Waar raken mannen opgewonden van?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 21 januari 2009, 16:12

Als ik het goed begrijp...

duidelijk sletterig zijn kan ook echt als sexy wordt ervaren door mannen.

Altijd, of hangt het erg van je bui af?

Ik dacht namelijk dat sexy meer subtiel was...of misschien denk ik meer 'erotisch'.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » wo 21 januari 2009, 16:20

In het "spel" tussen twee bekenden kan sletterig inderdaad best sexy zijn.

En erotisch sletterig daar kan ik mij geen voorstelling van maken
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 21 januari 2009, 16:55

Ik bedoelde meer dat ik dacht dat sexy subtiel is.

Misschien klopt het beter om te zeggen dat 'erotisch' subtiel is, en sexy hoeft dat niet per se te zijn.

:wink:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 21 januari 2009, 18:19

Het hangt er van af. Voor mij is subtiel sexy.

Secretaresses die in de zomer lunch voor de baas gaan halen in truitje/rok en hakken/slippertjes. Klikkerdeklak zomaar op straat in het Scheepvaartkwartier. Van dat werk.

Sletterig is meer voor de Walletjes. Of prive thuis. In die context kan het heel leuk zijn.

Arjan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 januari 2009, 19:34
Locatie: Niet altijd onder de zon

Berichtdoor Arjan » do 29 januari 2009, 23:39

Lingerie is leuk maar vaak genoemd.

Als ik puur even naar het lichaam van een vrouw kijk, dan moet ik zeggen dat ik de onderrug, benen en hals heel erg opwindend kan vinden.
Wenkbrauwen, oogopslag.... het geheel plaatje zeg maar.
Echt vrouwelijke handen en schouders vind ik ook heel erg mooi.
Borsten en billen is standaard leuk, maarrrr..

Wat ik helemaal super vind, zijn van die topjes waarbij de schouder ontbloot zijn, dat vind ik eigenlijk nog mooier dan bv een kort rokje.
Het klakken van hakken ( super, helaas nog nooit een hakdragende vrouw gehad helaas ) zet de zintuigen op scherp!
Als je dit leest, heb ik gereageerd!

Dree
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 06 augustus 2008, 16:58
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Dree » za 31 januari 2009, 14:52

Ik word vreselijk geil van vrouwen die het initiatief nemen! Misschien ook omdat me dat te weinig overkomt. Mijn libido is duidelijk heftiger als dat van mijn vrouw! En als het om het vrouwelijk lichaam gaat dan word ik erg geil van ronde kontjes en borsten. En ook dat sletterige gedrag kan me vreselijk opwinden. Maar waar worden vrouwen geil van?

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 04 februari 2009, 19:08

Dat bedoel ik.

Op zomervakantie in het appartement in Zwitserland ben ik als eerste wakker. Met een enorme ochtenderectie. De nood is zo hoog dat daar eens even flink aan getrokken moet worden. Ik lig op m'n rug, schuif tegen het meisje aan, voel haar naakte lichaam, en ga aan de gang. Blijkbaar is ze ook wakker geworden, want bovenlangs voel ik haar hand naar m'n tepels gaan. Als ze er hard in knijpt duwt me dat over de rand. Heerlijk.

Dan langzaam wakker worden en in bed allebei een boek lezen. Echt stil daar in de Alpen. Na een uurtje zegt ze: "Kun je me niet eens even neuken?" Ehrmm.. "Maar ik ben toch net klaargekomen?" "Nou en" komt het antwoord "Ben je geen echte man dan?"

Alleen al die uitnodiging. Nog terwijl die wordt uitgesproken komt er weer leven in het oude ding. Nog eens even wat knijpen en trekken, en daar is zowaar een echte harde. Dan echt heerlijk 10 minuten ouderwets missionaris. Haar helemaal volgespoten. Zoenen en intimiteit daarna.

Geef mij een vrouw met initiatief.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten