Masturbatie binnen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kokootje

Berichtdoor kokootje » wo 28 augustus 2002, 20:04

masturberen in de relatie vind ik volkomen normaal. eerlijk gezegd erger ik me aan vrouwen die hun man beperkingen willen opleggen op dit gebied. laat hem lekker genieten, je leeft maar een keer.

M
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Berichtdoor M » do 29 augustus 2002, 9:58

Wij mastruberen allebei. Voor mijn man is het een gewoonte, voordat we samen waren mastrubeerde hij elke dag, nu is dat aanzienlijk minder.

Zelf had ik er nooit zoveel behoefte aan, maar dankzij hem heb ik het helemaal ontdekt en zijn er periodes dat ik ook dagelijks mastrubeer.

Het wordt inderdaad wat anders als jij zin hebt in seks en je komt er achter dat hij zichzelf al geholpen heeft.

In het begin van onze relatie had ik ook wat moeite met al dat 'geruk' van hem. Ik begreep het niet, maar voor hem schijnt het een gewoonte te zijn. Zelf zie ik een orgasme toch als iets bijzonders, zeker geen gewoonte. Maar het komt, zelfs bij mij, ook wel eens vooor dat ik behoefte heb aan pure lichamelijke bevrediging en als manlief dan even niet voorhanden is doe ik het lekker zelf.

In het begin zagen we het allebei toch als een soort vreemdgaan, maar eigenlijk is dat onzin. Het doet niets af aan onze seksuele relatie, het is gewoon een fijn moment voor (en met) jezelf.

Blanda Pedis
Berichten: 44
Lid geworden op: do 16 mei 2002, 1:01
Locatie: Nederland

Berichtdoor Blanda Pedis » do 29 augustus 2002, 15:26

M, het lijkt wel of je het over mij hebt hahahaah...

ewok

Berichtdoor ewok » do 29 augustus 2002, 18:43

Het is geen vreemdgaan om het met jezelf te doen. En inderdaad doet ook volgens mij iedere man het regelmatig met zichzelf. Ik ook, mijn vriendin weet dit en heeft er ook helemaal geen problemen mee. Ze vindt het wel grappig eigenlijk.

Laatst trouwens ook gelezen dat ze hiernaar een onderzoek hadden gedaan. Dit had wel een rare uitkomst.. het bleek dat als mannen vaker sex hadden dat ze dan ook vaker mastrubeerden?!?

Mastruberen bij vrouwen hadden ze niet onderzocht.. Best jammer... Zou het ook zo zijn voor vrouwen?

lijkt me persoonlijk van niet maar de uitslag van het onderzoek onder mannen verbaasde me al, dus dat durf ik ook niet meer te zeggen.

foto

Berichtdoor foto » vr 06 september 2002, 1:39

De kracht van het orgasme tijdens masturbatie is veel gevoeliger en beter dan het klaarkomen in een vagina.De kracht van de hand maakt het beter, tijdens het neuken voel ik na 5 minuten al minder helemaal met een condoom, mijn eikel is nogal ongevoelig,
en het wordt dan echt een mind thing.
Its all in the mind....

thekott

Berichtdoor thekott » ma 09 september 2002, 16:31

OK nog 1 keer,

Mastruberen = foute spelling


Masturberen = goede spelling

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » ma 09 september 2002, 22:14

ik mastrubeer dus nooit ;-)..........

Cynthia
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Cynthia » do 10 oktober 2002, 15:04

Wij masturberen allebei, vaak om elkaar op te warmen. Onze sex is hier nog intensiever geworden. Voor ons geen probleem, gewoon lekker.

woody

Berichtdoor woody » do 10 oktober 2002, 16:52

kokootje
ik sluit me volledig bij jouw uitspraak aan.

cheby

Berichtdoor cheby » do 10 oktober 2002, 17:16

Volgens mij is door een heleboel mensen de vraagstelling niet helemaal begrepen.
De vraagstelster vroeg zich af of het dus normaal is dat een man zich wel aftrekt maar niet de behoefte heeft om met haar te vrijen.
Hij trekt zich af, en zij komt tekort, daar komt het dus op neer.
En ik kan me voorstellen dat ze dat niet prettig vind, ik zou het ook niet leuk vinden als de reden dat manlief geen sex wil omdat hij zelf wel voor zijn eigen behoeftes zorgt.
Ik zou zeggen als advies, en ik weet dat ik nu een heleboel mannen tegen me krijg;-)
Meid, ff sterk zijn voor jezelf, zodra hij aanstalten maakt om met jou te vrijen zeg je tegen hem dat je geen zin hebt, dat je jezelf al klaargevingerd hebt vandaag..... Wedden dat tie het ineens begrijpt?
Mocht hij nog vragen stellen, dan zeg je gewoon dat hij het zelf ook doet, dus waarom hij ineens zo'n behoefte heeft om erover te praten.... En geef hem uiteraard daarna het advies om zijn zakdoekje te pakken. (ik denk dat hij dan geen zin meer heeft, maar zeer zeker de boodschap heeft begrepen) EN uiteraard ook nog even hier aan terug denkt zodra die weer in zijn "rukbunker"stapt....

Begrijp me niet verkeerd, tegen masturbatie heb ik niks hoor, doe hetzelf ook en manlief ongetwijfeld ook, ookal zegt hij van niet;-)
Maar zodra je sexleven er onder gaat lijden dan wordt het tijd om aktie te ondernemen!

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 10 oktober 2002, 17:21

Lijkt me leuk zo met zijn tweeën. Doet me denken aan:

'k zag twee beren
masTRUberen
O het was een wonder
enz.

Ik mastrubeer trouwens ook nooit. Afbeelding

Veel plezier met jezelf!

woody

Berichtdoor woody » do 10 oktober 2002, 20:55

masturbeer je wel binkie ?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Deb
Berichten: 99
Lid geworden op: za 06 juli 2002, 1:01
Locatie: utrecht , nederland
Contacteer:

Berichtdoor Deb » vr 11 oktober 2002, 17:55

mijn man en ik maturberen allebei nog regelmatig en zijn zin in sex is de afgelopen tijd wat afgenomen terwijl hij nog wel mastrubeert. In het begin had ik er wat moeite mee, had het idee dat hij me niet meer mooi of aantrekkelijk vond maar na een goed gesprek is dat over. Masturberen is voor hem niet meer dan iets kwijt moeten en sex is intimiteit en liefde en op het moment ( stress op t werk, overlijden in de familie etc) heeft hij meer behoefte aan intimiteit door knuffelen en kussen dan aan sex.
Door hem niet onder druk te zetten hebben we inmiddels weer een normaal en lekker sexleven.
Succes ermee
groet Deb

bluesteaser

Berichtdoor bluesteaser » za 07 december 2002, 0:21

ik denk dat iedereen, man of vrouw af en toe wel de behoefte heeft aan zelfbevrediging.Wie kent het eigen lichaam het beste, de eigenaar zelf, daarom. Maar waarom stel je niet eens voor om samen te masturberen? Zo leer je heel veel, hoe doet hij het, wat vind hij fijn en kan ik dat ook bij hem doen en visa versa voor jou.En, van samen masturberen komt gegarandeerd lekker vrijen.

almer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 december 2002, 2:01
Locatie: Jakarta, Indonesie
Contacteer:

Berichtdoor almer » di 17 december 2002, 9:26

Mijn vrouw vindt dat zelf bevrediging mogelijk mijn "lust" voor haar verminderd en sinds enige tijd heeft ze er een slot op geplaatst dat voorkomt dat ik er nog een kan komen indien zij dat niet wil.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten