Sex na sterilisatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gast

Berichtdoor Gast » do 21 augustus 2003, 0:29

even over dat definitief.........bij een man is dat ook weer met een herstel operatie te verhelpen hoor.
Enne de ingreep.......je staat met een minuut of tien weer(met een wit bekkie)buiten.
Paar dagen rustig aan doen en niet tw zwaar tillen is het advies en daarna als je je dar aan houd.........niets meer aan de hand en alles wil nog prima omhoog en omlaag.....geen zorgen....
XX marion

anonimius

Berichtdoor anonimius » do 21 augustus 2003, 17:42

Kan je zien dat een man geholpen is? Dus blijft er een litteken zichtbaar?

Waarom deze vraag, Ik zat namelijk een keer naar een serie te kijken en daar was een man die zonder dat zijn vrouw het wist zich had laten steriliseren en zijn vrouw mocht dat ook niet weten.
Toen had ik zoiets van dat zie je toch.
Had het dus aan mijn moeder gevraagd omdat mijn vader ook geholpen was, maar kreeg gelijkt te horen, ja daar kijk ik niet naar hoor.

Ben er nog steeds nieuwschierig naar, dus blijft er een liteken zichtbaar?

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » do 21 augustus 2003, 22:33

Nee, je ziet niks. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik niet zo erg lenig ben :lol:

garry

zeemeermin
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 20:24

sex na sterilistatie

Berichtdoor zeemeermin » vr 22 augustus 2003, 12:03

Hoi

Mijn man heeft zich nu bijna 4 jaar geleden laten helpen en voor mij is er helemaal niks anders geworden.

De sex is nog net zo geweldig als voorheen.
Misschien zelfs nog wel beter omdat ik door mijn pil te laten staan alleen nog maar meer zin heb gekregen.

Mijn advies gewoon doen!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten