10 fantasieën die vrouwen wild maken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 22 juni 2008, 11:40

Als ik dan ook mijn voorkeuren uitspreek: 2, 4 en 10.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 22 juni 2008, 12:36

Hmmmm, ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger waar mannen over fantaseren, maar dat is misschien weer een ander topic :D .
2 maar dan vmv-trio. Hoewel, ik heb zo een aanbod gehad, maar het moeten afslaan, want de voorwaarde was direct na orgasme bij de ene vrouw, met de andere beginnen vrijen zonder rustpauze....
Van het goede té veel :D

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » zo 22 juni 2008, 15:02

Hmmmm, ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger waar mannen over fantaseren, maar dat is misschien weer een ander topic :D .
2 maar dan vmv-trio. Hoewel, ik heb zo een aanbod gehad, maar het moeten afslaan, want de voorwaarde was direct na orgasme bij de ene vrouw, met de andere beginnen vrijen zonder rustpauze....
Van het goede té veel :D
Vrijen als in penetreren? Want ik versta onder vrijen dus nog véél meer!!!

Dan heb je toch weer de tijd om je op te 'laden'? :wink:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 22 juni 2008, 16:56

Om mijn reputatie op deze site wat op te blinken, gebruik ik de woorden die vrouwen willen lezen. Meestal gebruiken ze vrijen voor het gehele erotische spel, penetratie inbegrepen. Het was wel een fantasie van die dames hun vriend (dus eigenlijk een mannenfantasie) : De voorwaarde was de dames opgeilen, de ene penetreren terwijl ze elkaar wederzijds beften en dan na orgasme direct de andere penetreren. Hoewel het voorstel aanlokkelijk was, heb ik toch nog even rust nodig tussen twee penetraties opdat mijn jongeheer weer in positie zou komen. Dat kon niet en dus laat ik die mensen maar rustig verder zoeken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten