Sperma proeven en slikken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mohawk
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 18 april 2004, 19:17

Berichtdoor Mohawk » di 20 april 2004, 20:39

Als kleine jongen was ik al erg te spreken over al die vrouwen die ik sperma zag slikken, op een gegeven moment wild ik dat ook eens proberen, maar ja 2 lullige straaltje spuiten, daar kwam ik niet ver mee, heb het dag in dag uit geprobeerd, zo dicht mogelijk bij mijn mond, maar ik raakt niets.

Op een gegeven moment werd ik natuurlijk ouder en ging veel meer sperma produceren en als ik maar een paar dagen wachte, kon ik een paar stralen zo in me mond spuit en uitspugen......

Maar nu maak ik regelmatig een halve koprol naar achter zodat mijn lul recht boven mijn mond is en spuit ik zonder problemen 7 a 8 stralen sperma via mijn tong in mijn mond en keel, daarna slik ik het ook door, erg lekker!!!

Soms spuit ik ook een condoom vol en giet ik het in mijn mond en slik het door of ik spuit het op een tafel ofzo en lik het netjes eraf vervolgens.

Maar het lekkerste is het om over een vrouw haar gezicht, borsten of poesje heen te spuiten en het er vervolgens weer af te likken en tongen met een vrouw met sperma in haar mond is ook echt geweldig!!!



Heftig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk om te lezen!!

Dag mohawk :lol:
Je leeft maar 1 x..............

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » di 20 april 2004, 20:47

leuke fantasieen heb jij hoor :lol: whyfly of zoiets

zou wel leuk zijn als je sperma echt een aardbeiensmaakje had :lol:

Marinka
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 april 2004, 17:16
Locatie: midden-limburg verpleegkundige

Berichtdoor Marinka » di 20 april 2004, 21:55

Ieders persoonlijke voorkeur natuurlijk...

maar wat mij betreft mag mijn partner altijd in mijn mond klaarkomen... geen probleem hoor :D

alleen eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik het qua smaak niet lekker vind ( ook van andere niet!!! ) maar het is pure geiligheid wat het lekker maakt :D

wietertje
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 januari 2004, 22:24

Berichtdoor wietertje » di 20 april 2004, 21:58

ik herken het ook hoor.
megaveel zin om er van te proeven.
Tot het orgasme voorbij si, dan is ook de zin voorbij.
Ik ozu het helemaal niet vies vinden als mn partner de sperma op mn mond zou doen.

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » ma 03 mei 2004, 14:09

Mijn wens is nog steeds om na de sex elkaar schoon te likken en dan wel helemaal! Maar of het er ooit van komt?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten