Waarom komt ie niet klaar als ik hem pijp!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

boefje

Berichtdoor boefje » di 14 januari 2003, 14:29

mijn vriend is besneden en vind het heerlijk wanneer ik hem pijp. soms komt hij klaar en soms ook niet. ik wil ook niet dat hij altijd komt wanneer ik pijp dan duurt het spel wat langer. als het niet lukt met pijpen probeer dan ook je handen te gebruiken. je hebt ook hele lekkere massage olie met een smaakje. je kunt dan en pijpen en trekken. als je je handen in elkaar vouwt en daar zijn lul tussen doet en je handen beweegt en ondertussen hem pijpt wie weet lukt het dan.

creatief met olie, dus.

sergio
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 2:01
Locatie: torhout west-vlaanderen belgium

Berichtdoor sergio » wo 15 januari 2003, 16:04

Voila soms kom ik klaar en soms ook niet maar vind het daarom niet minder prettig hoor als mijn vrouwke mij pijpt Afbeelding
Integedeel ik vind pijpen zaaaaalig Afbeelding

unregisterd

Berichtdoor unregisterd » wo 15 januari 2003, 17:06

probeer eens met je tong rond zijn eikel te draaien en heel zacht zijn bloedvat onderaan de lul te strelen... gebruik veel je tong en ga heel zacht onder de rand vsn zijn eikel, ondertussen zachtjes doorzuigen en je handen gebruiken... kreunen helpt ook, mijn ventje houd het niet langer vol als 10 minuten als ik hem pijp... vergeet niet eerst al een beetje te mastruberen.
op het gehurkt heb ik een tip, je zegt dat hij dat niet volhoud, laat hem op de kant van de zetel zitten en jij erin tussen zijn benen, dit geeft hier een geweldig resultaat.veel plezier

LovingLientje

Berichtdoor LovingLientje » wo 15 januari 2003, 19:15

Beste members, oke, het volgende aankomende vrijdag ga ik het gewoon proberen. Natuurlijk laat ik jullie weten wat ik heb gedaan maar het idee van voor de zaadlozing pijpen klonk hem wel erg opwindend :-)
So who nows what happens!

West

Berichtdoor West » vr 17 januari 2003, 22:21

Ik, man zijnde, vind het lekker om gepijpt te worden. Klaar komen is er dan vaak toch niet bij. Toch is de gedachte/fantasie dat je gepijpt bij mij prettiger dan het gelikt worden zelf.
Als we vrijen kom ik veel te snel klaar over het algemeen. Dat vind ik altijd zo jammer voor mijn vriendin. Dan is zij net lekker opgewonden en dan lig ik even uit te hijgen.
Maar ons sexleven is verder best goed hoor.

groet.
West-Groningen

LovingLientje

Berichtdoor LovingLientje » za 18 januari 2003, 17:06

Hallo beste adviseurs,
Heb een top weekend gehad en ik heb zeker wat ideetjes uitgeprobeerd zoals mijn handen helemala omsluiten en het randje van zijn eikel likken.Heb onwijs veel genoten heel de nacht lang,en heel vaak gehoord dat het onwijs lekker was dus mensen, na jullie raad heb ik geen twijfels meer.
Thanks
Dikke kus for all of you!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 28 gasten