lingerie dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » wo 04 december 2002, 23:58

"het hoort er allemaal zo spannend uit" ...klopt hier iets niet in deze zin of heb ik 't fout.

Voor Bart: ik heb al eens meer geschreven in deze topic en als je dat leest begrijp je wel waarom ze met jullie vrouwen moet praten.
Hint: Kerstgeschenk-prullenbak

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » do 05 december 2002, 10:10

Hahaha Coco, goeie hint, ik weet het weer!

Droomvlinder... Afbeelding

groetjes,
Bart -- die maar weer eens gaat slapen

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » do 05 december 2002, 10:13

Hmm, ik zal eens kijken of ik het dinnie op SheSpot.nl kan krijgen... Maar ik beloof niets!

groetjes,
Bart

Peter1183

Berichtdoor Peter1183 » vr 06 december 2002, 11:24

Ik heb het lingerie setje op http://zoom.tectrade.net/ez_0_1.50_0_0_ ... 0_0078.jpg bekeken. Is echt heel mooi, wat er in zit ook, toch, eigenlijk, juist wat erin zit want als er in niks in zit is er niks aan, vind ik. Afbeelding

Lichtje
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belchic

Berichtdoor Lichtje » vr 06 december 2002, 11:31

Lol... dat wat erin zit is Tanja Dexters, Belgisch fotomodel, en vast model voor Marie Jo-lingerie. 't Is maar dat je het weet hé! Afbeelding

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » vr 06 december 2002, 13:34

Umm Lichtje, weet je er ook het telefoonnummer van? Afbeelding

groetjes,
Bart

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » vr 06 december 2002, 13:35

@Peter: ja, daar gaat het natuurlijk ook om he? Een kado is ook niet leuk als er niets in zit...

En zelfs koffie zetten wordt niets als er geen water in het reservoir zit Afbeelding

groetjes,
Bart

Peter1183

Berichtdoor Peter1183 » wo 11 december 2002, 15:24

Bart slaat de spijker midden op zijn kop. Een lelijk vrouwenlichaam in mooie lingerie doet mij niet veel. Een mooie vrouw kan er met een vuilniszak aan (in de juiste vorm geknipt) nog opwindend uitzien.
Mooie uitdagende lingerie kan de vormen van de vrouw extra accentueren hetgeen een gunstig effect heeft op haar uitstraling. Ik hou zelf van uitdagende lingerie maar niet de ranzige, dus ook daar stelt een ieder haar/zijn eigen eisen aan.

Met kleren is het toch precies zo. Het is je verpakking als het ware. Mijn vrouw heeft bepaalde kleren (vooral de zomerkleren) en als ze die aan heeft kan ik maar moeilijk van haar afblijven.
Als ze haar joggingpak aan heeft heb ik er toch minder 'last' van!

nimue

Berichtdoor nimue » wo 11 december 2002, 18:51

misschien een verklaring voor het feit dat sommige meisjes/vrouwen niet zo dol zijn op pikante lingerie of het krijgen van dergerlijke dingen:

ik citeer uit de weekend knack van vorige week: "waarom we zo vaak dwalen in onze queeste naar het ideale cadeau? omdat we niet kopen voor de mens zoals hij is, maar zoals we zouden willen dat hij is. Ik denk nu aan al die mannen die lingerie kopen voor hun geliefde. vinden ze wel spannend, het fronsend keuren van dat wufte spul. ... en voor wie kopen ze die zwarte kanten guêpière-met-jarretelles? niet voor no-nonsense Nora die 's morgens vroeg nog voor ze gedoucht heeft in haar badjas en afgetrapte muilen het vuilnis buiten zet, maar voor de denkbeeldige Eleonore die op stiletto's leeft en elk moment van de dag in is voor een sessie langoureus kronkelen voor de open haard."

einde citaat

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » do 12 december 2002, 10:51

[betoog]
Ik ben het slechts deels met u eens, nimue. Bekijk het ook eens van een andere kant. Zoals u dit vertelt, neem ik aan dat u het met de citaat eens bent.

Maar... Als ik, en vele andere mannen, een mooi setje lingerie geef (en ik heb het niet over PIKANT maar over MOOI), lingerie die de mooiste contouren en rondingen van het vrouwelijk lichaam benadrukken tot de 4e macht, dan geef ik haar een signaal dat zij dat setje waard is en ik zal ook laten merken dat het haar fantastisch staat. Misschien omdat het het eeuwige geruis in mijn mannelijk ego stilt, maar voor het overgrote deel dat mijn vriendin, dan wel eega, zich er goed in voelt. Als ik van mijn vriendin een mooie onderbroek krijg ofzo, of mooie kleding... Dan kan ik ermee pronken, ik voel mij misschien tijdelijk, maar vaker permanent, veel beter in die kleding omdat ik het van haar heb gekregen en het ook als zodanig behandel.

Zoals ik al eerder zei: "het mooiste kadootje moet je mooi inpakken". Verder is dit niet een elke-maand-iets, maar iets dat ik misschien eens of tweemaal in het jaar doe?!

Ook is het nog zo dat ik vaker SAMEN met mijn vriendin ga shoppen (welliswaar ben IK meestal degene die haar de lingerie-afdeling op sleep Afbeelding) en SAMEN met haar dingen uitkies en dat ik HEEL GOED op let wat ze nu leuk vindt of niet. Deze keer heb ik het zelf gedaan en dat is goed bevallen.
[/betoog]

groetjes,
Bart

[This message has been edited by UrinatinventuM (edited 12-12-2002).]

nimue

Berichtdoor nimue » do 12 december 2002, 12:26

hey, ik ben het niet eens met dit citaat, als je ergens in de oudere postings van dit onderwerp bladert, zul je dat merken. ik vond alleen dat dit goed bij het onderwerp paste en wilde er eens iets anders tussengooien dan jullie fotookes van lingerie!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » vr 13 december 2002, 9:46

Nimue,
Ik ben het ook niet eens met dit citaat over geschenken , maar toch doet het me nadenken over verleidelijkheid.
Mijn vriend kocht een heel mooie zachte luxueuse en toch warme badjas voor me en toen realiseerde ik me pas hoe oud en afgeleefd dat andere ding was waarmee ik inderdaad s'morgens nog vlug het oud papier buiten zet . Het deed me denken aan een wreed lied van Charles Aznavour over bigoudi's en een versleten "peignoir ".
Ik ben blij met dat geschenk en het herinnert mij eraan dat het voor beide partners leuker is als de ander er verleidelijk uitziet in de intimiteit .Voor mezelf hou ik ook van mooie lingerie omdat ik me dan mooier voel , zich verleidelijk voelen helpt in het leven.
Ben zeker dat ik zelfs wanneer ik echt oud zal zijn toch nog ga proberen er zo fris en leuk uit te zien als mogelijk , misschien is een toetsje humor dan wel doelmatiger dan lingerie maar ik denk vooral dat kleding aangepast moet zijn aan je lichaam dus ook als je oud bent.
Jammer genoeg is daar altijd geld voor nodig.Of kan het ook anders?

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » vr 13 december 2002, 9:48

Staat je vast heel mooi **Droomvlinder**!
Liefs:Lana

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » vr 13 december 2002, 12:18

ook liefs lana , ik genoot van deze topic waar heel " belangrijke zware " lingerieproblemen opgelost raakten .Hou jij ook van lingerie? Afbeelding

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » vr 13 december 2002, 12:26

Hallo Afbeelding
Toch is het leuk om te zien hoe zo'n topic sluimerend door blijft leven... Om ons heen zie ik er genoeg sneuvelen en blijven hangen op 3-4 replies Afbeelding
groetjes,
Bart


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten