Bi worden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

TieWrap
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 6:54
Locatie: Midden Nederland

Berichtdoor TieWrap » wo 23 juli 2003, 6:46

maar het kopje "bi worden" duwt mijn wenkbrauwen wel een eindje omhoog, want volgens mij "wordt" je dat niet...

-x-
Ben ik het helemaal mee eens, bi-worden lijkt me onwaarschijnlijk.

Het LIJKT dat steeds meer mensen bi-gevoelens hebben, maar het zijn er niet meer dan vroeger. Men 'schaamt' zich minder bi-gevoelens te hebben omdat:

-we algemeen meer open staan voor andere vormen van sex, naast die van de 'klassieke man<>vrouw sex

-vooral het internet ons en mij leert dat bi-gevoelens bij zeer veel mensen voorkomen.

Ik denk wel dat er nog een grote terughoudendheid is deze bi-gevoelens ook om te zetten in daden.
>be happy be horny>

Tari
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 10 september 2003, 1:59
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor Tari » wo 10 september 2003, 2:19

Heb sinds een paar maanden een nieuwe relatie.
Beiden staan we open voor sexuele experimenten en fantasieen, zoals een trio.
Zo ben ik er achter gekomen dat ik sex met een vrouw ook heel opwindend vind, met of zonder mijn vriend erbij!!!
Betekend niet per definitie dat ik op vrouwen val, want mannen hebben nog steeds mijn voorkeur.
Sommige vrouwen hebben voor mij echter iets.... :kiss:
Ben je dan Bi of sta je gewoon open voor andere ervaringen en experimenten???

1 ding weet ik wel.... kan van allebei heerlijk genieten!!! :wink:
Er zal er heus wel één zijn die beter vrijt dan ik!

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

bi ba beloeba

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 10 september 2003, 17:25

ik las de titel, en dacht jeetje wat een NON item (non is hier ff voor duidelijkheid geen vrouwelijke kloosterlinge, dan praat je over reli-sexueel :wink: ). maar wat een zinnige dingen zijn er gepost. echt mijn gevoelens en gedachten staan er.

als vrouw, die van zichzelf meent, dat ze weet wat er in de wereld speelt, kan ik erg genieten, en fantaseren over vrouwen en vrijen met vrouwen. hoewel niet praktiserend bi, noemde ik mezelf dus bi. Maar ik heb geen ervaring, ben je dan wel bi? in mijn hoofd loste ik dat op met woorden als bi-maagd of bi-een-ding-deed-ik-vooralsnog-nie.

maar eigenlijk kan ik gewoon wel zeggen; ik ben bi. sexueel moet er misschien ff af, maar bi-amoureus zoals ik las, kan ik niet ontkennen. verder moet en ben ik nog met mijn man aan het uitzoeken of bi gevoelens ook in daden omgezet mogen en kunnen worden binnen ons huwelijk.

bikinigirl.nl
bi-kinigirl dus, niet monokini of heterokini :wink:

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 10 september 2003, 17:28

Laat staan homokini :mrgreen:
Terug van (nooit echt) weggeweest


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten