nog vrouwen die sperma slikken niet leuk vinden?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » do 15 april 2004, 8:01

de eerste,
bleef zeuren ga je het inslikken ga je het oplikken enz...
ik zei dan 20 keren nee tijdens de vrijpartij
ja dat draaide altijd daarrond
op het einde had ik er zo'n hekel aan aan dat gezeur (dat als gevolg had dat ik niet sterk genoeg was soms en even bezweek om het toch te doen)

de tweede,
bleef via mail zeggen dat hij het jammer vond dat ik dat niet deed,
na de vrijpartijen dan, dat hij graag in mn mond was klaargekomen, dat hij wel een film zag van spuwen en slikken of ik niet wou spuwen, dat hij dat geil vond enz..
dan had ik zoiets van ja zal dan nog maar eens proberen wie weet valt het allemaal wel mee, had ik hem ook gezegd, maar het viel tegen,
en achteraf voelde ik me er slecht over
toen ik hem dat zei achteraf, dat het wel egoistisch was om het toch te doen (want ik had gezegd dat mn vorige relatie erdoor op de klippen gelopen was enz)
ik denk in dit geval dat het ons beide schuld was, ik had sterker moeten zijn, hij had er niet over moeten zeuren...
maar hij zegt dat ik overdrijf, maar ik blij volhouden dat hij een grens niet ge-accepteerd heeft, en ik wil dat hij dat inziet, anders belooft het voor de toekomst
heb ik hem ook gezegd maar, heb nou eerder het gevoel dat ie gewoon niks meer van zich gaat laten horen
ik was vrij hard voor hem wel, heb gezegd dat hij enkel lust voelt ipv liefde,maarja...
ik zie gewoon juist hetzelfde gebeuren als in de vorige relatie, heb niet veel geluk met mn minnaars

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » do 15 april 2004, 8:55

boeiend:
dat hij wel een film zag van spuwen en slikken of ik niet wou spuwen, dat hij dat geil vond enz..
Film?

MK, die geen punt heeft met wèl of niet

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » do 15 april 2004, 9:03

ik vind dat niet zo boeiend
dat mn relaties erdoor op de klippen lopen :cry:

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » do 15 april 2004, 9:09

ik heb met je te doen poesje, dat je jongens tegen het lijf loopt die "iets op een film zien" (?? zo heb ik het toch begrepen??) en dan daarmee/daardoor iets èchts met een vrouw kapot laten lopen

MK

dolfijn
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 maart 2004, 11:55
Locatie: limburg

vrouwen die sperma slikken niet leuk vinden

Berichtdoor dolfijn » do 15 april 2004, 11:01

Hoi poesje

Ook ik slik niet en mijn man vroeg er ook herhaaldelijk naar.Maar ik moet er niet aan denken om t gewoon af te slikken. Maar toch ben ik niet vies van sperma, heb je al eens geprobeerd om het gewoon weer terug uit te spugen of vind je dit ook te ver gaan.Bij ons is het goed altenatief.

groetjes dolfijn

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » do 15 april 2004, 17:11

Ik slik liever ook niet... of ik moet wel heeeeel geil zijn en de man in kwestie heel snel klaarkomen... Ik vind sperma niet echt lekker ofzo. Bovendien slik ik ook niet, ivm het risico op diverse SOA's die je kunt oplopen door slikken (ondermeer Syphilis en HIV). Ik ben polygaam en heb wisselende sexuele contacten met een aantal (vaste) mannen. Het zal wel een verschil in smaak zijn gewoon... Mijn mannen vinden het ook geen probleem dat ik niet wil slikken... Verder komen ze meestal ook niet klaar door alleen maar orale seks, ook omdat ze daarna nog wel meer willen en dan de lust een beetje weg is e.d. :) Dan kan je denken: "die komt wel weer terug" ... jawel, maar dat duurt dan vaak te lang... dan moeten ze eigenlijk weer weg e.d. jaja... 'tis me wat :p

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » do 15 april 2004, 19:53

die soa's kan je toch evengoed oplopen door sperma in je mond, je hoeft het daarom niet in te slikken

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » do 15 april 2004, 20:04

die soa's kan je toch evengoed oplopen door sperma in je mond, je hoeft het daarom niet in te slikken
klopt... maar slikken heeft een nog hoger risico wanneer je wondjes in je slokdarm hebt...

Anyway, ik krijg (bijna) nooit sperma in m'n mond... voorvocht kan trouwens ook de boosdoener zijn... dus gewoon niet pijpen dan maar :p hahaha

Heaven
Berichten: 48
Lid geworden op: do 15 april 2004, 8:13

Berichtdoor Heaven » do 15 april 2004, 23:25

Mijn vriend weet dat ik het heerlijk vind om te pijpen, maar het goor vind om te slikken.
Dus dat wil hij dan ook niet (hij vind dat kokhalsen zo on-erotisch :lol: )
en is tevreden met een vriendin die graag pijpt en nooit slikt. ;)

Heaven
Berichten: 48
Lid geworden op: do 15 april 2004, 8:13

Berichtdoor Heaven » vr 16 april 2004, 8:28

@Poesje
Een man die gaat lopen zeuren over zoiets vind ik vrij egoistisch.
Het is jou lichaam dus jij bepaald wat je er wel/niet mee wilt doen.
Als je slikken niet prettig vind moet je het gewoon niet doen, dat heeft hij dan maar te accepteren. Hij moet blij zijn dat je hem pijpt, en niet gaan denken dat hij mag bepalen wat je wel/niet bij hem doet.

Liefs Heaven

islex
Berichten: 5
Lid geworden op: di 09 maart 2004, 0:38

Berichtdoor islex » vr 16 april 2004, 12:12

Is het:

egoistisch van hem te blijven zeuren terwijl hij weet dat zij niet wil?

Of is het

egoistisch van haar het niet te doen terwijl zij weet dat hij het zo graag wil?

Het gaat er dus om hoe je met elkaar wilt omgaan, bekijk je het vanuit je eigen kant of bekijk je het vanuit de kant van de ander (in de zin van rekening houden met elkaars wensen/behoeften). Natuurlijk, je kunt het ook anders zien, bekijk je het vanuit de kant van de ander (of niet) en wil je daar rekeing mee houden (of niet) (in de zin van elkaars grenzen).

Blijft lastig. Er is immers voor beide wat te zeggen. Maar als je er allebei hetzelfde over denkt is er (natuurlijk) geen probleem. Het is pas een probleem als je er allebei anders over (blijft) denk(t)(en) en het een spanningsveld blijft. En met praten los je niet alles op, je komt niet overal altijd uit. Tja .... want ik lees dat er relaties op stuk lopen.

Ik kies ervoor rekening te houden met de wensen/behoefte van de ander. Mijn vriend laat mij immers enorm grenzeloos genieten, dat mag hij dat ook grenzeloos van mij. Hij beft mij immers ook tijdens mijn "period" (daar lag mijn grens in het begin van de relatie maar in een dronken en geile bui heb ik daar een keer aan toegegeven en nu doen we het vaker). Dus mijn vriend mag klaarkomen waar hij wil, in mijn mond, over mijn gezicht, over mijn borsten, in mijn kut of in mijn kont, hij doet maar en alles wat in mijn mond kom slik ik door. Hoe kan ik hem "iets" weigeren na (een) hemels(e) orgasme(s)? Bovendien wordt ik van een spuitende lul/sperma alleen maar geiler. Nee, sperma is niet lekker, sperma is geil, de opwinding van de ander is geil. De ander een opperste opwinding bezorgen is geil. Zoeits is het.

Maar ook als hij ff zin heeft en ik ff niet. Want tja .... er is een klein verschil in libido. Ik kies voor een relatie waarin je aan elkaar tegemoet komt. Niet zo van "hij wacht maar tot ik ook een keer zin heb". Het verschil in libido een is feit en daar gaan we pragmatisch mee om. Daar hebben we goede afspraken over, hij mag vragen wanneer hij wil zonder dat ik kwaad mag worden en ik mag "nee" zeggen zonder dat hij kwaad mag worden. Bij ons werkt dat goed. En hij mag dan bijna alles, behalve anaal, dat doe ik alleen als ik zelf ook geil ben en er zin in heb. Maar goed, deze alinea is een andere topic.

En over wel of niet slikken: bekijk het ook eens vanuit de ander en bepaal dan (het liefst samen) wat je wel of niet doet.

Succes en liefs Islex

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » vr 16 april 2004, 14:20

Kokhalzen is een reflex, en niet bij ieder gelijk. Alle reflexen zijn moeilijk tot niet bewust te beïnvloeden. Je vrijer mag zich daar best een beetje liefdevol bij neerleggen. En zeuren om iets: nou, dat is wel het láátste waar een mens zo geil van wordt dattie grensverleggende dingen gaat doen. Toch?

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » vr 16 april 2004, 14:55

nou islex met die stelling ben ik het helemaal niet eens hoor,
dat betekent dus,
je moet je dan ook vb. laten verkrachten, of je laten slaan, of, .
omdat hij het zo graag wil

ik mag dan ook alles met hem doen, zoals een priem in zn aars stoppen, omdat "ik het zo graag wil"
nee dat houdt geen steek vind ik

iedereen moet de grenzen van iemand anders aanvaarden,
ik heb het trouwens wel geprobeerd en het was niet leuk, dus,
moet hij dat aanvaarden vind ik

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » vr 16 april 2004, 19:58

bij meerdere relaties zou die discussie er ook niet moeten zijn vind ik, want het is onveilig vrijen,
en blijven zeuren om dan je sperma in haar mond te krijgen, van hoeveel respect getuigt dat dan, dat hij veilig vrijt zo en jij niet

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » vr 16 april 2004, 20:15

Poesje, je hebt helemaal gelijk, ook met eventuele SOA's. Maar ook buiten dat: een man heeft naar mijn gevoel maar te accepteren als je het zelfs niet in je mond wilt, inslikken daargelaten. Zoiets moet volledig ter beiderzijdse acceptatie/vreugde en zo niet, dan dus... NIET!

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten