Trio: Man, vrouw (49jr), jóngeman, is dit niet een droom..?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

geitje79
Berichten: 23
Lid geworden op: do 02 juni 2005, 23:42

Leef je fanatsie na

Berichtdoor geitje79 » do 09 juni 2005, 18:32

Hoi hoi,

Ik zou er zeker voor gaan.
Voor mijzelf is het ook nog altijd een fantasie om door 2 mannen verwend te worden, maar goed, ik heb makkelijker praten omdat ik geen relatie of huwelijk heb.
Maar als je man er voor open staat en je denkt hier al jaren aan zou ik zeker deze fantasie naleven.
Heel veel succes!!!

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Trio M/M/V

Berichtdoor Chester » wo 15 juni 2005, 15:41

Beste Ann,wij zijn een kopel van 43 & 51 jaar oud.
Samen hebben wij die ervaring en nog steeds. Het internet is een goede plaats maar zeer goed filteren is de boodschap. Daar bedoelen wij mee:na een zeer kort gesprek,(als die persoon jullie zou intresseren uiteraard) vraag een foto te zenden naar jullie e_mailadres. Doet die persoon dat niet,of heeft geen foto gewoon negeren en verder zoeken. Er zijn veel fakers en een gesprek mag niet lang zijn,anders blijf je uren zeuren en zonder resultaat. Het gaat om een date met een andere man en geen koffieklets. Heeft hij een duidelijke foto verzonden en jullie hebben deze ontvangen,stuur altijd een foto reply met jullie aangezicht met pos of neg antwoord. Bepaal tevens voor welke ouderdom jullie kiezen,profiel,gebonden,ongebonden,bi of hetero.Wil die persoon op MSN of met Cam geen probleem,maar hij altijd eerst zich toonbaar maken en dan pas jullie,ook met foto's,dit is een goude regel.Jullie bepalen nog altijd wie de geschikte zal zijn.Vraag tevens om zijn piemel tezien want je koopt geen kat in een zak. Jou man kan tevens zijn piemel laten bekijken en jij jou muisje en borsten maar begin elkaar nooit te strelen want daar zijn veel fakers voor te vinden die rustig hun piemel afrukken,eenmaal dit voorbij is komen jullie van een kale reis terug.Verder kunnen wij zeggen het is gewoon zalig met drie maar bepaal zelf de regels wat kan en niet kan. Iedere man is anders,waar je ook zalig kan mee klaarkomen,en jou man mag zeker niet jaloers zijn als jij daar zalig aan het kreunen bent enz. enz.... Het is een prachtige ervaring en zeker met een man die weet hoe hij een vrouw moet verwennen maar dat blijft altijd een gok.

Karinnetje
Berichten: 192
Lid geworden op: di 02 december 2003, 12:38

Re: Trio M/M/V

Berichtdoor Karinnetje » wo 15 juni 2005, 16:58

edit
Laatst gewijzigd door Karinnetje op zo 29 maart 2009, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » wo 15 juni 2005, 17:02

en ik maar bang zijn dat ik de enige was die zo'n reactie zou geven. :roll: Echt ehh heel apart. Het lijkt me heel vreemd om zomaar aan een vreemde te vragen of ie even zn handeltje voor de webcam wil houden zodat het gekeurd kan worden. Zeker niet mijn ding!!!

Annabel
Berichten: 42
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 10:09

Berichtdoor Annabel » za 25 juni 2005, 8:18

Ik heb wel ervaring dat ik als samen met een stel sex heb gehad. Erg spannend vond ik het. Nu droom ik van een mini-gangbang. Lijkt me heerlijk. :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten