spuitend klaarkomen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

spuitend klaarkomen

Berichtdoor mopje » do 26 februari 2004, 16:27

Omdat ik eigenlijk niet kan vinden wat ik zoek in het archief deze vraag: spuitend klaarkomen, hoe voelt dat? Ik lees in het archief dat spuitend klaarkomen meestal gepaard gaat met een spetterend orgasme. Bij mij is het een beetje anders. Voordat ik klaarkom wordt ik altijd supervochtig en de laatste keer voelde ik het echt lopen maar een speciaal gevoel gaf het op dat moment niet, het orgasme dat een paar minuten later volgde was wel geweldig. Is dit nu spuitend klaarkomen?

Mopje

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 26 februari 2004, 17:53

Er zijn maar heel weinig vrouwen die daadwerkelijk spuitend klaarkomen... ik denk niet dat je spuitend bent klaargekomen.. ken wel iemand die werkelijk spuit.. ik zal haar vragen hoe dat anders voelt dan 'normaal' klaarkomen, als niemand op dit forum er ervaring mee blijkt te hebben.. ok? ;)

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » do 26 februari 2004, 17:58

Je kan toch alleen spuitend klaarkomen bij een vaginaal orgasme he? Of heb ik dat verkeerd op?
Ik weet niet eens hoe een vaginaal orgasme voelt :-(
Het is immens leuk als de G-spot gestimuleerd wordt, Maar doordat ik van boven zit, raak ik al uitgeput voordat ik een orgasme bereikt heb.
Of soms stopt het gewoon plots met leuk zijn. Zonder "top"
Nu goed, het is ook wel leuk zonder orgasme :-p Maar soms vraag ik me wel af hoe het dan zou voelen...en of je dan ook spuitend klaarkomt...
Want als de G-spot gestimuleerd wordt, is er wel heeeeeel wat meer vocht. Dus ik kan het me wel inbeelden.

cyberwoman
Berichten: 67
Lid geworden op: za 18 mei 2002, 1:01
Locatie: België, West-Vlaanderen...actief ;-)
Contacteer:

Berichtdoor cyberwoman » do 26 februari 2004, 22:00

Als bij mij de G-spot langdurig gestimuleerd wordt, kom ik wel enorm nat maar ik kom zeker niet spuitend klaar!
Zelf ben ik onlangs voor de eerste keer klaargekomen toen ik bovenop zat zonder me zelf clitoraal te stimuleren.
We zaten beiden elkaar stomverbaast aan te staren, wel komisch :lol:
Leef nu...

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » vr 27 februari 2004, 9:57

vanuit de reakties lijkt het me precies meer zoals cyberwoman beschrijft. Maar het gebeurt niet alleen bij G-spot stimulatie, ik heb het bijna elke keer als ik heel opgewonden ben. Volgens mijn vriend komt het er met nogal wat kracht uit maar de ene keer in een wat grotere hoeveelheid dan de andere. Ik voel het wel maar het is op het moment zelf geen speciaal gevoel, enkel nat, het orgasme volgt een tijdje later. Dus toch niet spuitend maar wel iets wat andere vrouwen hier blijkbaar weinig of niet ervaren. Ben ik toch nog een beetje uniek :wink:

Mopje

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » vr 27 februari 2004, 15:17

oh,het kan dus toch ook door clitorale stimulatie? wist ik nie. Ik leer weer bij :D

Roelie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 oktober 2002, 1:01

Berichtdoor Roelie » vr 27 februari 2004, 15:18

Ik spuit ook eerder als mijn clitoris geprikkeld wordt. Vooral als ik gelikt word. Voordat ik mijn orgasme bereik geef ik veel vocht af, soms spuitend en soms druipend. Bij penetratie is dit veel minder.

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » vr 27 februari 2004, 16:27

Decadent hoor, al dat vrouwelijke gespuit.....en in Afrika staat alles droog! :?

8) Sens.

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » zo 29 februari 2004, 14:56

In spuit vrijwel altijd, maakt niet uit op welke manier ik klaarkom. Blijft voor mij wel het verschil van de sensatie van het klaarkomen... soms best wel oppervlakkig en soms vanuit mijn tenen. En hoe intenser het orgasme (vooral anaal) hoe meer vocht ik spuit.

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » zo 14 maart 2004, 15:29

Nu vraag ik me wel iets af, hebben degene die spuitend klaarkomen dit al altijd gehad of is dat iets dat je ontwikeld of maar naar een bepaalde tijd ontdekt? Ook vraag ik me eigenlijk af wat voor geheimen de vrouw en man nog zullen hebben. Want een jaar of 2 geleden was spuitend klaarkomen nog redelijk controverse, g spot was ook al een legende een vijf tot tiental jaar geleden. Zijn wij dan zo onderdrukt geweest of was het al altijd zo en werd er niet over gebabeld?

als er iemand iets wil weten over die ejaculatie dit is een super goede site
http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » ma 15 maart 2004, 11:06

Ik heb het pas op mijn 40ste ontdekt. Daarvoor nooit geweten dat het bestond. Zo zie je maar... nooit te oud om te leren genieten!

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » di 16 maart 2004, 21:00

ik spuit ook als ik klaarkom

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » wo 17 maart 2004, 10:32

@miki hoe heb je dat dan ontdekt? Iets anders gedaan dan de vorige jaren of is het er opeens gekomen zonder dat er iets veranderd was?

xd

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » wo 17 maart 2004, 14:39

Ik had het geluk dat ik ruim een jaar na mijn scheiding tegen een vriendje aanliep die me mijn eigen seksualiteit heeft helpen (her)ontdekken. Het meest opvallende daarvan was dat ik zo maar in één keer een geweldig spuitend orgasme kreeg toen hij mijn G-spot masseerde (waarvan ik het bestaan ook niet wist). Nu, ruim anderhalf jaar later, ontdek ik nog steeds, niet meer met dat vriendje maar wel een stuk bewuster van mijn eigen lijf en gevoelens.

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » wo 17 maart 2004, 19:10

cool echt de max voor je! En dank je voor je antwoord.

xd


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten