Gêne...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 15 mei 2008, 14:01

Wat als het "shespotmeubiliair" eens van nick veranderde en een Italiaanse nick aannam (oh, Amadeo, Mateo,Giovanni, Luigi) en alles verbloemd vertelde.... Ik heb het nooit over "geweldige bedprestaties gehad". Wel dat ik in het verleden nogal vaak ging gangbangen, maar een mens wordt ouder. Stoer, macho doen komt bij vrouwen niet over. Dus geen onbehouwen advertentie zetten met je lul in de hand (zoals de meeste mannen dat doen) en "ik wil neuken" of iets dergelijks, maar het heel anders verwoorden. Tijdens de sex in een ander topic vermelde erogene zones goed verwennen en massage geven is voor vele vrouwen een opstap naar het intiemere. Dus ken ik wel wat van massage.
--
De term "fuckbuddy" komt uit een Engelse Sci-fi serie, waarbij een van de personages ook een vriendin had enkel om af en toe eens mee van bil te gaan of moet ik "snoezelvriendin" zeggen.
Hoe moet ik tegen sex aankijken: Mannetje-vrouwtje, de enige echte unieke ware die je verwent tot het een sleur wordt en je uit sexverveling een triootje wil vormen. De paren, die ik ben tegengekomen en waarmee ik een mvm-trio vormde, kan ik niet meer tellen. En er zullen wel zeker paren zijn die een vmv-trio beleven en aan partnerruil doen. Dat komt allemaal zogezegd niet voor...

Neen, je doet het niet in een postkantoor, sommige wel langs de kant van de autoweg (inderdaad voor de kick) of tijdens een NVSH-soos/na een NVSH-sauna of tijdens een eroparty in een tent langs de Maas (zucht, die zijn er niet meer).
De reden waarom ik het niet thuis doe, staat bovenvermeld. Het huis waar ik woon is niet geschikt om volk te ontvangen en wordt trouwens verkocht.
Wat mij "stoort" is die schijnheiligheid. Als je staat aan te schuiven voor een kamer en er zijn nog twee of drie paren voor je, waarom moet je je dan schamen en de andere kant uitkijken. Iedereen die in zo'n hotel binnekomt, komt er niet om een rozekrans te bidden.
We zijn allemaal het product van sex. Sex is iets normaals geworden zoals eten en drinken. Natuurlijk is sex evident en gezond. Enkel hoe sommige worden opgevoed en erover denken is: thuis, 1 mannetje-1 vrouwtje voor het leven, de grote liefde nodig voor sex en de vrouw is het ondergaande afwachtende wezen. Dreamer, nothing but a dreamer...Ik ben te veel sexueel( heel )actieve vrouwen tegengekomen om in dat beeld te geloven. Maar goed, na zovele jaren exit this Waltz. Ik ga me een andere nick aanmeten,de kampioen der eufismen worden en het tegenovergestelde verdedigen van wat ik altijd heb neergepend.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 15 mei 2008, 18:10

Maar goed, na zovele jaren exit this Waltz. Ik ga me een andere nick aanmeten,de kampioen der eufismen worden en het tegenovergestelde verdedigen van wat ik altijd heb neergepend.
Afbeelding

En jij denkt dus dat niemand je manier posten herkent
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » do 15 mei 2008, 18:22

Nou, het zal niet veel helpen want 'eufismen' bestaan niet...:P

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » vr 16 mei 2008, 9:51

iederee mag denken wat hij/zij wil. Iedereen mag neerschrijven wat hij/zij wil. Wordt het te gek in taalgebruik dan grijpen de mods wel in (hoop ik) of wordt diegene wel "afgestraft" door de mede forummers.

Dat TW meestal het beestje bij de naam noemt is hier bekend.
Ook ik zit wel eens met open mond te lezen wat hij schrijft. Dan reageer ik of niet.
Oke, ik zou ook niet graag te boek staan op een forum als "fuckbuddy". Maar de dame in kwestie kennen we niet en misschien noemt zij hem wel iets veel ergers (als dat kan :wink: ).
Meestel heb ik zoiets van "laat maar" als ik schrijfsels van TW lees. Of ik schiet in de lach.
Het is een figuur die eigenlijk niet mag ontbreken op een forum.

Dus TW, mocht je dit lezen, ga gewoon door. Onder je eigen naam, anders denken we (ik in elk geval) "Wat voor kwast is dit nu weer".


Nu ff over het "hotel".
Mocht ik ooit in zo'n hotel komen dan zou ik vriendelijk terug groeten. Misschien welk een praatje aanknopen terwijl ik wacht op een kamer. Het hangt er maar net van af wie de persoon is en hoe hij er uit ziet tegen wie ik wil praten.
Maar om het nou "normaal" te noemen dat je in zo'n hotel komt, nee, in mijn ogen niet.
Dat iedereen weet wat je daar komt doen, wil je niet dat anderen je vreemd aankijken, dan moet je dus niet in DAT hotel zijn.
Ga dan naar een hotel en huur een kamer voor een dag en een nacht. Niet voor een uurtje. Dan is het je niet "aan te zien" wat je komt doen.

De schaamte zullen een aantal wel voorbij zijn. Maar gene blijft altijd bestaan of je moet wel een pro zijn.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » vr 16 mei 2008, 11:59

Ga dan naar een hotel en huur een kamer voor een dag en een nacht. Niet voor een uurtje. Dan is het je niet "aan te zien" wat je komt doen.
Mwah... iedere beetje ervaren receptioniste ziet wat je komt doen hoor. Al boek je een kamer voor een week. ;)
I'm a creationist... I believe man created God.

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » vr 16 mei 2008, 12:01

Wanneer ik überhaupt al naar zo'n soort gelegenheid zou gaan, zou het geen gene zijn wanneer Quasimodo mij aansprak, maar meer grote weerzin om daar mee in contact te komen :mrgreen:
just my 2 cents
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

yeahyoureright
Berichten: 82
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 15:36
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor yeahyoureright » vr 16 mei 2008, 12:05

ik krijg er beetje de kriebels van eerlijk gezegd

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 16 mei 2008, 12:09

Ga dan naar een hotel en huur een kamer voor een dag en een nacht. Niet voor een uurtje. Dan is het je niet "aan te zien" wat je komt doen.
Mwah... iedere beetje ervaren receptioniste ziet wat je komt doen hoor. Al boek je een kamer voor een week. ;)

Ben jij zo ervaren dat jij dat ziet aan een receptioniste? ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » vr 16 mei 2008, 14:21

Ehhh... we dreigen off-topic te gaan. :P
I'm a creationist... I believe man created God.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 16 mei 2008, 14:56

Off topic: Nou en? Kan je best even antwoord geven hoor. En na dat antwoord schrijf je gewoon:

"En weer on topic!"
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 16 mei 2008, 15:15

Gêne is menselijk, niets om je voor te hoeven schamen..

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Quasimodo

Berichtdoor thisWaltz » vr 16 mei 2008, 15:34

Wanneer ik überhaupt al naar zo'n soort gelegenheid zou gaan, zou het geen gene zijn wanneer Quasimodo mij aansprak, maar meer grote weerzin om daar mee in contact te komen :mrgreen:
just my 2 cents
:D :D Dat was mijn bijnaam toen ik in mijn jonge jaren als begeleider van een bende kinderen fungeerde. Mijn toenmalige vriendin noemden ze "Quasimien". Zal ik maar Quasimodo als naam gebruiken? :D
---
Als je na uren achter een pc-scherm een typfout maakt, is dat natuurlijk het argument bij uitstek om iemand mee aan te vallen. Sommigen hebben rare hersen"kronkel"s. Wat het gebruik der Nederlandsche taal betreft, die beheers ik voldoende, met punten en komma's.
---
Terug on-topic: Waarom ik er heen gaan, heb ik al uitgelegd. Ik kan hier thuis wegens verouderd huis niet ontvangen. Iemand geinteresseerd het te kopen? Huisje in een stille middenklassestraat met tuin van 700 m2 en een half en nog eens evenveel bouwgrond. Ligging tussen Gent en Brussel op 25 minuten van Brussel. Voor Nederlanders zeer schappelijke prijs.
---
Nog eens "fuckbuddy" heb ik opgeraapt uit een Engelse serie. Ik zal er maar "snoezelvriendin" van maken.
---
De opmerking van het schichtig om zich heen kijken kwam van mijn "snoezelvriendin". Zelf ben ik het aanschuiven aan de ingang van parenclub Mystique gewoon, dus da's niets nieuws. ik merk het niet eens.

Natuurlijk zou geen enkel lid van Shespot ooit gebruik maken van een rendez-vous hotel. De leden ervan zitten allemaal in een vaste relatie en doen het enkel in de beslotenheid van de slaapkamer. Of gaan eerder bij Van der Valk of in Centerparks....? Een man en een vrouw die een normale hotelkamer binnengaan met verschillende namen en don't disturb op de deurknop hangen. Neen, die gaan zeker met elkaar niet naar bed.
Toch hoorde ik in de Inslag te Brasschaat wel al eens een Hollands accent.
Laatst gewijzigd door thisWaltz op vr 16 mei 2008, 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Re: Gêne...

Berichtdoor lana » vr 16 mei 2008, 15:38

...We stonden erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld was...


's jonge wat een valse schaamte. We komen er allemaal om van bil te gaan, te neuken zowel mannen als vrouwen en dan doen alsof dat niet zo is. Waarom zo'n tweeslachtige houding. Sex is toch normaal....(zeker voor een ouwe parenclubganger als ik).

Maar dit is toch met elkaar in tegenspraak....je zegt eerst:"We stonden erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld is" Wat ik niet snap als het de normaalste zaak van de wereld is waarom dan het woordje alsof?

En eigenlijk als het de normaalste zaak van de wereld is, dan verbaas je je toch ook niet over mensen die volgens jou valse schaamte hebben, dan ben je zo relaxed dat je je omgeving niet eens zou moeten opmerken.

Je bent wel afgestemd op je omgeving moet ik zeggen. relaxed baby ;) het is zo normaal!

Hoe komt het dan dat je die verbazing zo oppakt van die mensen. Misschien is het handiger om gewoon af te rekenen.


Ik neem niet al de gevoelens en houdingen waar van mensen die winkelen bij de supermarkt wanneer ik etenswaren koop, dat is de normaalste zaak van de wereld.. :shock:
En van mij mag je door praten hoor....alleen ik zal even wat tegenstellingen... ;)
lana
Laatst gewijzigd door lana op vr 16 mei 2008, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Re: Quasimodo

Berichtdoor JeffreyBi » vr 16 mei 2008, 15:43

Natuurlijk zou geen enkel lid van Shespot ooit gebruik maken van een rendez-vous hotel. De leden ervan zitten allemaal in een vaste relatie en doen het enkel in de beslotenheid van de slaapkamer. Of gaan eerder bij Van der Valk of in Centerparks....? Een man en een vrouw die een normale hotelkamer binnengaan met verschillende namen en don't disturb op de deurknop hangen. Neen, die gaan zeker met elkaar niet naar bed.
Het fenomeen "rendez-vous hotel" is volgens mij in Nederland vrij onbekend. Wij behelpen ons hier inderdaad bij Van der Valk, Bastion, Campanile en noem maar op.
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » vr 16 mei 2008, 15:44

Off topic: Nou en? Kan je best even antwoord geven hoor. En na dat antwoord schrijf je gewoon:

"En weer on topic!"
Geen antwoord is ook een antwoord. :wink:
I'm a creationist... I believe man created God.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 28 gasten