Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » wo 01 juni 2005, 0:12

Over de 40, schijnt het spel voor vrouwen weer helemaaal opnieuw te beginnen... ;)
Heb je het over de leeftijd, of over het aantal sexpartners? :roll:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Berichtdoor Jessebel » wo 01 juni 2005, 0:47

Hey!!! Zo leuk!!! Ik kom 2 jaar later ook nog eens een kijkje nemen en blijkt dat er nog een topic van mij bovenaan staan...
Ik denk dat ik me nog wel een paar x ga laten zien de volgende weken, want de examens komen er weer aan en mijn amoureuze leven is weer een gezellige wanorde.

Mijn "score" is in tussentijd verdubbeld...
21 jaar, 11 partners...
Nu ja... :wink: Misschien dat ik er toch nog kom... :roll:

Kissiekiss!

Just a Princess
Haha wat grappig.. dus.. over 14 jaar trek jij dat topic van Buzz naar boven en zeg je wellicht; warempel je stelling was waar! :shock:
:lol:

geitje79
Berichten: 23
Lid geworden op: do 02 juni 2005, 23:42

Berichtdoor geitje79 » vr 03 juni 2005, 16:35

FF kijken:

Ben 26,
ontmaagd op m'n 17e,
heb het met 7 mannen gedaan.

Wat mij betreft vind ik nr. 8 snel en blijft het dan ook bij 8 :? :lol:
Wat dat betreft hoor ik dan ook niet echt bij het gemiddelde.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » ma 06 juni 2005, 23:34

Op mn 17e ontmaagd en zit nu op 3. Is wel netjes dus aangezien ik toch pas 19 ben. Maarja nu ineens weer vrijgezel en toch wel erg de behoefte aan lichamelijk contact. :roll:
Lizzy

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » ma 06 juni 2005, 23:40

Welkom Lizzy!

off topic:
Ik vind "vrijgezel" voor iemand van 19 GÉÉN woord Lizzy!

Groet,
MK

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » di 07 juni 2005, 0:24

Lizzy, wij zijn lekker single! NAH! Voel je je veel beter bij.
Ass nasty ass I wanna be.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » di 07 juni 2005, 8:01

haha single dan. Ook goed! kwam gister even niet op dat woord maar ach t ging toch meer om het idee en dat is wel duidelijk nu lijkt me :wink:

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » di 07 juni 2005, 8:24

Nou,

Ik ben nu 36,

Ik ben op m'n 17e op brute wijze ontmaagd.
Ik heb best veel vriendjes gehad, maar daar ben ik niet trots op.
Maar 35 of 40??? Nee, dat niet. Alsjeblieft zeg, ik moet er niet aan denken. :?

Ik zou niet weten hoeveel vriendjes dat geweest waren ik denk rond de 20???? En 1 vriendin.

Maar dan zeg ik er wel gelijk bij dat ik door al die vriendjes en zelfs door die ene vriendin gebruikt en misbruikt ben. Ik heb voordat ik m'n vriend leerde kennen nooit echte liefde meegemaakt.
Ik ben nu reuze blij en gelukkig met m'n vriend en hoop dit ook jaren te blijven. :D

Groetjes en knuffffffff
:kiss:
Phoebs
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Berichtdoor coerioso » di 07 juni 2005, 13:44

Ik ben 36, op mijn 20 ontmaagd en ben met één vrouw naar bed geweest. Soms zou ik wel graag mijn 'ervaringen' uitbreiden, maar net die ene vrouw is een hele fijne, en ik ben bang dat als ik met een andere vrouw naar bed ga, het met de eerste afgelopen is met de pret.

Angst is geen goede raadgever, zegt men soms... Vrijheid is belangrijk, maar wat als je met je eigen vrijheid de vrijheid van een ander voor een stuk beperkt?

coerioso

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » di 07 juni 2005, 15:00

FF off topic

@coerioso
Angst een goeie raadgever?

Ik vind van niet, maar dat is geheel mijn mening.
Angst kan naar mijn mening je groei beperken.

Je zegt het zelf ook al. Dat je bang bent dat als je met een ander vrouw naar bed zou gaan het dus niet hetzelfde zou zijn. Meen ik uit jouw woorden op te maken.

Ik wil hier best met je over discusiëren via pm.

Groetjes en knufffffff
:kiss:
Phoebs
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 07 juni 2005, 18:56


Angst is geen goede raadgever, zegt men soms... Vrijheid is belangrijk, maar wat als je met je eigen vrijheid de vrijheid van een ander voor een stuk beperkt?
Verder begrijp ik de post niet helemaal. Is je angst zoals Phoebe beschrijft, of is het de angst die ene vrouw kwijt te raken?

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » di 07 juni 2005, 20:01

FF off topic

Sorry coerioso.

Jess, dank je ;) Ik heb duidelijk niet goed gekeken.

Maar net als Jess
Zou ik ook best willen weten waarom je die angst heb.
Want je zegt zelf

quote:
____________________________________________

Originally posted by coerioso:

Soms zou ik wel graag mijn 'ervaringen' uitbreiden, maar net die ene vrouw is een hele fijne, en ik ben bang dat als ik met een andere vrouw naar bed ga, het met de eerste afgelopen is met de pret.
___________________________________________________

Groetjes en knuff

Phoebs
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Berichtdoor coerioso » wo 08 juni 2005, 13:06

Yep, ik ben bang om mijn huidige vrouw te verliezen als ik een avontuurtje met een ander beleef.
En Jess, ik kan het niet helpen, ik denk dan bovendien verder dat het voor onze schatten van kindjes helemaal niet fijn zou zijn dat hun ouders uit elkaar zouden gaan. Voorlopig behoren wij nog bij die kleine helft ouders die allebei nog bij (al) hun kindjes wonen.
Voorlopig is de spanning die een mogelijk avontuurtje bij me veroorzaakt (nog?) niet groot genoeg om dit geluk op het spel te zetten.

Dit topic heeft me evenwel verrast dat ik blijkbaar een uitzondering ben dat ik nog maar met één vrouw naar bed ben geweest. ('t Is dan wel een schat van een vrouw!)

Coerioso

fantasy
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 18 juli 2003, 14:33
Locatie: Saturnus

Berichtdoor fantasy » wo 08 juni 2005, 13:48

Is het net niet erg mooi dat je maar één iemand hebt gehad en tevreden bent? Als je gelukkig bent heb je toch niet meer nodig, niet?
Ik ben 21, ontmaagd op mn 16 en heb met 3 personen seks gehad. En daar wens ik het ook wel op te houden! :)
mijn vriend daarintegen zit ook rond de 30, al meent hij zelfs erover te zitten... ik heb het daar soms best moeilijk mee. ik kan er wel mee omgaan omdat ik weet dat hij van me houd, hij is ook nooit met niemand van zijn "veroveringen" vreemd gegaan, en hij (zegt toch :lol: ) dat hij het allemaal heerlijk vind bij mij. Ondertussen wonen we ook samen en het gaat echt wel prima.Toch zijn er momenten dat het me echt hoog zit, en ik er moeilijk niet aan kan denken. heeft niemand anders ook dat gevoel? Hoeveel is té veel?ik weet dat het stom klinkt...
ik heb ook helemaal niet het gevoel iets gemist te hebben door er "maar" 3 te hebben gehad. Het lijkt me soms gewoon behoorlijk ranzig als je weet dat het bijna altijd puur om de seks alleen ging. maar dat stelt me dan ergens ook weer een beetje gerust, dat het alleen maar de seks was... :?

Groetjes,
Fannÿ*
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Berichtdoor coerioso » wo 08 juni 2005, 14:09

'Alleen maar de seks' klinkt voor mij een beetje raar. Als ik mezelf zou vergelijken met de wereld, krijg ik het moeilijk over mijn lippen om over 'alleen maar de grote oceaan' te spreken...

Seks is toch heel wat, vind ik! Waarom dat minimaliseren?

Coerioso


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast