de dag zonder B.H.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Re: de dag zonder B.H.

Berichtdoor JeffreyBi » za 16 mei 2009, 12:08

Op Facebook roept een groep alle vrouwen op om vrijdag 26 juni geen beha te dragen.
Nou, dat wordt een leuke boel op mijn verjaardag.... ik hoop dat in ieder geval mijn schoonmoeder deze oproep naast zich neerlegt.... :roll:
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » za 16 mei 2009, 14:36

kijk jij naar de tieten van je schoonmoeder ? :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Enola
Berichten: 675
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 1:05

Berichtdoor Enola » zo 17 mei 2009, 0:32

Aangezien ik vooraan stond toen de borsten werden uitgedeeld voel ik me beter met dan zonder BH, maar af en toe mogen ze even los en dat is zaaaalig!
a dirty mind is a toy forever

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: de dag zonder B.H.

Berichtdoor Jippie » zo 17 mei 2009, 8:56

ik hoop dat in ieder geval mijn schoonmoeder deze oproep naast zich neerlegt.... :roll:
Als ze geen facebook heeft heb je nog een kans dat ze de oproep heft gemist :roll:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » zo 17 mei 2009, 10:36

@ Jippie: ze heeft geeneens een computer, dus ik denk dat ik veilig ben...

@ gurley: ik maak er geen gewoonte van maar als ze bh-loos zou zijn krijg je denk ik dat effect van een zwaar verkeersongeluk: je wilt het eigenlijk niet zien maar je ogen worden er als vanzelf naartoe getrokken... :shock:
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 17 mei 2009, 13:05

je wilt het eigenlijk niet zien maar je ogen worden er als vanzelf naartoe getrokken... :shock:
Dan moet je zo gaan zitten dat je haar niet ziet.
Ogen zijn rare dingen, die willen graag iets zien wat mooi is maar ook wat onsmakelijk is.

Dus dames, ga er niet automatisch vanuit dat je aantrekkeljk bent als een man telkens naar je kijkt. :mrgreen:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Droom
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 13 mei 2009, 10:14

Berichtdoor Droom » zo 17 mei 2009, 16:38

en heren ga er ook niet altijd vanuit dat je aantrekkelijk bent als er een vrouw naar je kijkt :twisted:

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 17 mei 2009, 16:47

Ach joh, wat maakt het uit, als ze maar kijken :twisted:
Afbeelding

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » zo 17 mei 2009, 20:47

@gurley: ik maak er geen gewoonte van maar als ze bh-loos zou zijn krijg je denk ik dat effect van een zwaar verkeersongeluk: je wilt het eigenlijk niet zien maar je ogen worden er als vanzelf naartoe getrokken... :shock:
ik snap je :lol: (zie regelmatig verschrompelde balletjes buiten een onderbroek hangen)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » zo 17 mei 2009, 20:48


Dus dames, ga er niet automatisch vanuit dat je aantrekkeljk bent als een man telkens naar je kijkt. :mrgreen:
mijn zelfbeeld hangt van geen enkele man af *punt*
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » zo 17 mei 2009, 20:52

overigens ook van geen enkele vrouw ... zucht daarom zet ik nooit punten :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 17 mei 2009, 23:16

"I hate bras..."

Onmiddellijk schoten de vooroordelen door mijn hoofd:
lesbo's, feministen, Opzij, mannenhaters...

Ik ken persoonlijk geen vrouw die een hekel heeft aan haar BH.

Ik weet niet of het er helemaal mee te vergelijken is:
Ik zou zelf niet zonder slip willen lopen, alles blijft netjes op zijn plek.
Die keren dat mijn slips allemaal in de was zaten en ik noodgedwongen zonder slip in mijn spijkerbroek rondliep vond ik echt heel vervelend. Alles bungelt en schuurt en wordt afgeknepen etc... Dus ik kan me voorstellen dat een BH prettig voelt.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » ma 18 mei 2009, 2:46

:mrgreen:
Laatst gewijzigd door akelei op wo 05 augustus 2009, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud52
Berichten: 43
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Haarlemmermeer automatisering

Berichtdoor ruud52 » ma 18 mei 2009, 9:17

We gaan kennelijk weer terug in de tijd zie>wikipedia:
"De Amsterdamse groep dacht allerlei 'acties' uit met veel gevoel voor publiciteit. Een van de eerste acties was een openbare bh-verbranding, op 23 januari 1970, bij het standbeeld van Dolle Mina, in navolging van de feministes uit de eerste golf die in het openbaar hun korsetten verbrandden. Dat haalde alle kranten. Kort daarna werd, onder veel belangstelling van de VPRO-televisie, het kasteel van de Nijenrode Business School bezet. Het College van Bestuur van dit instituut - dat in die tijd alleen mannelijke studenten toeliet - werd streng toegesproken door Nora Rozenbroek"

Ik moet er niet aan denken dat sommige vrouwen zonder bh rond lopen, dit is allleen voor de kleinere cup maten weggelegd. Maar smaken en maten verschillen :D

klavertje
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 24 oktober 2008, 1:39

Berichtdoor klavertje » di 19 mei 2009, 1:28

"Belemmert vrouwen, is onnatuurlijk en pervers."
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, borsten zijn nu eenmaal niet altijd mooi rond en staan vaker niet dan wel recht vooruit. Maar door BH's zien alle borsten er wel zo uit. Dat komt niet overeen met hoe borsten er natuurlijk uitzien en het heeft wel iets pervers om alle borsten zo te willen modelleren.
Belemmeren zie ik niet zo als ik de verhalen lees van kunnen huppelen door de BH.
Ik snap dat mensen zich niet bij deze dag willen aansluiten, ik zou niet willen laten zien dat mijn borsten niet perfect zijn en er toch wel veel mooier uitzien met BH met speldenkussen. Fijn gezicht ook als je het koud krijgt. Maar ik vind het initiatief niet per se slecht, het is best een aardig idee om in de wereld waar iedereen op foto's en door BH's altijd perfecte borsten lijkt te hebben eens een tegengeluid/tegenbeeld te hebben. Zorgt bij een groepje mensen misschien voor wat meer zelfacceptatie, iedereen die toch al op naturistencampings rondloopt heeft daar misschien wat minder behoefte aan.
Verder is het natuurlijk ieders vrije keuze, ook die van je schoonmoeder en die van lingerie fans.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast