Daten met een handicap

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Paniscus » za 05 april 2014, 16:58

Het onderwerp houdt me bezig :-)
Boku verwoord het goed.

Ik moet er trouwens niet aan denken dat een vrouw van mij verlangt dat ik haar hard neem op een verrassend moment. Of een vrouw nou een beperking heeft of niet je gaat toch geen eisen stellen vooraf. Een contact moet groeien en zo kan er altijd iets moois ontstaan. Met en zonder sex trouwens.
Het contact kan ook stoppen, maar dan pas je niet bij elkaar en heeft verder contact geen zin.
Mijn mening is dus ook dat het niet uitmaakt of je wel of geen beperking hebt. Dat het wat moeizamer gaat met een beperking dat geloof ik wel.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » za 05 april 2014, 18:36

Tja, wat is moeizaam... Dat een man tijd voor je neemt wil toch elke vrouw? ;-) *zucht* als een man niet bereid is om tijd ervoor te nemen bij mij is hij is hij niet een geschikte sexpartner.

Toen ik nog op badoo stond kreeg ik heel vaak vragen van of ik wel sex kon hebben, dan denk ik joh denk niet zo kortzichtig. Ik heb ook wel es sexdates aangeboden gekregen daar, maar dan was ik een 'uitprobeersel' omdat ik gehandicapt was. Het spijt me, ik heb behoefte aan sex, maar zo laag gezonken ben ik nog weer niet. Ik vind dat erg respectloos over komen.
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Peter50 » za 05 april 2014, 23:51

Schreven ze dat erbij dan?
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Venus » zo 06 april 2014, 0:00

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen net zo snel tijdens een date met iemand met een handicap sex hebben dan wanneer ze met iemand zonder handicap sex hebben.

En wat houd je er wel en niet van tegen.

Zelf zit ik in een electrische rolstoel en vroeg mij af hoe mensen daar over denken.
Is een date voor jou altijd gekoppeld aan seks? Ik kan me voorstellen dat je eerst een x-aantal keer date met iemand, voordat het tot seks komt. Ik denk dat het zo vaker gaat, dan dat het meteen op je eerste date tot seks komt
Waar ben je op uit? Ga je puur voor de seks? Dan kun je idd beter een gigolo o.i.d. regelen. Of wil je een leuke man waarmee je een relatie kunt hebben? Dan zul je dat op moeten bouwen. Ik vind het nogal gemakkelijk om elke afknapper op je handicap te gooien. Ik denk, vanuit mezelf redenerend, dat als ik een leuke man zou leren kennen, en ik zou hem ècht leuk vinden, zijn handicap geen bezwaar zou zijn. Maar als ik uit ben op een seks-date, dan denk ik dat ik het ook teveel "gedoe" zou vinden....Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen, verkeerde sites...

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » zo 06 april 2014, 8:18

Tja, wat is moeizaam... Dat een man tijd voor je neemt wil toch elke vrouw? ;-) *zucht* als een man niet bereid is om tijd ervoor te nemen bij mij is hij is hij niet een geschikte sexpartner.

Toen ik nog op badoo stond kreeg ik heel vaak vragen van of ik wel sex kon hebben, dan denk ik joh denk niet zo kortzichtig. Ik heb ook wel es sexdates aangeboden gekregen daar, maar dan was ik een 'uitprobeersel' omdat ik gehandicapt was. Het spijt me, ik heb behoefte aan sex, maar zo laag gezonken ben ik nog weer niet. Ik vind dat erg respectloos over komen.
Lijkt me vrij pijnlijk Mariejanna als je als een soort uitprobeersel gezien wordt. Zo van 'seks met een gehandicapte, hoe zou dat zij...?' Een vriendin van me heeft een fors overgewicht, zij krijgt weleens sexdates aangeboden omdat er mannen zijn die het weleens met een heel dikke vrouw willen doen. Ja sorry, hoor, dat is een verkeerde manier van nieuwsgierigheid vind ik. Je hebt een (seks)date met een vrouw omdat er een bepaalde klik is, een klik met een vrouw, en niet met een rolstoelgebruikster of iemand met een BMI van 50... Inderdaad zéér respectloos...

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 06 april 2014, 9:56

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen net zo snel tijdens een date met iemand met een handicap sex hebben dan wanneer ze met iemand zonder handicap sex hebben.

En wat houd je er wel en niet van tegen.

Zelf zit ik in een electrische rolstoel en vroeg mij af hoe mensen daar over denken.
Is een date voor jou altijd gekoppeld aan seks? Ik kan me voorstellen dat je eerst een x-aantal keer date met iemand, voordat het tot seks komt. Ik denk dat het zo vaker gaat, dan dat het meteen op je eerste date tot seks komt
Waar ben je op uit? Ga je puur voor de seks? Dan kun je idd beter een gigolo o.i.d. regelen. Of wil je een leuke man waarmee je een relatie kunt hebben? Dan zul je dat op moeten bouwen. Ik vind het nogal gemakkelijk om elke afknapper op je handicap te gooien. Ik denk, vanuit mezelf redenerend, dat als ik een leuke man zou leren kennen, en ik zou hem ècht leuk vinden, zijn handicap geen bezwaar zou zijn. Maar als ik uit ben op een seks-date, dan denk ik dat ik het ook teveel "gedoe" zou vinden....Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen, verkeerde sites...


Nee, ik was bij deze mannen niet uit per se op een sexdate. Ik stond op een datingsite met foto waar ik helemaal op stond, dan reageert iemand die erg leuk is en die waarschijnlijk ook wel gezien heeft dat ik in een electrische rolstoel zit. Hij zegt dat het hem niks uitmaakt en dat hij het lef vindt hebben dat ik op een 'gewone' site sta dus dan ga ik er vanuit dat mijn handicap geen issue meer is. Vervolgens 2 week heel intens contact via app en bellen. Was super en het voelde goed. Toen zijn we uitgeweest, was erg leuk, hij vroeg aan het eind of hij me snel weer zag, ik zei ja. Hij beweerde na mij gezien te hebben mij nog leuker te vinden. Na het uitgaan nog een week contact gehad en opeens kreeg ik een trap o.a. omdat hij geen sex met mij kon hebben.

Dan draait het o.a. om mijn handicap, toch? En zo heb ik nog wel meer opmerkingen naar mijn kop gehad.

Waarschijnlijk denken dat soort gasten dat ze meer zijn, maar mensen met zo'n beperkt denkvermogen zijn de mensen met de beperking, niet ik.
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » zo 06 april 2014, 10:12

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen net zo snel tijdens een date met iemand met een handicap sex hebben dan wanneer ze met iemand zonder handicap sex hebben.

En wat houd je er wel en niet van tegen.

Zelf zit ik in een electrische rolstoel en vroeg mij af hoe mensen daar over denken.
Is een date voor jou altijd gekoppeld aan seks? Ik kan me voorstellen dat je eerst een x-aantal keer date met iemand, voordat het tot seks komt. Ik denk dat het zo vaker gaat, dan dat het meteen op je eerste date tot seks komt
Waar ben je op uit? Ga je puur voor de seks? Dan kun je idd beter een gigolo o.i.d. regelen. Of wil je een leuke man waarmee je een relatie kunt hebben? Dan zul je dat op moeten bouwen. Ik vind het nogal gemakkelijk om elke afknapper op je handicap te gooien. Ik denk, vanuit mezelf redenerend, dat als ik een leuke man zou leren kennen, en ik zou hem ècht leuk vinden, zijn handicap geen bezwaar zou zijn. Maar als ik uit ben op een seks-date, dan denk ik dat ik het ook teveel "gedoe" zou vinden....Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen, verkeerde sites...


Nee, ik was bij deze mannen niet uit per se op een sexdate. Ik stond op een datingsite met foto waar ik helemaal op stond, dan reageert iemand die erg leuk is en die waarschijnlijk ook wel gezien heeft dat ik in een electrische rolstoel zit. Hij zegt dat het hem niks uitmaakt en dat hij het lef vindt hebben dat ik op een 'gewone' site sta dus dan ga ik er vanuit dat mijn handicap geen issue meer is. Vervolgens 2 week heel intens contact via app en bellen. Was super en het voelde goed. Toen zijn we uitgeweest, was erg leuk, hij vroeg aan het eind of hij me snel weer zag, ik zei ja. Hij beweerde na mij gezien te hebben mij nog leuker te vinden. Na het uitgaan nog een week contact gehad en opeens kreeg ik een trap o.a. omdat hij geen sex met mij kon hebben.

Dan draait het o.a. om mijn handicap, toch? En zo heb ik nog wel meer opmerkingen naar mijn kop gehad.

Waarschijnlijk denken dat soort gasten dat ze meer zijn, maar mensen met zo'n beperkt denkvermogen zijn de mensen met de beperking, niet ik.

Gaf hij ook een reden waarom hij geen seks met jou kon hebben?

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 06 april 2014, 10:26

Nee, alleen dat hij 'andere sexuele behoeften' had. Eerlijk gezegd denk ik dat hij niet spoorde, want we hadden wel es telsex en de laatste keer maakte hij een opmerking en dat was: 'je hebt een lekker klein kinderlichaampje'... Ik ben niet zo groot doordat ik zit en niet zo stevig gebouwd, maar dat viel mij een beetje verkeerd.

Misschien had hij dat soort sexuele behoeften...
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » zo 06 april 2014, 10:28

Nee, alleen dat hij 'andere sexuele behoeften' had. Eerlijk gezegd denk ik dat hij niet spoorde, want we hadden wel es telsex en de laatste keer maakte hij een opmerking en dat was: 'je hebt een lekker klein kinderlichaampje'... Ik ben niet zo groot doordat ik zit en niet zo stevig gebouwd, maar dat viel mij een beetje verkeerd.

Misschien had hij dat soort sexuele behoeften...
Hmm... dat klinkt inderdaad een beetje akelig :shock:

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 06 april 2014, 10:32

Ik wou dat eerst op de datingsite melden, maar ik had geen bewijs...
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » zo 06 april 2014, 10:40

Dan heb je het met zo'n datingsite ook wel gehad lijkt me...

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 06 april 2014, 10:45

Ja, heb ik het ook...zelfvertrouwen word daar gewoon niet beter van.
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » zo 06 april 2014, 10:45

Hoewel ik heel goed begrijp dat zo'n ervaring erg kwetsend is, denk ik wel dat het de volgende keer zinvol is om door te vragen. Hij geeft aan wat zijn reden is om te stoppen en jij hebt niet gevraagd wat hij daar precies mee bedoelde. En achteraf vul je het zelf in met aannames. Begrijpelijk, maar misschien wel onterecht.

En je zei eerder dat je het kortzichtig vindt als mannen je vragen naar je mogelijkheden om seks te hebben. Eigenlijk vind ik dat niet zo kortzichtig. Als ik het even bij mezelf hou: stel ik sta op een site als Badoo, dan heb ik daar een reden voor. Die reden kan zijn dat ik een leuke man zoek om op regelmatige basis seks mee te hebben. Dan is het dus voor mij wel van belang om te weten of de personen met wie ik contact heb wel aan mijn verwachting voldoen. Dus dan informeer ik daar op een bepaald moment ook naar.

En tsja, ik ben zelf ook heel dik geweest en heb om die reden ook wel aanbiedingen gehad. Ik snap dat dat kwetsend kan zijn, maar zelf kon ik dat gelukkig altijd wel snel naast me neerleggen. Écht gekwetst word ik alleen door mensen om wie ik geef. De rest doet maar eventjes pijn.
Dream it. Wish it. Do it!

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 06 april 2014, 10:50

Ik zeg toch dat hij geen reden gaf? Natuurlijk heb ik doorgevraagd, wat denk je zelf na 3 week contact???? Hij wou mij geen reden geven.

Dan over badoo: je hebt dingen vragen en je hebt dingen vragen. Ik stond daar bovendien niet op voor sex, voor gewoon contact dus.
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » zo 06 april 2014, 10:53

Blijkbaar vat je het op als een aanval? Zo bedoel ik het niet, laat dat duidelijk zijn. Je zegt dat hij geen reden wilde geven. Toch noem je er al een paar. En sorry, maar ik heb je niet eerder zien vertellen dat je hebt doorgevraagd zonder resultaat.
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten