Je eerste trio

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Mar » za 08 oktober 2011, 21:36

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Hotje » za 08 oktober 2011, 22:28

@Erick;
ik zeg niet dat je relatie er zeker van kapot gaat,ik zeg dat je dat wel riskeert.........
Fijn dat het voor jullie zo goed werkt !
Maar is niet persé standaard.
Ik denk zelf dat de basis moet zijn: "geel jalousie"! :D

Wat is niet standaard?
Ik denk dat het niet standaard is dat het zo goed werkt als bij jullie blijkbaar het geval is.
En geen jaloezie?Kan je dat op voorhand voorzien,afspreken?Het is een gevoel dat de kop kan opsteken,tegen elke afspraak in,een gevoel stop je toch niet zomaar?

Ik ben nooit geel van jaloezie,meestal groen :wink:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » za 08 oktober 2011, 22:30

Maar dan vraag ik me toch af, als jij je bedenkingen had, waarom je er toch aan begonnen bent, wat voor jou de doorslag heeft gegeven om het toch te doen.
@ venus
sorry dat ik niet zo snel een antwoord kon geven..

ik weet niet heel goed wat de doorslag gaf,.. maar ik ontmoete een vrouw op het internet. die uitgroeide tot een goeie vriendin en later veel meer,
zoals met echte vriendinnen kon ik alles met haar bespreken, belde ik haar en kletsten we tot diep in de nacht over koetjes en kalfjes. ze was een leuke meid met haar hartje op de goede plek. ik was niet verliefd maar erg op haar gesteld, ook zij was bi en ik toen de tijd nog bischierig :D5 :D7
na maaaaaaanden contact met haar hebben we een keer een koffie date afgesproken, om elkaar in het "echte" leven ook een keer te kunnen zien, maar ook om te kijken of ze nou echt wel zoo leuk was als dat ik in gedachten had,
en dat was ze! het voelde vertrouwd we hadden lol. gingen een hapje eten in de stad. en kletsten 100 uit.
we hebben niets gedaan toen, geen zoen geen hand geen helemaal niets.
gewoon lekker lol hebben als internet vriendinnen onder elkaar,...

totdat ze een keer bij ons bleef slapen, ( ze woont 3,5 uur hier vandaan dus koffie dates is eigenlijk te kort )
en toen kwam van het 1 het ander... we hebben genoten van elkaar :D8 geproeft en ontdekt de hele nacht lang!
ik zou je elk detail nu onthouden dan zou dit verhaal lang lang lang worden.... :D7

waarom kon ik toen mijn twijfels aan de kant zetten?? dat was eigenlijk je vraag.
en ik denk dat het er op neer komt dat ze onze relatie respecteerde en er noooooit maar dan ook nooooit tussen wou komen, dit zei ze niet alleen maar dat voelde ik aan. ze had geen eigen momentjes met mijn man, ze keken niet verliefd of verlangend naar elkaar.... klinkt gek maar erg gebeurde niets achter mijn rug om!
en dat vertrouwen die ze in maanden tijd bij elkaar gesprokkeld had, had ze ook echt verdient, nogmaals dit was een super leuke vrouw met dr hart op een goede plek,...ze hield van sex en ook daarom zou ze een trio niet uit de weg gaan,... en zo gebeurde dat ik een trio mee mocht maken met 2 mensen die ik 100% vertrouw
niet alleen hield ik mijn man vast ook zij hield me vast hield me in de gaten en gaf me een knipoog of een blik voor goedkeuring als mijn manneke met haar bezig was.
kortom het respect naar elkaar en het respect naar de relatie was zo hoog, en dat vertrouwen heeft ze gewonnen en verdient, en ik mag in mijn handen knijpen voor deze eerste keer trio voor mij.

groetjes just ( die nu ineens weer beseft hoe bijzonder deze vrouw eigenlijk is :D8 )
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Venus » za 08 oktober 2011, 22:59

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Savanne » za 08 oktober 2011, 23:05

Dat zeg ik ook al jaren tegen mijn man, alleen is hij waarschijnlijk zo'n eikel die waarschijnlijk niet beter kan krijgen, want hij is er nog steeds. :lol: Ik heb bij hem nooit last gehad van jaloezie, kende het hele fenomeen niet, totdat ik iemand leerde kennen, waarbij ik het wel voel. Heel vreemd, dat gevoel, en ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet...
Oh ships Venus wat herken ik dit ...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » za 08 oktober 2011, 23:17

@ venus,
maar ze was wel een onbekende voor me, en ik heb haar "gevonden" in mijn zoektocht naar een trio....
ik wou niet haar de ene week ontmoeten en de week erop "erop" hoe je dat invult is aan jezelf.
als iets niet goed voelt of zelfs een bedreiging voor je relatie dan doe je het toch niet??
ik niet in ieder geval LOL,

groetjes just
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor LittleMonkey » zo 09 oktober 2011, 22:13

Wat een móói topic!
Misschien even een stom vraagje, maar ik was net aan het bijlezen en zag ook al in 'n ander topic en in een post van EF dat er onderscheid wordt gemaakt tussen vmv en mvv of vvm. Wát is 't verschil dan? 't is toch allemaal twee vrouwen, een man?

Of zie ik 't nu gigantisch verkeerd?

Aapje, soms 'n beetje naief en blond ;)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Spelfje » zo 09 oktober 2011, 22:18

Ik denk (nouja, weet wel zeker) dat de focus bij MVM bij de vrouw ligt. De mannen verwennen samen de vrouw. Bij VVM zie ik 2 vrouwen die samen sex hebben...met een man erbij. Bij VMV gok ik dat het evenwicht meer verdeeld is en dat de man de mazzelaar is in dit verhaal.... :)
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor junglelife » zo 09 oktober 2011, 22:39

Ik denk (nouja, weet wel zeker) dat de focus bij MVM bij de vrouw ligt. De mannen verwennen samen de vrouw. Bij VVM zie ik 2 vrouwen die samen sex hebben...met een man erbij. Bij VMV gok ik dat het evenwicht meer verdeeld is en dat de man de mazzelaar is in dit verhaal.... :)
Dat kwartje bij mij viel ook pas gisteren, had er ook nog nooit zo bij stilgestaan.....maar het is nu duidelijk.
Het verschil dus tussen VMV..MVM..MMV...VVM en weet ik nog meer wat voor een combinaties :P

JL niet blond maar wel wat ontwetend dus al die tijd :oops:
Weer wat geleerd hier op She :wink:

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor LittleMonkey » zo 09 oktober 2011, 23:04

Duidelijk :-D
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Elfri

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Elfri » ma 10 oktober 2011, 16:24

Tja Spelfje, ik dacht al dat die vraag een keer zou komen : “hoe regel je dat “?
Als Mr. Spelfje net zo’n slechte vent was in-z’n-leven-vóór-jou als ik, dan heeft ‘ie waarschijnlijk wel een kandidate op het oog. Ik hoop, dat ‘ie een stuk braver was en dan kan het best lastig zijn.
Je mag Efin wel van me lenen :) …en je kunt misschien Elfri lief aankijken… :)
Zég tortelduif... 'k ben nie te huur nie he! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Spelfje » ma 10 oktober 2011, 16:26

Wees niet bang Elfri! :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Elfri

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Elfri » ma 10 oktober 2011, 16:36

hahahahahahaha ja heeeeejjjj, ik wil natuurlijk wel graag gevraagd worden he! :mrgreen: :mrgreen:

alle gekheid, die EF weet wel weer olie op jouw vuurtje te gooien. :D5

Er is mij dit weekend gezegd dat mijn triowens mvm weer een nieuwe invulling mocht krijgen. Heel bijzonder; mijn vriendin wilde haar man aan mij uitlenen. En het respons van zowel haar vent als die van mij was zó instemmend dat ik van de bank gleed. :D8

Ik denk dat ik heel vertwijfeld heb gereageerd. Ik was ZO overdondert.. Het was echt zo'n moment waarop je jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wil roepen maar alleen maar kon denken whaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeoeoeoeoeiiiiii.

Nu, na rijp beraad met mezelf én met meneer Elfri, ga ik er serieus langer over nadenken. Ik weet hoe ik dat wil hebben... Zij MOET erbij aanwezig zijn en blijven. Sterker nog, ik zou haar graag foto's willen laten maken. Het is vertrouwd, het is lief, het is fijn! Maar het heeft ook geen haast voor mijn gevoel. We hebben nog zo veel te beleven met z'n allen tenslotte.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor erofun69 » ma 10 oktober 2011, 16:48

Niets is blijvend, alleen de verandering

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor LittleMonkey » ma 10 oktober 2011, 16:51

@EF: :D *boks* ;)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast