scheren, zo doe je dat

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sergio
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 2:01
Locatie: torhout west-vlaanderen belgium

Berichtdoor sergio » wo 25 februari 2004, 18:22

Zal daar eens werk van maken ;)
Alvast bedankt ;)

flower
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 februari 2004, 23:52
Locatie: gem. terneuzen

Berichtdoor flower » do 26 februari 2004, 15:26

Mijn pc is een poosje kapot geweest maar ik ben blij te lezen dat ik tenminste 1 persoon heb kunnen helpen. Ik heb zelf nog steeds een babyzacht velletje :D :) :wink:
LivE LifE To ThE MaX

George
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 maart 2004, 18:21
Locatie: ZH

Scheren met babyolie

Berichtdoor George » wo 07 april 2004, 17:17

Hallo,

Als ik mezelf scheer, dan wrijf ik m'n penis en zak in met babyolie en gebruik een scherp mes. De eerste keer met de haarrichting mee en de tweede keer (er zit dan nog voldoende olie op) tegen de haarrichting in. Het resultaat: een zeer glad geheel en ook enig gevoel van opwinding :-)

Scheerze,
George

Mabelle
Berichten: 1
Lid geworden op: do 08 april 2004, 18:35
Locatie: België

Berichtdoor Mabelle » do 08 april 2004, 18:38

dat van die vasaline ga ik ook eens proberen, hopen dat het werkt :)
en ik heb ook altijd zoveel last van bultjes daarna, doe er meestal een klein beetje talkpoeder op, maar echt helpen doet dat niet :(

pleziermet
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 09 april 2004, 21:54
Locatie: Friesland, wonen en werken

Berichtdoor pleziermet » za 10 april 2004, 23:42

Hoi allemaal,

ik heb wel een tip voor na het scheren: Biodermal P-CL-E creme. Werkt ook geweldig om littekens weg te werken. Is denk ik wat makkelijker verkrijgbaar dan Elizabeth Arden; Biodermal is nl bij Etos en DA te koop.

Groeten,
pleziermet
Carpe diem, carpe nocturn

MissP
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 18:59

Berichtdoor MissP » ma 12 april 2004, 19:06

Hallo!
Wat bij mij na het scheren heel goed werkt is Sudocrem. Het is een cremé dat eigenlijk voor de rode billen van baby's gebruikt wordt, maar het werkt prima :lol: Je kan het gewoon bij de drogist verkrijgen (ik heb het zelf bij de AH gekocht ;) ) De tip van de vaseline ga ik zeker proberen (gewoon zo'n pot vaseline :?: )
today is a gift...that's why it's called "The Present"

Sam
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 04 december 2002, 2:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Sam » zo 18 april 2004, 12:40

Hoi MissP!

Dat van de sudocreme vind ik wel interessant. Tot nu toe scheer ik me met babyolie en daarna doe ik er wat talkpoeder overheen. Dat is helemaal niet duur als je het bij een bepaalde drogist daar het eigen merk neemt (babyolie 2 euro en talkpoeder weet ik niet meer precies, maar dat wijkt er niet veel van af). Maar nu heb ik daar dus ook naar de sudocreme gekeken en die was dan al een stuk prijziger. En om het uit te proberen (ook al gaat het op de manier hoe ik me nu scheer ook redelijk) vind ik dat wel een beetje prijzig. Waar koop jij de sudocreme en hoeveel kost dat?

Groetjes,
Samantha.

MissP
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 18:59

Berichtdoor MissP » zo 18 april 2004, 14:35

Ik weet niet meer hoeveel het kost, iets van € 3 nog wat geloof ik, koop hem bij de Albert Heijn! Verder scheer ik me nu nog onder de douche en dat gaat ook wel! Wil wel nog een andere methode vinden, want onder de douche heb ik mijn bril niet op dus zie ik niet alles ;) Talkpoeder heb ik ook wel eens gebruikt, maar ik vind Sudocrem toch iets fijner!
Groetjes MissP
today is a gift...that's why it's called "The Present"

Mango
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor Mango » ma 19 april 2004, 15:50

Ik zweer bij calendula crème! Echt waar! Na het scheren een beetje er op doen en de roodheid en bultjes blijven bij mij weg. Je kan het gewoon bij de drogist kopen. Van VSM is het geloof ik?

Sam
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 04 december 2002, 2:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Sam » ma 19 april 2004, 16:14

Mango, thuis hebben we ook het een en ander aan soorten calendulacreme. Welke gebruik je dan precies?
Groetjes, Samantha.

Mango
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor Mango » di 20 april 2004, 15:53

Het heet calendulan zalf van VSM. Je kan het gewoon bij de DA kopen volgens mij!

Sam
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 04 december 2002, 2:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Sam » za 24 april 2004, 20:56

Ik heb toch naar die Sudocreme gegrepen. Maar toen ik in de rij van de kassa stond (en die was vlak bij de baby-afdeling) toen keek ik tussen de eigenmerk crèmepjes en daar wat ook een crème speciaal voor de rode billetjes van de baby. Dat is dus ongeveer hetzelde als die sudocrème, maar dan goedkoper. Er stond trouwens wel zinkzalf op. Ik heb het gelijk geprobeerd en het werkte gelijk!!! Ik heb het gekocht bij de drogist die begint met de T (ik mag geen reclame maken) maar iedereen kent hem wel.

Groetjes,
Samantha.

Heaven
Berichten: 48
Lid geworden op: do 15 april 2004, 8:13

Berichtdoor Heaven » za 24 april 2004, 22:40

Ik scheer me altijd met lactacyd bij m'n bikinilijn. En m'n benen en oksels scheer ik met cremespoeling. Ik scheer me altijd tijdens t douchen, voel ik me lekker fris daarna. :)
Alles wat ik zocht was zo dichtbij dat ik het niet kon vinden.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » zo 25 april 2004, 1:09

Scheren blijft ons boeien...
LeAvEr DeA aS sLeAf

Hansje
Berichten: 725
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 1:01
Locatie: West-Brabant

Berichtdoor Hansje » zo 25 april 2004, 1:10

Scheer je weg, Mazzeltovv :lol:

Hans.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten