Wat zijn jouw taboes?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anastacia
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: aan de Waddenzee een boek aan t schrijven
Contacteer:

Wat zijn jouw taboes?

Berichtdoor Anastacia » di 13 april 2004, 18:59

Nou, de topicnaam zegt t al: wat zijn jouw taboes? En dan bedoel ik binnen het "gangbare" (kinderen en dieren vallen daar dus buiten)...wat is nou hetgeen waar je volmondig NEE tegen zegt of gewoon nu niet/nooit niet wil of kàn?

Erover nadenkend kom ik er op één en dat is anale sex. Dat wil ik niet en ik ben ook niet van plan om daar verandering in te brengen. Dat heeft te maken met anale verkrachting in mijn jeugd en de littekens die dat achterliet. Heel wat mensen hebben geprobeert me "toch zover te krijgen", maar ik kàn (en wil) het niet. Nu had ik nog wel meer dingen, maar die zijn met veel beleid overwonnen.

Wie?

GroetZ,

Anast

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 13 april 2004, 19:10

Mijn taboes... (behalve kinderen en dieren dan)

- familie
- de mannen/vrienden van mijn vriendinnen
- plas/poepseks
- niet terwijl de kinderen kijken (of mijn ouders! :lol: )
- necrofilie 8)
- gelikt worden als ik ongesteld ben
- fist-fucking
- zwepen
- wurgseks
- buitenseks als er veel muggen zijn (of rode mieren bijv.)
- op de motorkap van een mooie E-type (zo zonde!)

IF :!:
(preuts?)

Anastacia
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: aan de Waddenzee een boek aan t schrijven
Contacteer:

Berichtdoor Anastacia » di 13 april 2004, 19:18

Aha...daar heb ik al het Owja! gevoel...ik vergat er dus een paar; niet met familie, poepsex (plassen wil ik nog weleens uitproberen :oops: ), en met dooie mensen lijkt 't me ook niks 8)

Dankjewel If then

Anast (die je niet preuts vind :wink: )

Roccoco
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 12:41
Locatie: omgeving Breda en heeeeel actief ;-)

euh....

Berichtdoor Roccoco » di 13 april 2004, 22:41

If Then? Zijn familie en vrienden een taboe? Of bedoelde je sex met.... :wink:

Verder heb ik weinig toe te voegen....behalve dan gelikt worden als ik ongesteld ben.....maar dat komt door mijn "M" zijn. Dus likken terwijl ze ongesteld is , is wel een taboe. En zeker ook plas en poepsex....

PS: gratis TIP..neem je toch gewoon de achterbank van dat E-type :lol:

Roc
"als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist............." (De Dijk)

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 13 april 2004, 23:54

Oeps, Anast...
Gedurende je inleidende vraag op het topic kom je wel even met iets... waar niemand op ingaat. Niet dat ik voel dat ik dat moet, maar ik denk aan je. Mijn god... wat moet ik dan nog voor taboes noemen!?

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » wo 14 april 2004, 1:08

nou persoonlijk zou ik er nogal moeite mee hebben als ik mijn kinderen moest gaan uitleggen hoe ze moeten masturberen :?

afgezien van wat er allemaal al genoemd is ..alhoewel .. die auto lijkt me wel wat :wink: anywhere anyplace :lol:

Liefs deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Re: euh....

Berichtdoor eric62 » wo 14 april 2004, 9:04

PS: gratis TIP..neem je toch gewoon de achterbank van dat E-type :lol:

Roc
das wel een heel klein bankje, daar pst net een bil op :D
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 14 april 2004, 9:15

Ik wil helemaal alleen poepen en het liefst in een huis op de hei... :D
LeAvEr DeA aS sLeAf

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 14 april 2004, 9:25

Ze zijn in feite allemaal al genoemd.
Ik ben in voor veel, maar lijken? Neuh..
De vrouw van mijn broer, neuh.. poepseks zie ik niet zitten.... Met de buurvrouw.... neuh.....
verder..... in een menigte groepsex hebben... daar ben ik ook niet echt voor te porren.

@deFine: je hoeft toch niet uit te leggen hoe je moet masturberen? Volgens mij komen ze er zelf wel achter. ;)

Greetz

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » wo 14 april 2004, 9:55

Ik sluit me grotendeels aan bij het lijstje van IF, de (bij voorkeur warme) motorkap van die E-type wil ik best nog wel eens proberen, eventueel samen met een vriendin van mijn vrouw... De achterbank lijkt me idd een mindere optie!

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

uitnodiging tot sociaal gewenst antwoord ?

Berichtdoor panter » wo 14 april 2004, 10:51

Heb bij zo'n topic net zo'n gevoel als bij het spelletje dat op de chat wel gespeeld schijnt te worden; wie is de preutste.

Mensen met meer no-go's posten hier niet omdat ze niet het etiketje "preuts" of "ouderwets" ofzo willen hebben lijkt me.

Wel, laat ik es stoer zijn. Heb een hele stapel andere "don't" (een taboe is iets een contradictio interminis als je het toch hier op de site bespreekt)

- sex met collega's
- sex in het openbaar
- homofiele sex
- familie
- enig gevaar op blijvende schade (scherpe dingen, branden, touwen....)

daarbij zijn zwepen, vuisten en anaal niet per definietie no-go, maar evenmin ervaringsgebied.

over kinderen en masturberen; het lijkt me haast essentieel dat kinderen dat ZELF uitvinden. Heb m'n zoon alleen wel eens vermaand de sterk riekende tissues in z'n kamer op te ruimen ;)

de roze - die de zon ziet schijnen buiten maar er helaas niet bij kan

Emilie
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 09 april 2003, 1:01
Locatie: Leuven, België, studente

Berichtdoor Emilie » wo 14 april 2004, 11:09

Alles is hier zowat vernoemd... alleen moet ik ook niets hebben van 'sex met meer dan twee'. Nog nooit gedaan, maar ik zou het ook niet kunnen, denk ik.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » wo 14 april 2004, 11:24

Ik zit niet direct te springen om me onder te laten poepen.
Dieren, kid's, fam., neu ook maar niet.
Verder kan ik niet zo veel bedenken, maar wat niet is kan nog komen 8)
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » wo 14 april 2004, 17:34

ik sluit aan bij de gangbare taboe's, met toevoeging van reeële taboe's, want van toepassing in mijn vaste relatie: ik slik geen sperma, en klaar komen in mijn mond kan op z'n best een vergissing zijn.
Standjes waarvan een van beiden met spierpijn of anderszins geschonden uitkomt zijn ook taboe. Na sex is immers ook nog leven, liefst wat aangenaam door te brengen.
Ook taboe: zonder toelichting na een vrijpartij omdraaien en gaan slapen, of, zo'n beetje het tegenovergestelde, sex verlangen als de ander niet wil, en: faken. (ik geef toe: ligt in de communicatieve sfeer, maar is niet onbelangrijk).

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » wo 14 april 2004, 20:39

ik zoek naar mijn taboes.
dieren, kinderen, poep, plas, bloed, slikken, likken, jongen, meisje, man, vrouw...
Niet echt eenvoudig moet ik zeggen.
In verschillende levensfasen verschillende dingen: gedaan, ervaren, "begaan ook wel"... En dan nog: in de topic over ervaring die momenteel ook actueel is zou ik me als onervaren partij in relaties afficheren.

Geen voorbeelden, behalve één: een angstdroom over necrofilie die ik had tijdens een opleiding die ik langgeleden ooit volgde.

We moesten in groepjes de anatomie van het menselijk lichaam leren kennen. Ik zat met Bert en Sharon in een groepje. Bart was alcoholist, en met Sharon zou ik alle tijd wel mee door willen brengen.
Elke middag weer, 8 weken lang, zouden we snijden in het kadaver van een mens. Stel je voor, een mens, die ergens tijdens het leven beslist zich ter beschikking te stellen aan de wetenschap, en dan gedurende 8 weken lang totaal ontleedt wordt door een groepje studenten. Eén van wodka -zodat je het niet ruikt- dronken 11e jaars, en een flierefluitend stelletje, dat op koude studentekamertjes alles deed wat geliefden doen.
Maar dan: de kennismaking met het lichaam-voor-acht-weken. Decent afgedekt onder een laken, iedereen gespannen, sommigen giechelig, Bert dronken...
Alle snijtafels waren gedekt, de ruimte was doordrenkt in de ziekmakende geur van formaldehyde... Een grote zaal met 20 snijtafels en 60 studenten, één van de grote ontgroeingsrituelen voor jonge medici...
Eén voor één gingen de lakens van de tafel af. Overal kwamen lichamen tevoorschijn die eigenlijk niet meer als zodanig herkenbaar waren: verschrompeld, uitgedroogd, van een leeftijd die je in het echte leven nòòìt zag, ze leken allemaal wel meer dan honderd jaar oud.
Ons laken werd uiteindelijk door Bert weggetrokken. En.... Tis niet te geloven, maar mijn angstdroom werd waar! Op onze tafel lag een mooie goedgevormde best wel jonge vrouw. Alle vormen die ik nog maar voorzichtig leerde kennen bij Sharon waren dààr! Grote borsten, sterke grote dijen. Een vrouw waarop ik verliefd zou kunnen worden...

MK


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten