de dag zonder B.H.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » di 19 mei 2009, 8:17

Het werkt voor mij heel simpel. Ik hou van kleding, lingerie is daar een onderdeel van. De bh een erg nuttig onderdeel, want ik vind het echt helemaal niets als mijn borsten vrij spel hebben als ik bijvoorbeeld eventjes een stukje moet rennen.

Dit heeft niets te maken met wel of niet mooi, maar wel of niet lekker voelen. Ze zitten me dan in de weg, simpel zat. Dat ze daar iets voor hebben uitgevonden is super, maar net zoals met alle andere kleding die ik graag draag, het moet me ook voegen en er dus naar mijn idee mooi uitzien. Dat het dan allemaal klopt met het plaatje wat de maatschappij graag ziet is mooi voor hen, maar niet iets waar ik persoonlijk erg veel mee bezig ben.
Leven is het meervoud van lef.

superlieverdje
Berichten: 29
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 13:36
Locatie: België w-vl

Berichtdoor superlieverdje » di 02 juni 2009, 19:36

Marteling? Voor mij is een bh geen marteling. Zo kan ik tenminste deftig wandelen en sporten. Mijn Dcup is niet vrolijk als die niet stevig vast zit onder het lopen of veel bewegen...

...maar :!: aan de andere kant hou ik ook wel eens van vrije borsten, maar dan wel als ik lekker op mijn gemak zou zijn. Bijvoorbeeld in de zomer als het heel warm is en ik heb zo'n superstrak haltertopje... dan is zonder bh superprettig... :)

en... ik ben bijna verslaafd aan mooie lingerie :oops:
|| Learn the best lesson: the heart, the soul, the passion ||


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten