Ik wordt er niet goed van: vreemde vent die lul laat zien

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » ma 12 mei 2003, 8:39

@ moose,

je zegt net wat ik denk, ik ben blij dat ik het aangegeven heb en ik zou het weer doen moest er nog zoiets voorvallen. En zoals Nele zegt het helpt misschien niets maar je hebt tenminste het gevoel dat je ze niet laat begaan.

Ik hoop niet dat ik er zware klachten aan over hou (ga proberen te zorgen van niet) maar zoals gast zei, je staat echt wel een tijd achterdochtig tegenover personen van dezelfde origine.

Mopje

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » ma 12 april 2004, 10:27

die vent bij mij ging wat verder en rukte zich lekker af terwijl hij me bekeek

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 14:30

Tja, dat is dan dus een lul, Mopje. Er zijn er dus heel wat die.... Zo gauw ze zich gaan aftrekken vind ik het pas bedenkelijk, handtastelijkheden natuurlijk helemaal.
Jij noemt het effect op een vrouw, maar als ik me het omgekeerde zou voorstellen, dat een vrouw haar 'geslacht' provocerend zou tonen aan een onervaren jongen bijvoorbeeld.... Ik vermoed dat dat evenzeer shockerend zou zijn.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » ma 12 april 2004, 16:30

@muur
.......Tja, dat is dan dus een lul, Mopje. Er zijn er dus heel wat die.... Zo gauw ze zich gaan aftrekken vind ik het pas bedenkelijk, handtastelijkheden natuurlijk helemaal.....

HUH, zo gauw ze zich gaan aftrekken pas bedenkelijk?????
mannen hebben hun lul gewoon in de broek te houden, simpel zat!!!!

viv

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 16:40

Maar aan de constructie van broekgulpen ontbreekt ook wel 't een en ander, eh.... Nou ja, ik ben 't wel eens.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » ma 12 april 2004, 16:46

ja ja.. 'lul' je er maar uit

viv
*zeer geirriteerd*

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 17:05

Jemig Viv, toe!
Of is dit soms - ook - 'grappig' bedoeld??

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » ma 12 april 2004, 18:53

Tja, dat is dan dus een lul, Mopje. Er zijn er dus heel wat die.... Zo gauw ze zich gaan aftrekken vind ik het pas bedenkelijk, handtastelijkheden natuurlijk helemaal.
Jij noemt het effect op een vrouw, maar als ik me het omgekeerde zou voorstellen, dat een vrouw haar 'geslacht' provocerend zou tonen aan een onervaren jongen bijvoorbeeld.... Ik vermoed dat dat evenzeer shockerend zou zijn.

Muurtje
verre van grappig bedoeld!

buiten het feit dat ik je gedachtengang niet kan volgen... pas bedenkelijk als die mannen zich aftrekken...
vind ik je opmerking zeer kwetsend voor de vrouwen die het is overkomen, je hebt blijkbaar geen idee wat de consequentie voor het veiligheidsgevoel van sommige vrouwen is.

en je omgekeerde voorbeeld... is vast waar, alleen, ik heb nog NOOIT gehoord dat een vrouw op straat haar geslachtsdeel liet zien aan een argeloze voorbijganger.... dus een zeer zwak stukje tekst

viv

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 19:29

Okee, even in 't algemeen:
Sorry als ik te luchthartig heb gereageerd, en ik vind het feit op zich ook wel bedenkelijk hoor, maar het is zo algemeen en... ja kennelijk ook des mans, sommige mannen althans. Meestal is het ongevaarlijk, maar ja, heel confronterend en beangstigend... dat kan ik me wel voorstellen. Wat ik bedoelde is dat ik pas echt ga walgen als er ook wat van vrouwen verwacht wordt 'in die zin', ze ook echt wat aangedaan kan worden, wat je aan de andere kant ook niet weet op zo'n moment, maar een voorbeeld werd hier genoemd. Eigenlijk vermoed ik dat billenknijpers-met-een-zogenaamde-knipoog gevaarlijker zijn dan stereotiepe-verslaafde-potloodventers. Maar okee, angstaanjagend kan het zijn.

Vivian, ik ga per pm nog op je reageren.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » ma 12 april 2004, 19:47

...Wat ik bedoelde is dat ik pas echt ga walgen als er ook wat van vrouwen verwacht wordt 'in die zin', ze ook echt wat aangedaan kan worden....

ja, dan ga jij pas ECHT walgen....

je snapt het nog steeds niet.

viv
*hoofdschuddend*

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 20:22

Nee STOP Vivian!!! Uitsluitend verder via pm tussen ons, ik zal je zo bereiken aldaar.
Het enige dat ik hier nu nog wil doen is Mopje perSOONlijk m'n excuses aanbieden voor al te veel luchthartigheid, voor zover ik dat terloops al niet deed daarnet. Verder basta!

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » ma 12 april 2004, 20:39

Spijtig dat de discussie een beetje uit de hand is gelopen maar ik ga volledig met Vivian mee. Het is walgelijk, en niet pas ECHT wanneer er nog wat meer gebeurt. Maar Muurtje excuses aanvaard en aan Vivian, bedankt je begrijpt me.

Mopje

PS: ondertussen durf ik alweer 's avonds alleen in die buurt rondlopen, maar honderd procent op mijn gemak ben ik nog altijd niet. Vroeger kon ik genieten van de stilte en de rust die er op zo'n moment heerst maar nu haast ik me gewoon zo snel mogelijk naar huis. Om maar te zeggen dat er toch altijd iets blijft hangen...

Els Pieters
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 01 februari 2004, 9:49
Locatie: Roeselare en Brussel
Contacteer:

Berichtdoor Els Pieters » di 13 april 2004, 13:48

Dat kan dus echt niet. Je moet niet iemand ongevraagd confronteren met je geslachtsdelen. Zielig gedrag is dat en je moet zoiets niet tolereren. Zulke mannen zijn niet goed in hun hoofd en moeten psychiatrische hulp krijgen. En of ze dat nu doen voor minderjarigen of meerderjarigen, is eigenlijk niet relevant: het is storend gedrag.

Bovendien hebben mannen nu toch wel gelegenheden waar exhibitionisme wel kan. Laat ze naar het naaktstrand gaan. Of naar een seksbioscoop. Of naar de sauna. Daar kijkt geen kat meer op van naakte geslachtsdelen.

En terloops: wij vrouwen hebben het op het vlak van exhibitionisme toch een stuk makkelijker. Geen mens die de politie opbelt als ons decolte wat te diep is...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast