Hoe willen mannen verleid worden?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

merk hints niet snel op

Berichtdoor goede_vriend » wo 13 augustus 2003, 17:48

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hints meestal niet opmerk en de enkele keer dat ik dat wel doe of denk te doen de vrouw in kwestie, net zoals jij, nog een eervolle escape heeft ingebakken. Dus weet ik echt nooit wat ze bedoeld, of het for real is of toch een grapje.

Dus mijn idee, zeg eigenlijk maar smeekbede, is dus:
Zeg het a.u.b. gewoon. Ik vind die 'laffe' manier via msn zo gek nog niet, je durft vaak net wat meer en zeker wat later op de avond verloopt zo'n gesprek bij mij heel wat soepeler.
TLB

Gast

Berichtdoor Gast » do 14 augustus 2003, 0:16

Begin eens een gesprek over de "toekomst" zonder dat je hem naar voren schuift. Later... weetjewel...als ik kinderen heb en mijn man bla,blabla....
Je vertelt zo stiekem over hoe je de ideale man ziet, en vraagt terloops wat hij er van vindt, en daar herkent hij zichzelf natuuurlijk wel in. (leg het er niet te dik boven op) dan vraag je hem hoe zijn ideale vrouw eruit ziet en heb je meteeen wat huiswerk voor de volgende keer.
Als je zelfverzekerd genoeg bent dan stuur je hem een digitaal shespot kaartje (ja, ja .. er is nog veel meer te doen op deze site.... ) en zeg je dat zijn ideale vrouw hem uitnodigd.
Vroeg of laat moet hij toch een keer omvallen :roll:
Hij vindt jou vast een interessante meid anders had hij zijn pijlen wel ergens anders op gericht..... :oops: hij is toch niet ..he.... :roll: nee vast niet!!!
Kom op meid, winners take the gold and loosers did their best. :)

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 14 augustus 2003, 0:33

:evil: weer vergeten in te loggen!

Miami
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 01 augustus 2003, 20:01

Berichtdoor Miami » vr 15 augustus 2003, 22:19

Het lot kun je soms een beetje sturen. Is meestal een kwestie van gewoon oefenen en ietsje brutaler zijn, maar wel met een lach;

Is dit een hint heren of moet ik het anders interpreteren???

Miami - die mannen nog steeds niet begrijpt :wink:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 18 augustus 2003, 0:13

Meid, meid, nu ben je inmiddels veertien dagen verder.
O.k nog 1 keer:

1 ding Miami….je hebt het lot vaak zelf in handen .. Wie naast de kachel blijft zitten wachten tot er iemand aanbelt om te vragen of hij met je mag trouwen blijft voor bijna 100% zeker alleen.
Je moet sommige dingen gewoon een handje meehelpen. Als je iemand ergens naar toe wil brengen, neem hem dan mee in de arm en en maak een ruime onopvallende bocht. Wie plots aan iemands arm rukt kan vaak een verschrikte tegenreactie verwachten.
Maar wees niet te bang. Als je een zelfverzekerde indruk maakt dan zijn mensen sneller geneigd om mee te gaan.
Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt als jij maar in een andere situatie. Mijn vrouw is een zus van een oude boezemvriend. Ze is een aantal jaren jonger als mij en was dus het kleine meisje dat altijd geplaagd werd. Maar kleine meisjes worden groot en soms ook heel mooi.
Ze bleef altijd een soort zusje voor mij en ik was bang dat ik de goede vriendschappelijke band tussen ons zou verpesten als ik iets intiems zou proberen.
Ik heb langzaam laten zien dat ik me steeds meer in haar interesseerde zonder het er al te dik boven op te leggen. Ik nam haar mee achter op mijn motor, kwam opvallend veel bij mijn vriend over de vloer, ik nam het voor haar op als ze thuis onenigheid had met haar ouders, ik belde vaak te vroeg als de kerels nog in de stal bezig waren en maakte zo weer “per ongeluk” een praatje met haar, en drong natuurlijk, quasi nonchalant, regelmatig de intimiteitscirkel binnen. Even vastpakken, dicht bij haar zitten etc., ik stuurde haar wel eens een lollig kaartje, nam een cd voor haar op, gaf haar complimentjes. Op valentijnsdag heb ik haar een grote bos bloemen gegeven en gewoon vertelt dat ze heel bijzonder was. Tja, .. en dan ben je bijna de bocht om dan moet je het nog even zelfverzekerd afronden. Het bizarre voor mij was dat ze in die periode ook wel eens met andere jongens uitging. Het is nog eens drie maanden uit geweest en toen heb ik gewoon alles uit de kast gehaald... Nooit het lot afwachten!!

Waarschijnlijk wil je goede kennis ook de vriendschappelijke band tussen jullie niet verspelen en zo blijf je altijd in een impasse zitten. Breek er doorheen.
Mannen zitten vaak gecomplicerd eenvoudig in elkaar. Ze vallen allemaal voor een vrouw die leuk gekleed is, die lacht, die zichzelf goed verzorgd, die hun aandacht schenkt, die lief en aanhankelijk is en die hun ”begrijpt” . allemaal heel voorspelbaar. Het gecompliceerde in het verhaal is dat ze dan weer niet in de gaten hebben dat deze vrouw zichzelf in de picture zet. Help de stumperd even een handje mee. Mannen lopen niet snel met gevoelens te koop. Als ze onzeker worden trekken ze zich terug in zichzelf en overdenken een plan de campagne. In die tussentijd is hij dus wel met zichzelf bezig maar zie jij totaal geen beweging.
Als hij je niet wil dan merk je dat snel genoeg maar geef de moed niet zomaar op. Hij heeft misschien tijd nodig en moet ook even aan het idee wennen.

Je hebt van allerlei tips en tricks gelezen in bovenstaande antwoorden. Je kent hem zelf het best dus ik zou zeggen ...begin gewoon.
Niet geschoten is altijd mis 8)

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 18 augustus 2003, 9:01

Ik heb de reacties nog niet gelezen, maar ik wil wel even inhaken op de opmerking: "Houdt daarbij in gedachte dat de vrouw geen blauwtje wil lopen".

Nee, niemand wil graag een blauwtje lopen. Maar initiatief nemen, het spel starten, houdt onherroepelijk in dat je ook kan verliezen. It's all in the game. Zekerheid bestaat niet, maar laten we wel wezen: dat maakt t spel meteen ook spannend.

(Hehehe, en anders weet je meteen hoe al die afgewezen mannen zich voelen :twisted: )

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 18 augustus 2003, 23:58

Het lot kun je soms een beetje sturen. Is meestal een kwestie van gewoon oefenen en ietsje brutaler zijn, maar wel met een lach;

Is dit een hint heren of moet ik het anders interpreteren???

Miami - die mannen nog steeds niet begrijpt :wink:
Nu valt het kwartje pas bij mij. Dit is een qoute van je a.s. lover.
Ja natuurlijk is dat een hint!! Vraag hem eens hoe brutaal je moet zijn en of hij misschien ook nog eens keer mee wil werken want zo krijg je de kar niet uit de modder getrokken. En vraag hem anders of je even op hem mag oefenen. .... beetje assertief zijn! :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten