trio mmv met 2 broers

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lotte25
Berichten: 24
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:59
Locatie: twente

Berichtdoor Lotte25 » za 21 januari 2006, 20:52

pipje omschrijft voor mij perfect waar het om draait in een trio, persoonlijk moet ik er niet aandenken dat de twee mannen iets met elkaar zouden doen in een trio.
Het spannende voor mij eraan is dus het feit dat ik volledig in de aandacht sta en volgens mij heeft brunetteke daar DE oplossing voor gevonden. Twee broers zullen elkaar, zoals ook geschreven, niet snel aanraken en juist bij elkaar uit de buurt blijven..... ok toegeven, ik ben best een beetje jaloers. Tweede pluspuntje: je minnaar is niet voor niets je minnaar, misschien zit het wel in de genen :roll:

Geniet er lekker van, dit aanbod krijgen niet veel mensen in hun leven!

sinds het begin van het topic vraag ik me af hoe het kan dat er zo overwegend negatief word gereageerd op de vraag. Ik heb heel vaak gehoord dat mannen fantaseren over tweelingzusjes....precies hetzelfde. Waar is het inlevingsvermogen van met name de mannen???

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 21 januari 2006, 21:44

ik accepteer de meningen van anderen, en heb nooit de bedoeling gehad "iets in iemands mond te leggen", want dan kan ik dat net zo goed zeggen dat degene die het afkeuren "me in de mond willen leggen" dat het slecht is, ik heb eerder de indruk dat enkelen mij willen overtuigen dat het iets "slechts" en "ongehoords is", en elke keer ik iets laat blijken dat ikzelf het wel ok vind, krijg ik er reactie op van "wie wil je nu overtuigen etc", niemand, ik zeg gewoon mijn mening
jullie zeggen jullie mening, ik de mijne en that's it
maar zoveel negatieve reacties verwonderen me ook wel een beetje, omdat het voor ons persoonlijk heel respectvol, liefdevol voelde en dat er niks incestueus aan is, en dat is mijn mening
ik heb ook nooit een andere mening afgekeurd enkel mijn visie gezegd
dit even terzijde

het voelde echt inderdaad als "wauw" dit is helemaal voor MIJ, om MIJN fantasie waar te maken hebben deze twee broers dit voor me over, door beiden gewild en gegeerd te zijn en speciaal dat mn minnaar dit voor me wou (en wil) doen, mn minnaar is trouwens biseksueel (houd me al vast voor de reacties daarop,lol)
de broers hielden tijdens de trio een enorme afstand, en waren enkel met mij bezig, zn broer was er gewoon toevallig op onze date die niet gepland was, ik belde, zn broer was daar, en we deden het gewoon na instemming van alle partijen/even terzijde-mn minnaar heeft een vriendin die ooook denkt dat mn minnaar niet te vinden is voor triootjes en zeker niet met zn broer, maar ze doen het toch/ dus hoe goed kennen vrouwen hun partner soms maar-vandaar dat ik zeg ik denk niet dat een vrouw echt kan weten wat er in haar partner zn hoofd omgaat en of ie het echt niet zou doen,tuurlijk zegt ie tegen zn vrouwtje neee dat zou ik nooit doennnn walgelijk, omdat het is wat zn vrouw wil horen :?

voor mij was het feit dat mn minnaar geen biman koos die hij dan ook kon verwennen, maar zn broer, een bewijs dat het echt voor mij was, en een hele opoffering uit liefde om als biseksuele man, een HETEROtrio te doen met mij en zn broer, omdat de gelegenheid er was om me dit te geven, en hij wist dat het mijn fantasie was (een trio mmv), dus ik heb hem ook bedankt omdat ik wist dit was voor MIJ , en enkel voor mij om mn fantasie waar te maken, en het heeft ons ook dichter bij elkaar gebracht

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 22 januari 2006, 12:27

Het lastige van txt is dat je het anders kunt interperteren dan dat het bedoeld is.

@ Zee thanks voor de moeite!

@ Lotte. Ik had ook meer reacties verwacht van mannen want het zusjes verhaal is volgens mij ook erg populair.
Vooral tweelingen zijn populair.

Twee leuke tweeling broers :) nu ook!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » zo 22 januari 2006, 13:00

mooi verhaal zee, maar neigt dan weer wel iets naar incest, de tongen van de broers raken elkaar, zoenen met drie samen, dat zou tever gaan, maar ik herkende er wel leuke dingen ins, zoals "wat denk je ervan broertje"?"
:D :D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 22 januari 2006, 19:10

Maakt het woord 'minnaar' hier niet een groot verschil. Wellicht het verschil in mijn perceptie.

Als je met je vriend samenwoont en er bijv een kind mee hebt (vaste relatie ipv minnaarschap dus). Zou je dan ook zo kijken tov triosex met man en zijn broer? Of is dat anders?

Ik denk iig dat er heel wat afhangt van de relatie die je met je minnaar hebt, en de broer-broer relatie die zij hebben. En dat laatste is wat ik me een beetje probeer voor te stellen.

De ervaring van de 2 mannen interesseert me meer (hun perceptie). Sommige anderen ook en proberen het daarom te vergelijken met eigen broer of zus.

Overigens, ik vind het geen incest

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 22 januari 2006, 19:15

Tuurlijk maakt dat verschil. Vandaar ook dat sommige reacties wel begrijpelijk zijn.
Als je een gezin hebt is het anders dan dat je solo leeft en een minnaar hebt [met een leuke broer]. Het is de kunst om je in beide te kunnen verplaatsen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 22 januari 2006, 19:38

Goed, dat denk ik dus ook. Maar dan verder; wat maakt dan precies het verschil?

Het verschil voel ik, maar ik kan mijn vinger niet leggen op het exacte.

'Minnaar' kan veel betekenen. Het kan alleen om de sex gaan, of vooral de lol erin, maar het kan ook een 'verboden liefde' zijn, of een grote liefde waar je naartoe werkt (of waar 1 van de twee meer gevoelens heeft, of hoop).

In deze situatie kan ik me er het best in verplaatsen als het een 'lang leve de lol' -relatie is (eh, zulke relaties heb ik ook gehad). Met grote liefde erbij grenst het toch dichter aan een serieuse relatie, en dan kan ik het me toch minder goed voorstellen.

Hope I make sense, ik kan mijn vinger er zelf niet zo goed op leggen.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » zo 22 januari 2006, 19:52

de broers willen het overdoen allebei dus voor hen viel het zeker niet tegen, ze hebben wel een heel speciale band zien elkaar ook als beste vrienden

anderzijds; je kan elkaar ook dingen "gunnen" omdat je liefde voor die persoon voelt, zoals een trio mmv met je broer erbij, ik heb zeker geen liefdeloze relatie met mn minnaar
(maar ook geen perspectieven voor samenwonen etc)
maar de gevoelens zijn er zeker langs beide zijden, hij vind mij zien genieten en mijn verlangens het belangrijkste, vandaar de trio mmv omdat die mijn fantasie was, hij heeft me dus die trio willen schenken uit liefde, en volgens mij zoals ik al zei met zn broer die hij vertrouwt en dus geen bedreiging vormt voor onze relatie
(want er kunnen in de trio mmv idd andere gevoelens loskomen, zoals/hee dat zoenen was wel net iets te lekker met zn broer-maar het is en blijft zn broer dus...de beveiliging zit erop wat gevoelens betreft :-)

iemand iets willen gunnen vb een bepaalde fantasie is volgens mij niet liefdeloos altijd, maar kan ook net een bewijs zijn van liefde/mn geliefde wil dit graag, dus ik gun het haar
keerzijde van de medaille ---) nu wil ik hem ook een trio vvm gunnen die hij oo graag eens wil doen, en dat zal ook uit liefde zijn/want ik weet dat hij dit graag wil dus mn jaloezie opzijzetten zoals hij deed op zn eigen manier (door het met zn broer te doen)
helaas heb ik geen zusje om me te helpen :-)) dus dat word een lange zoektocht naar een heterovrouw erbij

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 22 januari 2006, 21:21

Wat voor een verschil wil je dan graag weten Jessebel?

You make vast wel sense maar ik snap het toch ff niet :?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten