Wat zijn jouw taboes?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » wo 14 april 2004, 23:41

Bah zeg... net een horrorverhaal..

Anactacia, wat ben je toch creatief met al je ideeën voor topics.. Ook ik schrok over wat je schreef.. Dat je nu zo ver/wijs bent.. alles bespreekbaar maakt.. goed zeg!

Los van alles wat genoemd is ken ik geen taboes. Ik heb een hekel aan taboes - ze voegen niks toe naar mijn mening, maar kunnen je wel dingen afnemen.. Let's be open! Een man die te gesloten is.. daar knap ik op af.. geen taboe, maar wel een 'don't': don't wanna have a relationship with him..

Dat geschaam... geschuivel.. dat neus ophalen als je een directe vraag stelt.. het nut er niet van inzien.. bah bah bah!

Groetjes,
Lianne.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » do 15 april 2004, 0:01

@Lianne
werkelijk: een taboe op taboes?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 15 april 2004, 1:34

taboe?

vreemd gaan..

Als je achter de rug van je partner om met een ander ligt te doppen is het voor mij einde verhaal. Verder vind ik alle vormen van sex prima als er maar wederzijds respect en instemming is..uiteraard vallen kinderen en beesten hier buiten.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » do 15 april 2004, 17:20

mijn taboes:

- anaal
- sm
- P&P
- necrofilie
- pedofilie
- sodomie
- collega's
- vrienden (alhoewel sekspartners vrienden kunnen worden, maar niet andersom dus)
- familie (neven of ooms ofzo, want uiteraard is incest een hele big no no en mbt incest: volwassen neven en ooms is in mijn ogen geen incest, maar gewoon dus niet met familie)
- mannen van vriendinnen (maar goed, da's gelijk dat vriendendingetje... niet met vrienden dus...)
- gangbang
- fake rape
- vrouwen (ik ben hetero en val niet op vrouwen; ook niet uit nieuwsgierigheid dus)

verder ben ik naar veel nieuwsgierig...

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 15 april 2004, 17:27

Wat is P&P? plug and play :?:

Edit: snap 'm al. Gouden douche en (peper) koekhappen. :P

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » do 15 april 2004, 20:07

Wat is P&P? plug and play :?:

Edit: snap 'm al. Gouden douche en (peper) koekhappen. :P

plas en poep

:p

dp (wat geen taboe voor me is, maarik nog niet heb gedaan) = dubbele penetratie (vaginaal dan) of dubbel pijpen... mag ook... 2 penissen tegelijk dus

Roccoco
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 12:41
Locatie: omgeving Breda en heeeeel actief ;-)

foldertjes halen......

Berichtdoor Roccoco » vr 16 april 2004, 13:42

ik heb dus echt totaal geen verstand van auto's en al helemaal niet van achterbanken.....

ben ff een autodealer opzoeken....

fijn weekend met of zonder taboes

Roc
"als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist............." (De Dijk)

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » ma 19 april 2004, 10:57

Ik was er nog eentje vergeten: zoenen met een man.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 20 april 2004, 0:17

Eh Hickey... Dit klinkt misschien wat gechargeerd :-) , maar eh... hoe meer pikken in je lijf hoe beter en voor de rest is alles taboe voor je?
Oeps... ;-)
Mag voor mij hoor, maar als je sodomie en 'vrouwen' als taboe ziet; als je (voor je zelf hoop ik) vindt dat uit vrienden geen seksuele relaties mogen voortkomen en andersom wel...
Oei... Heb je dan niet vaak 'hard times' op deze site? :-)

Je meldt kennelijk wat je strikt voor jezelf niet ziet zitten, okee?

Nou ja, bij deze heb ik tenminste 2 dingen gemeld die ik absoluut niet als een taboe zie, in het algemeen dan.

Dat familie/incest verhaal... daar lijk je kennelijk nog niet uit. of... ik snap er tenminste geen moer van. Wat is dan incest?

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 20 april 2004, 12:29

Mijn taboes zijn zo taboe, dat ik ze zelfs niet op Shespot openbaar.
Het zijn mijn persoonlijke geheimen, waar ik met niemand over wil spreken.

De andere taboes, die hier genoemd zijn, zijn voorkeuren of dingen, die zelf niet gedaan willen worden.

Ik kan daar in het algemeen dit van zeggen.

Ik probeer:
1. Beiden te laten genieten van wat dan ook, anders is het niet goed.
2. Ik probeer niemand tot schade te laten komen. Dat is het lastigste, als je zelf wel wat wilt en de ander niet.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 20 april 2004, 13:30

'k Heb niet zo rustig geslapen n.a.v. mijn pittige reactie op Hickey, en met enige schroom opende ik zonet. Hickey antwoordde - op een juiste manier denk ik nu - op Anastacia's vraag: in feite wat je zelf niet wilt, of ziet zitten.

Het punt is dat ik onder een 'taboe' iets anders versta dan wat ik zou zien zitten of niet; een taboe... is een TABOE. Daarom was ik blij met Ryans reactie. Als iets echt een taboe is... dan praat je er niet eens over, of heb ik het mis, Ryan? Daar heet het taboe voor, volgens mij. Dank voor je reactie, volgens mij was je een katalisator in deze.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 20 april 2004, 16:15

Je hebt gelijk Muurtje, wat ik zei over taboes. Dat begreep je dus goed.

Ik weet, dat ik vroeger dingen gedaan heb, die niet bespreekbaar zijn en voor altijd een geheim zullen blijven. Ik breng mensen en dierbaren slechts in grote verlegenheid, als je daar over begint. Het is voorbij.
Het zijn geen strafbare dingen geweest en ik hoef me geen zorgen te maken in die zin, maar netjes was anders.

Dat bespreek ik dus met niemand, want dan is het veilig. Zelfs niet over gehad met mijn spychotherapeut.
Voor mij is dat dus een taboe. Ik heb er vrede mee, dit voor mezelf te houden.

Zo kan ik me voorstellen, dat iemand een gemaakt slippertje gewoon niet vertelt, aan niemand, ook hier niet.
Hetzelfde geldt voor prostitutie(bezoek). Daarvoor uitkomen is gewoon een doodsteek in vele gevallen. Maar vele prostituees hebben nog veel meer klanten.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 20 april 2004, 18:40

Dah laatste is heel waar, Ryan, maar ondertussen.... psychotherapeuten hebben ook veel meer klanten... :-) ;-)

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

Mohawk
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 18 april 2004, 19:17

Berichtdoor Mohawk » di 20 april 2004, 20:29

No kids,no animals,no shit....................voor de rest mag alles :D

Dag mohawk
Je leeft maar 1 x..............

Heaven
Berichten: 48
Lid geworden op: do 15 april 2004, 8:13

Berichtdoor Heaven » di 20 april 2004, 21:55

No kids,no animals,no shit....................voor de rest mag alles :D

Dag mohawk
same 2 me ;)
Verder zijn taboes er em doorbroken te worden.
En grenzen om te verleggen. :wink:
Alles wat ik zocht was zo dichtbij dat ik het niet kon vinden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten