Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

*just me*
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 augustus 2003, 13:33
Locatie: Belgie

Berichtdoor *just me* » ma 25 augustus 2003, 12:48

ben nu bijna 20

ontmaagd op mijn 13e (idd veeeeel te vroeg, besef'k nu)

heb 5 verschillende sexpartners gehad.

ik zou zeker en vast niet aan het gemiddelde willen komen. ik ben blij met het aantal partners dat ik gehad heb. kbedoel dat ik zo verschillende soorten sex heb gehad, iedereen is anders, en ik zou mij toch nie kunnen voorstellen om bij 1 en dezelfde partner te blijven...je weet nooit wat je mist, zo ervaar ik het toch...

Jongeman27
Berichten: 11
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 18:53
Locatie: pitoresk Alkmaar

Berichtdoor Jongeman27 » ma 25 augustus 2003, 13:36

@just me

Je heb het er nu zo expliciet over dat je NU beseft dat je veeeeels te vroeg ontmaagd bent.... Ik vraag me af wat voor gevoel je er nu dus bij heb dat dat toen gebeurd is. Waarom vind je dat nu te vroeg....

Groetjes
Jongeman27

*just me*
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 augustus 2003, 13:33
Locatie: Belgie

Berichtdoor *just me* » ma 25 augustus 2003, 14:06

@jongeman27

het is niet zo dat'k er nie klaar voor was. ik en m'n vriendin hadden daar al heel veel over gepraat en we voelden wel dat we er al klaar voor waren, allebei nogal een volwassen opvoeding gekregen...

maar het was de verkeerde jongen en te vroeg met hem. we waren amper een maand samen. hij besteedde geen aandacht aan mij, een voorspel was er niet, laat staan enige romantiek in de lucht. hij was 4 jaar ouder dan mij, en het enige wat voor hem belangrijk was, was het opscheppen bij z'n vrienden. tja, op die moment was ik nog te naïef om dat te beseffen. maar ik probeer daar nu zo weinig mogelijk of zelfs niet aan te denken.

mss beetje off-topic, maar toch een degelijk antwoord voor jou hoop'k jongeman27

groetjes, *just me*

Jongeman27
Berichten: 11
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 18:53
Locatie: pitoresk Alkmaar

Berichtdoor Jongeman27 » ma 25 augustus 2003, 19:41

@just me
Dank je wel voor je antwoord. Het is duidelijk... Het is dus eigenlijk een kwestie geweest van wel het juiste moment (je was er zelf tenslotte klaar voor) maar de persoon en manier waren fout... Toch jammer, zeker bij de eerste keer..
Maar ja... we hebben allemaal weleens onze naieve buien helaas...

Groetjes Jongeman27

Lovely
Berichten: 253
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 2:01
Locatie: omgeving Arnhem

Berichtdoor Lovely » ma 25 augustus 2003, 20:50

Even updaten sinds de update van 4 mei, toen was de stand:
28 mannen, 1 vrouw.

Huidige stand:
33 mannen, 1 vrouw

Om het gemiddelde maar weer even op te schroeven.... :lol:

Love
Geen onderschrift is ook een onderschrift

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » di 26 augustus 2003, 9:35

8) Dan is het wel een hete zomer voor jou geweest, hé Lovely! :wink:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 26 augustus 2003, 9:53

Ach, als t met elk maar één keer geweest is, valt dat wel mee hoor, Satine :wink:
Terug van (nooit echt) weggeweest

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » di 26 augustus 2003, 10:08

mm das wel waar, maar je moet ze toch wel iedere keer je bed in krijgen.... het versierstukje vooraf is waarschijnlijk al even spannend..

Of heb ik hier nu zo'n verkeerd beeld over versieren? kweet het niet, nooit gedaan....

Satine,
:wink: :oops: :wink:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » di 26 augustus 2003, 12:41

sinds gisteren 2... :) ik ben 33 en de laatste was dus als experiment zeg maar... wél zelf uitgekozen hoor :)
owkeej... dat schreef ik op 15 mei jl. Inmiddels ben ik een inhaalrace begonnen... Het zijn er sinds vanmorgen 5... (in totaal dus); en die vanmorgen was wel errug goed ;) die mag blijven hahahaha...

Voorlopig dus maar even niets... alhoewel... *grin*

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 26 augustus 2003, 13:39

Met hoeveel mannen en vrouwen is mevrouw Hollander al naar bed geweest :?:

Chantal
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 02 juni 2003, 19:13

Berichtdoor Chantal » ma 01 september 2003, 22:07

hoi jongeman27, zie het eerste deel van mijn verhaal op pag. 9

Fonzie
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 mei 2002, 1:01
Locatie: Brabant, brandweer

aantal sexpartners

Berichtdoor Fonzie » di 02 september 2003, 16:30

Vaak getwijfeld of ik mijn CV hier ook zou plaatsen; nu dan toch maar. Ik ben eigenlijk wel een laatbloeier. Masturbeerde voor het eerst op mijn 11de (en ben dit ook steeds vaak blijven doen, nu nog enkele keren per week). Werd ontmaagd op mijn 21ste (zij verleidde mij en dus niet andersom). Met deze vrouw trouwde ik en bleef ze ook trouw (tot ze een einde maakte aan ons huwelijk op mijn 37ste). Nadien bezocht ik 9 keer een prostituee. Toen kwam er een nieuwe vaste relatie. Daarna begon het pas. Eerst ging ik nog 11 keer naar prostituees. Over die twee periodes waren het er 16 verschillenden. Dus tot hiertoe kom ik aan 18 sexpartners. Toen kwam er een internetaansluiting in mijn leven en die opende toch wel nieuwe perspectieven. Met 20 verschillende vrouwen had ik nog sex, met één 3 keer, met de anderen slechts eenmalig. Maar het waren alle zeer uiteenlopende sexuele contacten (individuele date, mini-gangbang op hotelkamer, parenclub, parkeerplaats, sexparty). Dit losbandige leven ruim één jaar geleden volledig stopgezet wegens ... dé vrouw van mijn leven tegengekomen !!! Dus alle vrouwen bij mekaar geteld kom ik aan 39. Maar eerlijk toegegeven de meeste zijn "makkelijke" geweest. Echt zelf verleid en in mijn bed gepraat heb ik maar met 2 vrouwen. Maar met de andere had ik wel sex. De 16 prostituees waren uiteraard van wat minder intieme, persoonlijke aard. De 20 vrouwen in mijn woelige periode hadden er zelf zeker en vast wél wat aan. De "promiscue" contacten zijn dus wel gespreid over een periode van 7 jaar. Waardoor de frequentie nog redelijk blijft. Zo dat was mijn "sexueel CV".
Mijn bijdrage is natuurlijk niet van wezenlijk belang, maar het is wel prettig om het hier zo neer te schrijven. 't Was ook een hele boterham om de andere verhalen te lezen, maar echt wel leerzaam, aangenaam en op zich allemaal de moeite waard.
't Ga jullie allen heel goed !!!

kaske
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 augustus 2003, 21:59
Locatie: omgeving Antwerpen

Berichtdoor kaske » di 02 september 2003, 22:11

Kaske is weer't buitenbeentje onder de mannen denk ik.

Eén experimentje rond m'n 18 denk ik. Gewoon seks zonder gevoel.
Eén vrouw waarmee ik een langere relatie had (4 jaar).
Een tussendoortje waarmee het goed bedoeld was maar ja, tegengeslagen.
MIjn huidige partner waarmee ik het nog doe.

(regelmatig met mezelf - biceps oefeningen)


Niet veel dus en krijg nu soms het gevoel dat ik te weinig geexperimenteerd heb in mijn leven. Ik heb nog zoveel fantasieen - hoewel dit ook plezant kan zijn. Dromen moet kunnen.
Hij die veel over anderen weet kan geleerd zijn, maar hij die zichzelf begrijpt is intelligent.

Glu
Berichten: 142
Lid geworden op: do 08 mei 2003, 22:32
Locatie: Almere

Vooruit dan......

Berichtdoor Glu » wo 03 september 2003, 0:12

Teveel

Glu :oops:

paul
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 mei 2003, 0:29
Locatie: 't zuiden

Berichtdoor paul » wo 03 september 2003, 0:46

:roll: vooruit dan :


voor mij ook veel te veel

PAUL


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast