Met of zonder beha

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ANGELINA
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 13:19

Berichtdoor ANGELINA » wo 23 juli 2003, 13:23

Hoi Angelina,

Bij warm weer draag ik meestal ook geen beha; zowel thuis als op straat. Ik heb wel niet zo'n grote borsten (b-cup) en mag niet klagen over de stevigheid ervan. Dat brengt met zich mee dat mijn borsten niet zoveel wiebelen als ik stap. Als ik dan stijve tepels heb of niet kan me eigenlijk niet zoveel schelen: wat gebeurt gebeurt nu eenmaal. Ik moet wel toegeven dat ik vlugger stijve tepels heb als ik zonder beha over straat loop. Ik vind het wel leuk en spannend als mannen er naar kijken of er opgewonden van raken. Als je dan toch wil dat je borsten wat ondersteuning hebben is een 1/4-cup beha messchien een oplossing. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als er vrouwen zijn die er wel ervaring mee hebben hoor ik het graag.

Groetjes.

ukkie

Berichtdoor ukkie » wo 23 juli 2003, 13:29

Schrijf jij tegenwoordig naar jezelf?

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 23 juli 2003, 14:43

Schrijf jij tegenwoordig naar jezelf?
Doet me denken aan ide grappige T-shirt, met de opdruk:

"I used to be schizofrenic, but we're OK now" :lol:

tientje
Berichten: 250
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 1:01
Locatie: Gent, Belgie

Berichtdoor tientje » wo 23 juli 2003, 14:46

:shock: Ofwel schrijft de ene borst naar de andere... :lol: :lol:

10tje
"Ironie is vaak slechts de schaamte der tederheid"

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 23 juli 2003, 14:54

Ik ga er ineens mijn onderschrift van maken, past wel bij m'n nick.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 23 juli 2003, 14:59

:shock: Ofwel schrijft de ene borst naar de andere... :lol: :lol:

10tje
Zegt de ene tegen de andere: ik denk dat ik nog een beetje blijf hangen.

tientje
Berichten: 250
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 1:01
Locatie: Gent, Belgie

Berichtdoor tientje » wo 23 juli 2003, 16:31

:mrgreen:
"Ironie is vaak slechts de schaamte der tederheid"

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

Berichtdoor mature » wo 23 juli 2003, 18:35

FrankMarian

Nee het is niet zo dat een BH dragen het uitzakken vertraagt en het is ook niet zo dat zogen daarop een nadelig effect heeft.
Ik ben vijftig geweest, heb tot mijn +- veertigste nooit een bh gedragen en heb alles bij elkaar mijn drie dochters vier jaar lang aan de borst gehad.
Van al mijn onderdelen denk ik dat mijn borsten nog het minst zijn aangetast door de tijd. Het is juist zo dat borsten kwetsbaarder worden als je ze nooit de vrijheid laat en BH's dragen is ( vooral als ze niet perfect zitten) eerder slecht is voor borsten, er worden zelfs verbanden gelegd tussen borstkanker en BH's.
Wat wel nadelig is voor de stevigheid is herhaaldelijk aankomen en afvallen, de schade die ik heb geleden is eigenlijk in mijn jongere jaren aangericht door dat gejojo.

Zoals gezegd heb ik als kind van mijn generatie destijds de BH vaarwel gezegd en hem pas toen ik in de veertig was terug aangetrokken omdat ik aangekomen was en het met een dun t-shirt , juist bij warm weer ( als het koud is zijn ze samengetrokken en dus veel steviger) niet meer zo estetisch was en ik gevoelige zielen als hierboven hun eetlust niet wilde benemen.
Iedereen is natuurlijk vrij om te doen waar hij zich goed bij voelt, maar hoewel ik juist pijn krijg als ik te lang dat harnas aan heb, draag ik hem in het publiek omwille van het decorum.

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » wo 23 juli 2003, 20:42

Wat mij betreft snijden ze die van mij gewoon eraf hoor... Ik heb er niet veel mee... ze zitten voornamelijk in de weg en bh's vind ik dus drama (maar ik draag ze wel, want zonder zwabbert het gewoon te veel; da's helemaal not done)...

Enig aspect wat dan niet leuk is: mannen vinden borsten schijnbaar wel belangrijk bij vrouwen en helemaal als er sex dient te worden bedreven...

daarom laat ik ze er maar niet afsnijden...

owww... enne, ja, ik weet het... mag ik zeker niet mee spotten, ivm borstkanker... nou ja, ik heb geen moeite met vrouwen zonder borsten iig

Gast

Berichtdoor Gast » do 24 juli 2003, 8:10

Als ik stijve tepels heb,maakt het niet uit of ik al dan niet een beha draag.
Als ze stijf zijn zijn ze stijf, en kan je ze door mijn beha en topje / t-shrt heen zien staan...

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » do 24 juli 2003, 9:25

ja, en?? wat wilde je hiermee duidelijk maken, anders dan het opnieuw posten op van dit item?

Lichtje
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belchic

Berichtdoor Lichtje » do 24 juli 2003, 10:05

Wat mij betreft snijden ze die van mij gewoon eraf hoor... Ik heb er niet veel mee... ze zitten voornamelijk in de weg en bh's vind ik dus drama (maar ik draag ze wel, want zonder zwabbert het gewoon te veel; da's helemaal not done)...
Laatst gewijzigd door Lichtje op vr 21 oktober 2005, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Berichtdoor Gast » do 24 juli 2003, 20:04

Ik draag bijna altijd bh's, kvind het gewoon fijner.maar als ik dan eens een bloesje aantrek waar best geen bh onder kan, heb ik het idee dat ze enorm hangen! heeft nog imand dit idee? Als ik mezelf naakt bekijk, vind ik dat ze er goed stevig bijhangen/staan... kvraag me dan toch ook wel eens af of het gezond is als het hele zaakje zo omhoog wordt gehouden.

Gast

Berichtdoor Gast » do 24 juli 2003, 20:06

Ik draag bijna altijd bh's, kvind het gewoon fijner.maar als ik dan eens een bloesje aantrek waar best geen bh onder kan, heb ik het idee dat ze enorm hangen! heeft nog imand dit idee? Als ik mezelf naakt bekijk, vind ik dat ze er goed stevig bijhangen/staan... kvraag me dan toch ook wel eens af of het gezond is als het hele zaakje zo omhoog wordt gehouden.

Essie
Berichten: 24
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 18:17

Berichtdoor Essie » do 24 juli 2003, 22:10

Als ik 'swinters een trui aanheb draag ik eigenlijk nooit een bh. zit niet lekker en heb ik ook niet echt nodig met mijn klein uitgevallen a-cupje. Maar zomers draag ik ze juist wel onder een strak topje, met gel, watervulling of silicone-inleggers (dan lijken ze nog wat :D ).
Soms draag ik geen bh, als ik bijv. verbrand ben zoals nu. Dan doet het gewoon pijn. Tja en dat mensen het kunnen zien? Lekker boeiend, en misschien stiekem nog wel leuk ook ;)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten