prince of Curtis Mayfield. Of de Peppers inderdaad, en met Nine Inch Nails kan ik denk ik ook wel wat (closer...yum! Daar zie ik trouwens best een stripnummer in...)
In de hoop een en ander te hebben verduidelijkt
Groeten
hx
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 06 juli 2006, 21:45

Goed dat je dit nog even zegt, ik had je direct ten huwelijk gevraagd als je een song zou weten van Nick Cave waarop je oa een striptease zou willen of kunnen doen.

Love, Jura. :)

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » do 06 juli 2006, 22:16

hihihi...nee, helaas. Naja, je kunt niet alles hebben... :wink:
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 06 juli 2006, 22:40

Hmm, ben er zeker van dat er nog wel een cave song te vinden valt, desnoods vraag ik 't hem wel om iets te schrijven. :)

Jura, die heimelijk verliefd is geworden op hx.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » vr 07 juli 2006, 11:53

FF jullie oeuvrekennis oppoetsen:
"Nick the Stripper..
Hideous to the eye...
Now he's a fat little insect....
and Yohooo hoo hooo, here we go again...
tadatada tadadaaa, tadadaaa"

De Man heeft het zelf gezongen, in zijn vroege tijd (daarom zijn mijn lyrics ook wat roestig denk ik), de ultieme Caveaanse striptease song. In pre-romantische tijden, midden jaren tachtig. Met nog andere echte birtdayparty klereherrie op ik dacht een EP getitelt Bad Seed. Een EP, dat waren iets groter dan singles en iets kleiner dan LP's dingen.

Lou Reed vrijt ook lekker, althans voor mij.

En jura, ik ben ook al verliefd op hx!
love = 4ever

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » vr 07 juli 2006, 13:04

:oops: :oops: Bloos!!!
Word ik erg verlegen van.
Birthday Party is een beetje voor mijn tijd; niet dat dat uitmaakt, maar ken ik niet zo best. Heb ook niet alle cave-platen, dus...
ik kan me in Lou Reed vermoedelijk wel vinden, ware het niet dat dat in mijn ouderlijk huis vaak opstond (papa is liefhebber)...eerlijk gezegd niet zo'n zin in de associatie seks en ouders, als ik zelf bezig ben. Geldt overigens ook voor de Stones, hoewel die best geschikte nummers hebben (mijn favoriet: Stray cat Blues van Beggars Banquet). Mijn favoriete Lou Reed plaat is denk ik Songs for Drella (met John Cale), maar volgens mij sekst dat voor geen meter...moet ik naar luisteren.
Groeten
hx
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » vr 07 juli 2006, 18:54

Birthdayparty ben ik ook niet echt bekend mee, begon eigenlijk pas toen murder ballads uitkwam en ben toen wat ouder werk gaan beluisteren. Ondertussen alles op cd vanaf begin cave+seeds tot nu.

Goed om te weten dat er een ultieme cave striptease song is, nu alleen HX nog zien over te halen.. en haar vriendje vermoedelijk. ;)

Jura, die verder nog nooit met Lou gevreeen heeft

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » vr 07 juli 2006, 19:55

Nou...doe je best!
:lol:
heks, die om eerder genoemde redenen ook niet met Lou zou WILLEN...
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)

Lieffie_
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 07 juli 2006, 22:12
Locatie: Flevoland

Berichtdoor Lieffie_ » vr 07 juli 2006, 22:50

Hoi allemaal. Ben nieuw hier, mijn eerste post.

Ik vind Enigma helemaal te gek om op te sexen. Relaxed en opzwepend.
Neem je dromen eens mee de dag in...

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » vr 07 juli 2006, 23:00

Moet hier even goed over gaan nadenken, hoe verleid ik een vrouw een striptease te doen via een forum.. moeilijk, maar ik zal terug komen :)

Daarnaast kan ik wel melden dat een vrijpartij (in bad) met op de achtergrond Tool ook erg goed werkt, net gedaan. wow :)

Jura, die hoopt dat hx niet direct jaloers wordt :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten