nog vrouwen die sperma slikken niet leuk vinden?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

nog vrouwen die sperma slikken niet leuk vinden?

Berichtdoor poesje » ma 12 april 2004, 10:04

zijn er nog vrouwen die niet graag sperma slikken, en daarbij soms op onbegrip (of aanhouden om het toch voor elkaar te krijgen) botsten bij de man?

ik begrijp het eigenlijk niet, hoe kan een man daar nou over blijven zeuren
volgens mij is een nee een nee, en moeten ze aanvaarden dat een vrouw iets niet graag doet, en daar niet erg of zelfs een beetje over blijven zeuren

alsof de wereld er vanaf hangt

chan
Berichten: 21
Lid geworden op: di 09 maart 2004, 23:36

Berichtdoor chan » ma 12 april 2004, 12:37

poesje, met alle respect voor je problemen, generaliseer je niet een beetje?

eveline
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 november 2003, 12:45
Locatie: belgië

Berichtdoor eveline » ma 12 april 2004, 13:08

Hallo poesje,

Ik doe het ook niet, hoor. Heb het 1 keer gedaan, en vond het niet zo plezant. Nu wil mijn vriend het echt niet, en zegt telkens wanneer ik moet stoppen. Hij zegt ook dat hij niet zou kunnen klaarkomen in mijn mond, zelfs als hij het probeert. Ik heb hem zelfs één keer gezegd dat hij gerust mocht, maar zelfs dan lukte het hem niet. Alsof iets in hem hem tegenhoudt. Maar wees gerust, je bent niet alleen.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 13:23

Misschien wat flauw gezegd, maar biologisch gezien behoort sperma daar niet; daarbij las ik laatst dat het een iets verhoogde kans op mondkanker geeft, nou ja ;-) Als het tot wederzijds genoegen is... best. Maar zoniet, dan moet een man niet zeuren, vind ik.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 12 april 2004, 13:44

Met beffen krijgt hij toch ook mijn vocht in zijn mond.. Daar hoort mijn vocht ook niet, maar wat bedoel je nou met waar wat hoort? Het enige wat zou 'horen'in sex is voortplanten, dus als je je daar strikt aan houdt, is er ook niets aan. Een man moet niet zeuren? Als de vrouw dan ook niet zeurt!
Ik begrijp echt niet wat het probleem is (in een vaste relatie)! We zijn toch ook niet vies van elkaar speeksel?

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 14:00

Ah, Jessebel, daar noem je zo wat. Voor mij heb je gelijk, maar ik heb toch niets negatiefs over pijpen gezegd? Wat ik bedoel: het is toch wel prettig als het voor BEIDE partijen leuk is, daat gaat het toch om? Ik zie de menselijke seks echt wel los van voortplanting hoor, gebruikte dat laatste alleen als een terzijde met knipoog.
En eh... biologisch gezien (met een knipoog weer): in de dierenwereld wordt volop kutje-gelikt ter opwinding en mogelijke ingang. Andersom is het daar - volgens mij - niet bekend, behalve bij Bonobo's, maar geeft dat? Voor mij niet hoor, daar zijn we mensen voor.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » ma 12 april 2004, 15:04

generaliseren..nee
heb het over het respecteren van elkaars grenzen

en reeds bij twee personen vond ik dat die grens niet aanvaard werd
en dat vind ik wel erg jammer en bovendien egoistisch van die twee mannen

om er toch maar over te blijven zeuren tot ze het voor elkaar kregen

en dat bedoel ik nou juist, hoe kunnen ze er van genieten als ze weten dat ik er een hekel aan heb,
kan maar één conclusie trekken, dat ze me niet echt graag zien, maar gewoon hun eigen lusten willen komen botvieren
zo komt dat over

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » di 13 april 2004, 16:45

Ik ben het met je eens hoor, Poesje. Ik ben een man die graag gepijpt wordt en die het liefst ook "all the way" gepijpt wordt, maar ik zou een vrouw nooit dwingen/proberen te dwingen het tegen haar zin te doen. Hoe graag ik het ook wil. En inderdaad, dat heeft op zich wel alles met respect te maken.

Juul
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13 april 2004, 16:54
Locatie: Hilversum, Wielrennen (klimmen)

Berichtdoor Juul » di 13 april 2004, 16:59

Helemaal eens, sperma slikken is ook niet mijn favouriete bezigheid.
Mannen eigenlijk überhaupt niet.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 13 april 2004, 21:34

Nee, hoe licht de dwang ook is (een voorstel is geen dwang, maar achter elkaar wel), als je echt van elkaar houdt kan je daar niet van genieten (als je weet dat het niet een spontane 'gift'is). Als er wel van kan genieten, terwijl je weet dat de ander het echt niet fijn vind, is de lust belangrijker dan de liefde.. in mijn 'boekje'. (dat is ook een reden waarom IK me vroeger juist niet graag liet beffen, ik kon toen niet geloven dat zij dat echt lekker vonden, dus kon ik er niet van genieten... en van hen hield ik niet eens!! :? maarja, als ik eraan terugdenkt had ik er maar gewoon gebruik van moeten maken :twisted: )

Maar er zijn natuurlijk ook handelingen die je zelf niet super vind en toch voor de ander doet, omdat die er zo van geniet.. Dat is weer anders toch; you've gotta give a little, take a little.. Maar nee, als er teveel gezeurd wordt, zal ik juist helemaal averechts gaan..

@Muurtje; ja, dat nam ik eigenlijk ook wel aan ;)

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » wo 14 april 2004, 11:51

En bij straffe rokers gaat het op den duur nog echt bitter smaken ook....

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » wo 14 april 2004, 12:15

Heb ik effe geluk....ik ben een niet roker! Nu nog iemand die me wil pijpen :wink:

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » wo 14 april 2004, 15:05

Ik vrees dat ik ook pas, heb het nog nooit gedaan en nog nooit heeft er iemand het mij gevraagd of enige signalen gegeven, maar ik zie het mij niet doen...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 14 april 2004, 18:06

Heb ik al vaak gehoord, over dat boeren van sperma! Ik vraag me af waardoor dat komt...

-Jessebel; die niet eens kan boeren

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 14 april 2004, 22:18

Poesje wat lees ik nu?

Dat ze blijven zeuren tot ik het toch doe? Dit meen je toch niet?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast