vulgaire woorden?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » za 08 januari 2011, 0:10

Het hangt er heel erg van af binnen welke setting iets gezegd wordt, hoewel ik zelf echt acute eb ervaar bij 'geile slet' of 'ik ga je keihard op de trap neuken'. Van dat laatste zal ik waarschijnlijk nog in de lach schieten ook. Op de een of andere manier vind ik het iets denigrerends hebben, gereduceerd tot kut en niets meer.
Als ik bovenstaand uit het niets via een sms zou ontvangen dan zal ik niet eens reageren.
Mijn onderste regionen zullen zich eerder verbijten van ellende dan van genot.

Er tegenover staat dat wanneer ik een man mmmm, godsamme wat lekker/ga door hoor zeggen, dat bij mij de boel zeker meer doet aanwakkeren. Het vloekwoord heb ik dan ook niet eerder gehoord uit de mond van de betreffende man...zegt wel iets dan.

Verkleinwoorden hou ik ook niet van. Stel dat je dat toch zegt over de toch heel erg lekkere pik.....wat is je pikje toch lekker.....denk dat die inderdaad tot ondermaats gaat of op zijn minst zich terugtrekt. Kan me voorstellen dat een man daar ook niet erg van gecharmeerd is/raakt, terwijl kutje wellicht wat gangbaarder is om te zeggen.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gimme
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 16 maart 2009, 18:16
Locatie: Regio Amsterdam

Berichtdoor Gimme » za 08 januari 2011, 22:42

@Shazz en Djinniyeh en Suzette

Grappig om te lezen. Ik herken dit erg bij mijn vrouw. Neuken en kut(je) vind ze "rot" om te horen gewoon overdag. Alleen in het heetst van de strijd kan ze kutje en uitspraken hierover waarderen (neuken heb ik me nog niet aan gewaagd aangezien ze hier wel heel stellig in is). Wie weet, toch meer eens voorzichtig proberen :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten