aneros,(anaal bij de man)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marc_V
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 januari 2006, 11:58

Berichtdoor Marc_V » vr 20 oktober 2006, 11:35

Mijn ervaring is dat het een superlekker gevoel geeft, echt iets extra. Nee je hoeft daar zeker geen homo voor te zijn of je te schamen.
Volkomen mee eens. Ik kan alleen anaal klaarkomen na landurige stimulatie van mijn penis. Dus tot aan de drempel zeg maar en via anale prikkeling er over heen.

Peyterv
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 21 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Peyterv » vr 20 oktober 2006, 19:59

Ik ben wel heel benieuwd wat voor reacties er gaan komen nu anaal bij de mannen ineens een hot-topic is door het fimpje van de keeper van ADO en zijn vriendin.

Voor de paar die het niet hebben gehoord: de keeper van ADO vond het fijn als zijn (inmiddels ex-) vriendin hem nam met een voorbinddildo. Zij had het echter opgenomen op video en dreigde het in de publiciteit te brengen als hij niet betaalde.

Zo is tenminste het verhaal.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » za 21 oktober 2006, 21:45

Ik hoef er niet voor betaald te worden, maar als ik zo genomen word, dan zal ik echt niet nee zeggen.
Nee, ok vind het niet erg dat ie zo te kijk wordt gezet. Het zou een filmpje over mij kunnen zijn.
Laedere facile, mederi difficile

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 24 februari 2007, 15:39

Even omhoog. :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten