de push-up BH

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » vr 23 juni 2006, 13:03

Huit of Chantelle hebben mooie en goede A cup voorgevormde/push up BH's, erg mooi, heel natuurlijk. Mooi onder een (te) strak shirt of blouse. Zo zie ik met mijn cup A ook vaker de blikken naar beneden gaan, en niet alleen van mannen :lol:

Melina86
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 18:56

Berichtdoor Melina86 » ma 26 juni 2006, 19:58

Ik draag altijd push-up bh's en heb er geen problemen mee. Ik heb namelijk net cup b en voel me zonder push-up niet prettig

Spicey Girl
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 14 juni 2006, 9:07
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Spicey Girl » ma 26 juni 2006, 23:36

heb ook cup B, maar voel me juist prettiger zónder push-up. Kan per persoon verschillen... heb sowieso liever géén bh aan dan wel...
Iemands vrijheid is niet groter dan zijn fantasie.

papillon
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 14 juni 2006, 12:12

Berichtdoor papillon » zo 09 juli 2006, 18:11

Persoonlijk vind ik ze én lekker zitten én het staat ook nog es veel mooier onder wat strakkere shirtjes....ieder z'n voorkeur! :)

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » zo 09 juli 2006, 18:18

Weet iemand een goede lingerie zaak waar je een push-up kan kopen? Ik ben laatst op zoek geweest en kon er alleen 1 krijgen in huidskleur :evil:
Ik zoek dan wel een winkel in de Randstad, liefs in de buurt van Haarlem of Leiden.
Alvast bedankt!
geluk zit in jezelf!

boompje
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 juli 2006, 0:55
Locatie: omg woerden

bh

Berichtdoor boompje » za 15 juli 2006, 1:04

ik lees diverse ditjes en datjes over diverse soorten bh.
over het alg bij vrouwen met een klein maatje tot c ongeveer zorgt een push up bh er voor dat de borsten anders komen te staan en mijn vullingen (kipfiletjes0 zijn niet warm of dik. Bij zwaarde vrouwen kan het zijn dat de borst keuriger op zijn plaats blijft zitten.
Maar zo zijn er diverse soorten bh die ik maak en voor diverse doeleinden en wensen.
boompje

Syrée
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 0:05
Locatie: NL

Berichtdoor Syrée » wo 02 augustus 2006, 19:43

Met mijn cup A is het soms behoorlijk moeilijk een goede BH te vinden. De meeste voorgevormde BH's zijn inderdaad geen optie, omdat er vaak ruimte ontstaat tussen BH en mijn borsten. Erg jammer, want de meeste mooie BH's pas ik gewoon niet.

Vroeger, in mijn tienertijd, kocht ik mijn BH's vaak bij de H&M: lekker goedkoop, flinke vullingen en prima pasvorm. Inmiddels koop ik liever bij de Hunkemöller mijn BH's, omdat ik daar de kwaliteit beter vind. Ik koop mijn BH's verder altijd voorgevormd. Hoewel ik mijn borsten zelf met vullingen mooier vind onder shirtjes, houdt mijn vriend daar eigenlijk niet zo van. Hij heeft liever dat ik geen BH aantrek, maar dan wel alleen als hij erbij is. 8)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 02 augustus 2006, 22:26

Ik heb nu toch een BH gevonden die het helemaal is. Hij 'pusht' ook, maar gewoon door de pasvorm en niet door kunstmatige inlegsels. Krijg er een heeeeel mooi decolleteetje van :D ik ben helemaal blij. Het mooiste is nog: toen ik thuis het merklabeltje eraf haalde, bleek hij mijn naam te dragen!! Geknipt voor mij, maar dan letterlijk!

Ik schrok me overigens wel rot. Ik ben flink afgevallen en dacht dus een kleinere cup nodig te hebben. Bleek ik opeens van D naar E te zijn gegaan! Over de omgekeerde wereld gesproken... Wordt nog weer moeilijker zoeken, ben ik bang :? Echte push-ups schrijf ik nu maar gelijk helemaal af.

sapi
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 15:31

Berichtdoor sapi » za 05 augustus 2006, 18:01

Ik kan geen push up BH niet verdragen... Ik heb kleine borsten maar ja, liever dat dan me ongemakkelijk te voelen. Groetjes, sapi

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » za 05 augustus 2006, 19:45

@ Damsel, ik ben de laatste tijd ook redelijk wat afgevallen en ook ik ben van cup D naar E gegaan :roll: snap er ook niets van hoor........ De omvang is wel minder.......
Smile!!..It increases your face value..

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » zo 13 augustus 2006, 14:12

Ik vind push-up bh's/bh's met vulling/voorgevormde bh's niets. De belangrijkste reden is dat ik me nep en daardoor niet happy voel. Een andere reden is dat ik het erg lastig vind dat je ze niet in de machine kunt wassen.

Doe mij dus maar 'gewone' bh's of helemaal geen bh.

Ik heb trouwens wel 1 bh met vulling en die draag ik wel af en toe, als ik er zin in heb. Hij maakt mijn borsten wel meer opvallend. Bovendien kleeft er een herinnering aan die bh :)

Jaren geleden had ik een lingeriesetje waarvan de bh ook vulling had. Dit setje heb ik veel gedragen.

Maar goed, over het algemeen is het dus niet echt iets voor me.

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » zo 13 augustus 2006, 17:45

Pfff, bh's. Soms moet je weet ik niet hoe lang zoeken om er één te vinden die lekker zit.
Draag eigenlijk vaak sportbh's. Zitten nog het lekkerst.
Manlief zeurt dan wel dat ik weer eens wat mooi's aan moet trekken, toch weer eens doen hoor :wink:
Maar ach.... t'is dan toch zo weer uit :lol:

Push-up hoef ik ook niet echt, zit nog genoeg, hihi.
Van die voorgevormde heb ik wel eens gepast, maar dat voelt ook niet echt lekker.

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » zo 13 augustus 2006, 18:01

Ik ben flink afgevallen en dacht dus een kleinere cup nodig te hebben. Bleek ik opeens van D naar E te zijn gegaan! Over de omgekeerde wereld gesproken...
Dat is volgens mij logisch want je cup maat is het verschil tussen de "grootste omtrek" (=over je tepels gemeten) en je kleinste omtrek (=vlak onder je borsten gemeten). Als je kleinste omtrek harder is afgevallen dan je grootste dan is je cup maat dus groter geworden.
Groet, Zanna

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 13 augustus 2006, 19:33

Hé Zanna, zou best kunnen. Was vroeger 85C of 80D... Dan moet ik maar niet al te veel meer afvallen, voor ik het weet zit ik aan een F-je :?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten