Tips om partner met laag libido in beweging te krijgen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

@ Ilro

Berichtdoor Suzanne-74 » ma 28 januari 2008, 21:45

Ook dat heb ik hem al meerdere malen verteld:dat ik het liefste sex met hem heb en niet met iets of iemand anders. En om daar iemand anders voor te gebruiken staat mijzelf erg tegen. Ben lekker ouderwets wat dat betreft en ben dol op het romantische idee dat wij het de rest van ons leven met zijn tweeen doen. Moet het alleennog wel ff gebeuren :(

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » ma 28 januari 2008, 21:57

hij heeft geen probleem: sex irl met een gewillige vrouw als het hem uitkomt, en verder zoekt hij zijn heil in cybercity en handmatig .

En van jouw theorie heb ik al vaker gehoord, maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in. Kan weer alles van mijn kant komen.
Het lijkt erop dat hij redelijk verwend is en dat hou jij wel in stand. Je bent nu aan het concurreren met cybercity en een gewillige hand.

De lol van een volledige onthouding is dat daadwerkelijk alles van jouw kant moet komen. Dat schept inderdaad verantwoordelijkheden, maar het bijzondere is dat hij zich - als hij bereid is mee te spelen - meer en meer op jou gaat focussen.... Toch wat anders dan iemand die een beetje lui geniet van seks en het neemt zoals het komt.

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

Berichtdoor Suzanne-74 » ma 28 januari 2008, 22:13

Thomas,

Leuk idee, maar waarom zou hij, als hij nu geen probleem heeft?

blitz46
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 17 augustus 2007, 9:52
Locatie: Amsterdam, divers

Berichtdoor blitz46 » di 29 januari 2008, 9:19

@Suzanne;
Ja, natuurlijk zit er ook wel eens afwijzing bij, dan laat ik ook wel merken dat ik daar weer niet blij mee ben (vroeger zou ik dat hebben ingeslikt). Maar over het algemeen neem ik niet zo heel snel 'nee' als antwoord meer, ook als er aarzelend gereageerd wordt zet ik gewoon door, bijna altijd slaat vanzelf haar stemming uiteindelijk wel om.

Het is moeilijk te begrijpen en ik ben daar dan ook mee gestopt. Als ik jou lees: je gaat naakt en wulps bij je man op schoot zitten, dan denk ik: Broek naar beneden, paal omhoog. 'Bring it on!!!.........get the party started!!!.. :lol:
en waarom denkt nou net degeen waarvan we dat het meeste hopen dat niet!!! :twisted:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 29 januari 2008, 9:29

tja ook ik heb altijd het initiatief genomen om sex te hebben met manlief.

daar ben ik dus mee opgehouden na talloze keren afgewezen te zijn, want manlief was moe en had dus geen zin.

dus het initiatief moet nu van hem komen (en dat heb ik hem ook gezegt) van de week zei hij zelfs,jij neemt ook nooit het initiatief ik moet dat altijd doen......tja daar zakt mn broek dus vanaf.


maar hij weet dat ik nooit nee zeg,en soms een geil mmsje sturen aan je partner kan helpen.
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 29 januari 2008, 9:41


Het is moeilijk te begrijpen en ik ben daar dan ook mee gestopt. Als ik jou lees: je gaat naakt en wulps bij je man op schoot zitten, dan denk ik: Broek naar beneden, paal omhoog. 'Bring it on!!!.........get the party started!!!.. :lol: en waarom denkt nou net degeen waarvan we dat het meeste hopen dat niet!!! :twisted:
zeg dat nou niet :oops:
ik moet nog naar het werk :lol:
The music is all around us...you only have to listen..

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » di 29 januari 2008, 21:11

Leuk idee, maar waarom zou hij, als hij nu geen probleem heeft?
Goede vraag.

Er zijn ongetwijfeld mannen die het nut er niet van inzien en die tevreden zijn met de situatie zoals die is. Maar dat is een beetje kortzichtig.

Mensen genieten van heftige emoties. Het probleem met positieve emoties is dat die de neiging hebben om te vervlakken. Routine is de dood in de pot. Schaarste en variatie maakt seks leuk en spannend.

Als een man met de regelmaat van de klok een orgasme heeft, dan is er (te) weinig ruimte voor spanningsopbouw. Een tijdje (vrijwillige) onthouding zorgt ervoor dat je helemaal op scherp komt te staan en aan het eind van de straat mooie vrouwen ziet lopen. Als je dan ook nog een vrouw hebt die bereid is om je een beetje te bespelen is dat echt zoveel leuker dan routine, dat je echt nooit meer terugverlangt naar de saaiheid en vlakheid van daarvoor.

Daarom dus.

Nu nog aan hem uitleggen.

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » do 31 januari 2008, 16:19

weet je... ik word er altijd een beetje onzeker van!
ik ga me afvragen waarom hij me niet als sexy ziet...

terwijl bijv. mannen in de kroeg of vorige sexpartners wel zo naar me kunnen/konden kijken en ik dat (die blik) ook zo graag bij hem zou willen zien!!

mijn vriend masturbeerd bijna elke dag en heeft een vriendinnetje die ALTIJD zin heeft en NOOIT nee zegt,
maar wel heel vaak alleen als klaarkom-objectvoor vriendlief wordt gebruikt!
En ja, dat doe ik zelf

En ja, hij weet ook hoe ik erover denk!
Het is een maandelijks terug kerend gesprek en we beloven allebei beterschap en er gebeurt dan weer vrij weinig!
Ik baal ervan dat hij altijd gelijk bovenop mij springt en hem er ff inhangt zeg maar...
of dat we altijd maar weer hetzelfde riedeltje uitvoeren
of dat ik van de 10x sex hoogstens 2x klaarkom en hij gewoon 10x

Dus....
Ik ga dat een maand niet klaarkomen toch maar eens voorstellen!
Een maand niet mastuberen of klaarkomen, tenzij ik het zeg :twisted:

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 31 januari 2008, 20:07

Ik ga dat een maand niet klaarkomen toch maar eens voorstellen!
Een maand niet mastuberen of klaarkomen, tenzij ik het zeg :twisted:
GO MARIANNE GO!

Toch nog even een tip. Als je dit voorstelt in het 'maandelijks terugkerende gesprek', dan zou het zomaar kunnen dat hij je wensen interpreteert als gezeur. De enige reden om toe te geven zou in dat geval zijn om van het gezeur af te zijn.

Dus ik zou het wat subtieler aanpakken. Begin met het spel van het uitstellen van het orgasme als hij al opgewonden is - dus tijdens een vrijpartij - en bouw langzaam verder. Dat gaat vrij gemakkelijk. Als hij een beetje opgewonden is en verder wil is een gesprekje over dat jij beslissen mag wanneer hij klaarkomt vrij snel gevoerd. Resultaat verzekerd!

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » di 05 februari 2008, 12:37

we zaten afgelopen zaterdag in de auto, zo melig als de pest en zaten elkaar allebei een beetje op te geilen...
nu zit ik met een whiplash, das dan zo jammer!
daardoor word je ook wel een beetje beperkt hoor...
want eigenlijk hadden we zoooo zin om lekker te fiezelefoozen in de auto, maar dat kon dus vanwege mn nekkie!

dan maar lekker kletsen erover en gelijk maar mn plan de campagne op het 'dashboard' gegooid!
hij was wel een beetje verbaasd, hoe ik hier nou weer bij kwam...
een MAAND??? :shock:
maar was toch ook wel een beetje nieuwsgierig naar het effect ervan

hebben wel afgesproken: voorlopig nog ff niet!
we gaan verhuizen en eerst maar eens lekker settelen in ons nieuwe paleisje en als de tijd rijp is...

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » di 05 februari 2008, 13:11

een MAAND??? :shock:
Altijd leuk om fantasieen te hebben. In werkelijkheid is een maand zonder orgasme voor de gemiddelde man echt heel erg lang en misschien niet helemaal geschikt voor beginners.

Met het verlopen van de tijd wordt de kans groter en groter dat de stemming omslaat. De man wordt dan van super attent opeens nukkig.

Wie samen wat ervaring heeft met dit omslagpunt kan het voorkomen, maar voor een eerste poging zou ik een onbestemde periode van tussen een week en twee weken kiezen, zonder hem vooraf te informeren over de precieze lengte.

En hij mag niet valsspelen!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten