blijvende schade

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: blijvende schade

Berichtdoor Suzette » di 25 juni 2013, 16:57

Tijdens seks uit bed gevallen op een nachtkastje waar een glazen plaat op lag
(Hotel)
1 blijvend wondje :) nog nèt maar ook nog stééds te zien

Het was in een hotel en toen we daar 2 jr later ofzo weer kwamen waren die nachtkastjes weg

( goed en lief opgevangen die avond door het hotel trouwens)

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: blijvende schade

Berichtdoor If then... » di 25 juni 2013, 19:16

Tijdens seks uit bed gevallen op een nachtkastje waar een glazen plaat op lag
(goed en lief opgevangen die avond door het hotel trouwens)
Blijkbaar toch niet goed genoeg opgevangen ... :wink:

IF :!:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: blijvende schade

Berichtdoor Suzette » wo 26 juni 2013, 17:17

*grin*

Nee idd :(

Mosterdnademaaltijd-opvang

Maar toch lief..

Gebruikersavatar
Jazzeva
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 juli 2013, 22:50

Re: blijvende schade

Berichtdoor Jazzeva » zo 21 juli 2013, 0:09

Het is gelukkig nooit verder gekomen dan wat blauwe plekken bij mij..
Having a dirty mind makes life much more interesting....

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: blijvende schade

Berichtdoor Mannekijn » do 15 augustus 2013, 12:26

Tijdens een heerlijke befbeurt met een nieuw vriendinnetje is mijn kaak vast gaan zitten. Waardoor ik mijn mond bijna niet meer dicht kreeg. Bovendien nogal pijnlijk.

Hoewel ik gewoon doorging (in het donker), moest ik even later toch toegeven dat er iets mis was. :oops:

Natuurlijk is de sex niet de oorzaak geweest. Dat is gewoon slijtage. Wel bef ik wat ingetogener, maar nog steeds met genoegen. :lol:

jerry
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 september 2013, 12:23
Locatie: Utrecht

Re: blijvende schade

Berichtdoor jerry » za 14 september 2013, 13:43

Zelf ook niets gehad maar wel eens mijn expartner in haar oog 'gespoten' (wat niet helemaal de bedoeling was) en dat was ook een aardig ontstoken oog geworden.
Streel je door je haar en kijk je aan in je mooie glanzende ogen.....

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: blijvende schade

Berichtdoor Anwen » vr 18 oktober 2013, 21:50

In het kader van je kan er maar beter om lachen dan je ervoor schamen....

Afgelopen dinsdagochtend word ik wakker, kijk in de spiegel en schrik me het leplazarus; allemaal rode puntjes onder en boven mijn ogen! Ik vertrouw het niet en kan 's middags even langs de huisarts. Die kijkt, schrikt een beetje en wil meteen de rest van mijn lijf controleren op aanwezigheid van nog meer puntbloedinkjes aka petechiën... Met spoed bloed laten prikken of ik niet te weinig bloedplaatjes heb, goede uitslag, voel me verder prima.

Afgelopen maandagavond kreeg ik de opdracht mee om met mezelf te spelen, foto's te sturen. Na een paar foto's begon hij te domineren en gaf hij aan wat ik moest doen om mijn orgasme te verdienen. Kennelijk ben ik toen zo heftig klaargekomen dat er druk rondom mijn ogen is ontstaan.... Uiteindelijk heb ik het toch maar tegen de huisarts gezegd, dat ik seks had gehad (niet gezegd dat het met mezelf was) en best wel intens was klaargekomen en dat dat misschien wel de oorzaak is :oops:

Gelukkig is het bijna niet meer te zien....
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: blijvende schade

Berichtdoor Levendig Foutje » za 16 november 2013, 22:21

Ik was blij dat ik de bijdrage van Anwen had gelezen, want mij overkwam hetzelfde toen ik de vorige dag heel erg was klaargekomen tijdens een sessie. Hoofd lager dan de rest van mijn torso, daar zal het wel iets te maken mee hebben... Ik schrok in elk geval niet meer de volgende dag dankzij het gelezene. Wel wachtte ik een beetje af wat mijn collega's gingen zeggen, want bij mij waren het echt vlekjes over mijn hele voorhoofd en rond mijn ogen... :roll:
Maar niemand zei niks! Alleen X grapte dat ik nu opeens sproetjes had. :lol:

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: blijvende schade

Berichtdoor Anwen » zo 17 november 2013, 12:23

Nou, dan is mijn gênante situatie toch nog ergens goed voor, namelijk dat jij niet helemaal flipte toen je in de spiegel keek :lol:
Ik heb het laatst weer gehad trouwens. Zelf denk ik dat het te maken heeft met wat je met je ogen doet tijdens orgasme. Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die persen tijdens een bevalling, de instructie krijgen om met ogen open te persen. Omdat als ze hun ogen dicht hebben en die ineens openen, er ook bloedvaatjes kunnen springen (confirmation anyone?)
Ik probeer dus tegenwoordig om mijn ogen dicht ofwel open te houden tijdens :oops:
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: blijvende schade

Berichtdoor gurley » zo 17 november 2013, 20:55

confirmed :)

hoewel het volgens mij meer te maken had met het soort ademhaling ... kin op de borst en door de mond uitademen schijnt te zorgen voor mooi oogwit :) overigens had ik een heel gespikkeld hoofd toen
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: blijvende schade

Berichtdoor Noortje » zo 17 november 2013, 23:52

Volgens mij heeft het rood worden van de ogen vooral te maken met verkeerd persen. Dus de druk met persen omhoog duwen, ipv naar beneden. Als je naar beneden perst kan je ook gewoon je ogen open houden.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: blijvende schade

Berichtdoor gurley » di 19 november 2013, 22:19

ik kom nog even terug :mrgreen:

volgens mij maakt het niet uit welke kant je op perst ... *do try this at home* !

neem een hap lucht, knijp je vuisten bij elkaar span je buikspieren en duw je heupen naar voren ... allemaal adem inhouden hè? hou vast ! .....
.... en voel de druk op je hoofd

doe het zelfde nu nog eens en dan tijdens deze inspanning langzaam de lucht uitpersen door je mond ....

tijdens de rit naar klaarkomen vergeet ik (ook) regelmatig dat kleine lustverhogende detail ~ blaasmomentje ~
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

boldmickey
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 20 november 2013, 2:31
Locatie: Rotterdam

Re: blijvende schade

Berichtdoor boldmickey » wo 20 november 2013, 2:43

ook bij is mijn toompje afgescheurd. dit was met sex met een duits meisje. Ik heb altijd verteld tegen mijnbekenden en ook tegen de dokter dat het tijdens het masturberen was gekomen.
Nu zit mijn voorhuid lekker los en is dat plekje extra gevoelig :D

boldmickey

GigolovoorJou
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 09 december 2013, 10:41
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: blijvende schade

Berichtdoor GigolovoorJou » ma 09 december 2013, 10:55

Hoewel soms erg pijnlijk en niet leuk lees ik toch heel leuke grappige berichten hier op het forum :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 33 gasten