Sperma proeven en slikken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

subhub

Berichtdoor subhub » di 25 februari 2003, 16:38

Ik krijg het vaak in mijn mond als ik mijn vrouw moet likken nadat zij geneukt heeft met een van haar twee vrienden. Wij kennen hen al jaren, het zijn beiden echtgenoten van haar beste vriendinnen, en zij neukt met hen zonder condoom. Zij vindt neuken heerlijk, maar haar finale orgasme is bijna altijd door het ontvangen van orale sex en dat is mijn taak. Ik vind haar kut likken voorafgaand aan de daad nog steeds veel makkelijker dan erna, maar ze wil het en zij is de baas.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 25 februari 2003, 16:43

@subhub

Is zij altijd de baas of is dit een rollenspel?

subhub

Berichtdoor subhub » di 25 februari 2003, 17:34

Mazzeltov.
Ja, zij is altijd de baas.Ik ben onderdanig tov van meisjes en vrouwen en mijn vrouw en dominante vriendinnen van haar kunnen mij te allen tijde laten doen wat zij willen.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 25 februari 2003, 17:45

Waaaauw!

Hier moet je een topic over starten, echt waar!

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 25 februari 2003, 17:58

Oeps, ik lees dus niet alles.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 26 februari 2003, 22:05

Bennie, ik moest even zoeken:

"I read an interesting story once whereby the slave climaxed into a condom and then his Mistress carefully removed it from his flaccid penis and inserted the open end between his closed lips. As she pulled it out the contents emptied into his mouth. He wasn't allow to swallow it until she ordered so that the taste would linger. I wish I remembered which story it was. I take no credit for the idea, but it sounds like something to try tonight."

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor panter » zo 02 maart 2003, 3:20

Eigenlijk naar aanleiding van deze topic uit nieuwsgierigheid zelf ook eens gaan proeven.... het deed me (u mag lachen) aan caviaar denken... beetje zilt, beetje ei-achtig, maar zonder bijzondere smaak. Niet vies dus, eigenlijk niks.

Het valt me alleen soms op dat - als het opdroogt - het onbeschrijfelijk vastgeplakt zit. Volgens mij stoppen de mensen in Goes dat in tubetjes met een stikkertje "bison" erop.... (had eigenlijk ander beest moeten zijn)

Wyfly

Berichtdoor Wyfly » zo 02 maart 2003, 17:39

Hmmmm,

Veel reacties, een paar leuke, maar ook een aantal grapjes op deze topic.

Soms vraag ik me ook wel eens of mijn gedrag nou erg afwijkend is of dat het allemaal wel meevalt???

Ikzelf kan er best veel plezier aan beleven, ik laat mij ook niet beïnvloeden door anderen, maar ben wel benieuwt wat anderen ervan vinden?

Graag ieders reactie?

p.s. Ik sta nu ook alweer op het punt om me mond vol te spuiten Afbeelding

Castor1965

Berichtdoor Castor1965 » ma 03 maart 2003, 0:33

Een late reactie op Q's oorspronkelijke vraag, en syntaxje's antwoord daarop...

Ja, Q, ik heb ook mijn eigen sperma al eens geproefd. Ofwel opvangen in mijn hand en dan opdrinken, of op de manier van Wyfly (halve koprol naar achter - wel ver genoeg naar achter op het bed beginnen, anders pijn aan de voeten - LOL) In een wijnglas (Mazzeltovv) en dan opdrinken heeft natuurlijk meer stijl...

De smaak dan: het klopt dat sperma smaakt naar wat de man gegeten of gedronken heeft. Alleen weet ik niet hoeveel tijd er tussen eten/drinken en smaakinvloed ervan op het sperma zit. Misschien weet iemand anders dit? Of wil dit eens uittesten...
Wat smaken zelf betreft: ik heb inderdaad ook gehoord dan amandelen en marsepein de smaak zeer lekker maakt. Of (zeer) zoete (rijpe) vruchten: zoete aardbeien (niet van de waterachtige, naar niets smakende dingen die je soms tegenkomt - ze moeten echt vol naar aardbeien smaken), zoete ananas, zoete cavaillons (die oranje meloenen in de gele schil).
Sperma gaat erg slecht smaken van koffie, thee en vooral van melk en melkproducten. Die laatste gaan namelijk verzuren in de maag en je weet hoe zure melk ruikt, laat staan smaakt... Dus: geen melk, kaas, yoghurt etc voor de man die wil dat zijn sperma een goede smaak heeft. Alleen, ik herhaal: ik weet niet tot hoe lang voor de zaadlozing je die "mindere" producten moet laten.

Smakelijk eten Afbeelding

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » di 13 april 2004, 20:55

aan alle mannen die geilen om het spermagoedje "geslikt" te krijgen door een vrouw,
slik het zelf in

gna gna gna :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » wo 14 april 2004, 0:13

Toen ik nog helemaal een jongetje van een jaar of 15 was kon ik er bij met mijn mond. Niet dat ik zo 'fors' geschapen was, het was in bepaalde opzichten een rare vorm van lenigheid. Hm... aardige gedachten daaraan, en terwijl ik me nu heel anders voel zou het me nu fysiek ook niet meer lukken. Toen vond ik het wel een kick, maar lekker? Nee.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 14 april 2004, 10:07

Vroegah, toen ik nog lenig was, deed ik ook soms de halve koprol. En weet dus hoe mijn sperma smaakt.
Ondanks dat ik geen fruit eet, geen marsepein in huis moet halen en dergelijke, koffie en thee drink, smaakt mijn sperma zoet.
Omdat ik dus zelf "het kwakkie" ook wel eens nuttig (moet wel geil zijn, anders zie ik het nut er niet van in) zou ik het niet gek vinden als mijn partner ook all the way zou gaan. Dit is echter niet het geval om twee redenen: ik kan zo niet klaarkomen en ik weet dat ze het niet zo zou willen opvangen, laat staan doorslikken. Daar moet ik dus vrede mee hebben.

Bij een eerdere relatie mocht ik uiteindelijk wel masturberen tot ik in haar mond klaarkwam, maar kreeg het goedje dan uiteindelijk toch weer terug in mijn eigen mond. Sowieso een heerlijk geile belevenis, om zo weer te tongen met elkaar.
Een half uur later moet ik er weer niet meer aan denken hoor. Ik moet dan echt opgewonden zijn.

m

David
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 14 april 2004, 10:52

Berichtdoor David » wo 14 april 2004, 11:01

Ik zit er steeds vaker aan te denken om mijn sperma eens te proeven, maar heb het nog nooit gedaan. Vlak voordat ik klaarkom wil ik het heel graag en als ik dan klaarkom, dan houdt iets mij tegen......en ik weet niet wat dat is. Heeft iemand hier ook last van (gehad) of is dat een kwaal van mijzelf?

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 14 april 2004, 11:15

David, dat komt denk ik omdat de grootste opwinding dan verdwenen is. Tijdens de masturbatie is geen denkbeeld te gek. Ik herken wat je zegt dat je je sperme wel wilt proeven en dat je dat vast van plan bent maar als je klaargekomen bent is de opwinding weg, wordt je rationeel en vind het een vies idee om het door te slikken.

Daar sta je dan met je sperma in de hand...... :D

Toch maar doorspoelen...
:D
LeAvEr DeA aS sLeAf

David
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 14 april 2004, 10:52

Berichtdoor David » wo 14 april 2004, 11:21

Het wordt inderdaad altijd doorspoelen. Maar het komt dan wel door de opwinding, misschien komt het er ooit nog eens van.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast