dochter betrapt met experimenteren?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Linnie
Berichten: 13
Lid geworden op: di 24 januari 2012, 21:27

Re: dochter betrapt met experimenteren?

Berichtdoor Linnie » do 26 januari 2012, 22:00

Experimenteren is nou eenmaal wat ze doen op die leeftijd. Bovendien is het belangrijk dat je dochter gelukkig is met haar toekomstige partner. Of dat nu een jongen of meisje is. Dat is iig mijn mening :D

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: dochter betrapt met experimenteren?

Berichtdoor janfreak » do 26 januari 2012, 22:24

Experimenteren is nou eenmaal wat ze doen op die leeftijd. Bovendien is het belangrijk dat je dochter gelukkig is met haar toekomstige partner. Of dat nu een jongen of meisje is. Dat is iig mijn mening :D
Dat zou ieders mening moeten zijn. Maar ik denk niet dat je je eraf kunt maken zoals mijn ouders het deden, Je weet het zeker wel? Ik wist niks maar wist gelukkig wel de weg naar de bibliotheek waar ze een goed boek hadden dat meen ik Encyclopedie der Seksuele Wetenschappen heette, was een uitgave van de NVSH maar later heb ik dit boek nergens meer gezien. Ik was ook al heel vroeg aan het experimenteren, is ergens een beetje onsmakelijk verhaal, maar vooruit. Ik was met mijn ouders aan het varen op de Rijn en toen kwam er af en toe een condoom voorbij drijven. Ik wist toen niet wat dat was en vroeg het aan mijn vader. Die zei, dat zijn rubber vingers voor het geval dat je een wondje aan je vingers hebt en er geen water bij mag komen. Nu, ik dacht dat moeten dan wel dikke vingers zijn. Toen ik met mijn roeibootje aan het varen was kwam ik er weer een paar tegen en heb er toen een uit het water gevist en gekeken of die op mijn piemel paste. Het ding zat als gegoten en toen was mij meteen duidelijk waar die dingen voor dienden. Ik was toen denk ik 13 jaar.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten