verhoudingen beffen -pijpen verkeerd?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

verhoudingen beffen -pijpen verkeerd?

Berichtdoor poesje » vr 09 april 2004, 21:26

begin stilaan na mn ervaringen met mannen te merken dat de verhoudingen beffen van de vrouw- pijpen van de man verkeerd liggen, en dat een man veel meer aandacht heeft om zich te laten pijpen, en geen of bijna geen aandacht om de vrouw te beffen , al heeft ze laten merken dat ze dat leuk vind ook

en dat vind ik een beetje egoistisch - snik -

Anastacia
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: aan de Waddenzee een boek aan t schrijven
Contacteer:

Berichtdoor Anastacia » vr 09 april 2004, 21:31

Jammer dat je die ervaring hebt Poesje...de mijne is absoluut anders. Wel is het soms gebeurt dat een man gewoon niet op bepaalde ideeen komt...nou: dan help ik 'm FF (ergo: zeg ik wat ik wil) :D

GreetZ,

Anast

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » vr 09 april 2004, 22:11

Ha Poesje,

Ik (vrouw) ben het absoluut niet met je eens; heb de ervaring dat veel mannen wel uitgebreid en enthousiast beffen. :D
Of heb ik gewoon geluk gehad? :roll:

IF :!:

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 09 april 2004, 22:16

Ik denk eerder dat Poesje pech heeft gehad...

Moose, deelt Ifs en Anasts ervaringen

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Bef graag en goed.

Berichtdoor thisWaltz » vr 09 april 2004, 23:39

Ik bef graag als het poesje (woordspeling) goed gewassen is. Een slechtruikende vagina is maar niets.
Normaal vaginaal sap smaakt niet slecht. :lol: Ik vraag meestal dat mijn sexpartner zich boven mijn mond gaat zetten, zodat je de heupen beter kan vastnemen om dan goed aan de clitoris te likken en te zuigen. Als je ondertussen de vinger in de vagina stopt en de g-plek stimuleert, voel je het orgasmisch samentrekken van de vagina bij orgasme. Je hebt nog een hand vrij om afwisselend de borsten te strelen. :wink: Sommige dames verkiezen echter dat je beft terwijl ze wijdbeens liggen. Misschien een kwestie van druk op de clitoris of intensiteit van het beffen?
Beffen is iets waar ik een uurtje kan mee doorgaan als er met het bekken niet te veel druk op mijn mond word uitgeoefend. Soms moet je wel eens naar adem snakken...
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 10 april 2004, 1:21

Aan het begin van mijn relatie was het idd slecht verdeeld; ik werd bijna nooit gebeft.. daarvoor al helemaal niet, omdat ik dat gewoon geen fijn idee vond.. Maar t laatste jaar is het andersom (ook slecht verdeeld;)); hij beft mij vaker en neemt er meer de tijd voor dan dat ik hem pijp.
Ik lig idd ook liever wijdbeens.. waarom? In mijn geval omdat ik dan beter kan ontspannen => genieten!

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » za 10 april 2004, 7:57

Hier wordt ook meer gebeft dan gepijpt.
Ik sla geen vrijpartij over zonder te beffen. Maar mijn vrouw slaat een keertje pijpen wel eens over. En wat maakt het uit. Je moet doen waar je op dat moment zin in hebt.

Frank
Laatst gewijzigd door Alfa-man op za 10 april 2004, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » za 10 april 2004, 13:16

tja, ook hier zijn de verdelingen niet gelijk,
maar ze komen wel uit in een meerderheid voor het beffen....
mijn vriend doet dat gewoon heel graag... soms gewoon effe tussen de middag zonder dat er dan nog iets anders gedaan wordt, maar ook als we vrijen begint hij er meestal mee... hij vindt pijpen best OK maar het hoeft voor hem niet elke keer, hij kan ook op een andere manier orgasmes krijgen...

groetjes,

Satine,
heel verwend
:) Live to love, love to love, love to live! :)

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » za 10 april 2004, 21:33

nog meer snik - snik
:-))

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 10 april 2004, 22:49

Ik ben eigenlijk wel een beetje verbaast, had wel verwacht dat er meer gepijpt werd (kweetniet waarom)...
Misschien moet je de heren toch beter africhten Poesje :twisted:!! :wink:

-Jessebel; positief verontwaardigd :D

Jasha
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: antwerpen, vlaanderen, bedrijfsleider op pensioen

Beffen en pijpen

Berichtdoor Jasha » za 10 april 2004, 23:24

Als ik me'n vrouwtje bef dan pijpt, ze lekker in positie 69, ik verkies vrouwtje boven.
Wij zijn engelen met slechts één vleugel kunnen enkel maar vliegen wanneer we elkaar omhelzen.

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

zo ieder z'n pech of geluk... die het beeld vormt ?

Berichtdoor panter » zo 11 april 2004, 2:44

Tja, lief poesje.... hier de grote roze broer dan....

ken je probleem ... zij het van de andere kant.

probeer al zowat 20 jaar m'n bedgenote (die ene enkelvoud ja) wijs te maken dat ze echt geen honkbalknuppel hoeft te kunnen slikken om toch een klein beetje oraal plezier te geven. Helaas vertikt ze het in elke vorm.

Ondanks dat vind ik beffen heerlijk en doe ik t ook wel zonder vragen.

wellicht zit jouw vrijpatroon wat minder "vast" dan de mijne of kun je nog es op een betere minnaar overstappen. want ik kan zeer met je meevoelen dat het nogal egoistisch overkomt.

:cry: da pink one

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 11 april 2004, 9:06

Ik heb het idee dat mannen toch wel over een drempel heen moeten. Vooral omdat het in mijn geval niet om vaste partners gaan. Soms 1 keer soms ook wel minnaars maar die beffen minder snel dan ik pijp.
Schoon ben ik wel maar het kan zijn dat de geur toch niet prettig is. Ik heb het idee dat ik een sterke geur heb en dat verschilt ook per dag [hoewel al mijn vriendinnen denken dat ze sterk ruiken en ik geen vergelijking heb].
Heeft onze geur net als de smaak van sperma, met eten te maken?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 11 april 2004, 22:03

Ik heb gehoord van wel; dezelfde werking. Het schijnt lekker te zijn als je papaya of andere tropische vruchten eet. Meeste vrouwen vinden zichzelf niet lekker ruiken, maar dat is omdat we het onbewust gaan vergelijken met etensgeuren of parfums die we wel lekker vinden denk ik. Dit is gewoon van onszelf, alle lichaamsgeuren lijken 'onaangenaam', maar tijdens sex zou dat er echt niet toe moeten doen. Sperma is nou ook niet bepaald het heerlijkste.. maar geil is het wel ;) (maar misschien vind ik het minder erg omdat ik bijv. oesters ook lekker vind op een hete zomerdag ;)). Ik zou echt proberen er geen zorgen over te maken.. Ik denk dat het echt gewoon die grens is wat mannen ervan weerhoudt (voornamelijk bij losse relaties heb ik gemerkt). Ergens is het toch intiemer dan pijpen, want zo'n lul steekt eruit, een vagina is toch wat meer 'verborgen' en moet je meer 'zoeken'.

Hansje
Berichten: 725
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 1:01
Locatie: West-Brabant

Berichtdoor Hansje » zo 11 april 2004, 23:21

Ik heb het idee dat mannen toch wel over een drempel heen moeten. Vooral omdat het in mijn geval niet om vaste partners gaan. Soms 1 keer soms ook wel minnaars maar die beffen minder snel dan ik pijp.
Grappig dat dat jou ervaring is Zij. Mijn ervaring als man is namelijk andersom.

Hans.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast