..:Waar worden jullie mannen nou écht geil van?:..

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Nickt
Berichten: 149
Lid geworden op: do 20 december 2001, 2:01
Locatie: NL

Berichtdoor Nickt » zo 23 november 2003, 17:08

Waar ik geil van word:
Mijn/een vrouw die verbaal of nonverbaal laat merken (of uitstraalt) dat ze zelf geil is.

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » di 25 november 2003, 13:05

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 25 november 2003, 13:07

Kylie Minogue onder mijn hoofdkussen vinden :mrgreen:
Terug van (nooit echt) weggeweest

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 25 november 2003, 13:21

"Cant Get You Out Of My Head" :P
LeAvEr DeA aS sLeAf

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 25 november 2003, 13:34

Slow....... en dan die clip erbij!! Al die mooie mannen!! :lol:

slowhand
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 21:36
Locatie: hartje

Berichtdoor slowhand » wo 26 november 2003, 16:02

Geil?
Wordt ik al door er over te fantaseren. Likjes, klitjes, lippen, bippen, verborgen naakt, halfnaakt, winters aangekleed vertellen over sex, telefoneren en vertellen dat je naakt rondloopt, lonkende oogjes, voeten,
een geste, een schildershemd met decolté, vingerstreling aan mijn scrotum, prikkels tussen mijn billen, mooie mutsen, erotische verhalen lezen, ero-stripverhalen, voelen dat je klaarkomt, ....
In bed? likjes en strelingen en ik ben vertrokken!
masturberen terwijl ik penetreer, orale spelletjes, als ze slaapt, saaie bediendenlook, geile stem, onbenkende streling....
man,man,man,...ik krijg nu zin! iemand?
Live, Laugh & Love!

Kanjer
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 27 oktober 2003, 21:23
Locatie: Belgie

Berichtdoor Kanjer » do 27 november 2003, 0:42

Ik heb hier reeds op geantwoord. Ergens ...

Wie zoekt die vindt.


K.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » zo 30 november 2003, 16:58

Van de zus van een vriend waar ik gisterenavond op verjaardagsvisite ging. Wat een knappe vrouw!

AJ
Berichten: 2
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 0:52

Berichtdoor AJ » do 15 januari 2004, 1:18

Echt geil wordt ik als ze mijn anus masseert/penetreert en tegelijkertijd aftrekt/pijpt, superdominant. Het zal bij mijn huidige vriendin wel een droom blijven maar ik heb dit een tijdje geleden meegemaakt en het was echt onvergetelijk geil.

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » do 15 januari 2004, 11:26

Kun je jouw verlangens daarover niet delen met je vriendin of heeft ze al verteld dat ze dat niet wil?

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 15 januari 2004, 22:57

Mannen worden opgewonden van heel veel verschillende dingen. Misschien is het beter je af te vragen waar ze niet opgewonden van worden. Om wat te noemen: Met een degelijk nachthemd en sokken aan in bed stappen, preutsheid in het algemeen, altijd op min of meer dezelfde wijze sex hebben, saaiheid in het algemeen, inspiratieloze sex hebben, vrouwen die zich schamen om sex te hebben, die hun lichaam verborgen houden, etc., passiviteit, het hebben van sex omdat het maar weer eens nodig is, etc.

Dan nu het antwoord zelf. Een man wordt echt opgewonden van wat jij doet. De vraag stellen is hem beantwoorden. Doe eens iets nieuws (inspiratie shespot). Je vriend/man moet wel een saaie dodo zijn wanneer hij zich niet laat verrassen met een rollenspel, speeltje of andere nieuwe ingeving.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » vr 16 januari 2004, 1:43

Met een degelijk nachthemd en sokken aan in bed stappen
Grinnik.... mijn vrouw zou zelfs nog een slaapmuts opzetten als ze er één kon vinden....

Maar hoe dikker ze zich inpakt, hoe groter de uitdaging om alles weer uit te krijgen. Mij houdt het niet tegen, in ieder geval....

Geil is een state of mind, wat er voor nodig is is ehhhhhhhh ademhalen, en waarom zou je je laten tegenhouden door een herenpijama?
En geitensokken, hoor ik net :lol:

Ik heb geen verstand van mannen, maar mij hoeft ze alleen maar aan te kijken :)

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 16 januari 2004, 9:53

Kan me toch wel een beetje in Thomas' relaas vinden. Ik, en ik denk met mij de meeste mannen, vind t supergeil als mijn partner blijk geeft naar mij te verlangen, me wil verleiden, laat blijken dat ze opgewonden is en seks met mij wil. Als mijn partner zich er niet voor schaamt om haar eigen geilheid naar mij toe bloot te geven.

In die zin zijn een dikke pyama en sokken aan in bed killing. Die outfit straalt juist een tegenovergestelde boodschap uit: "Ik heb t koud, ik ben moe en ik heb ABSOLUUT geen zin in seks"
Terug van (nooit echt) weggeweest

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » vr 16 januari 2004, 10:50

of het straalt uit ik heb het koud en warm me!!!! :wink: :lol:

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 16 januari 2004, 10:54

Ja, het roept wel gevoelens van warmte, tederheid, liefde, en zorgzaamheid op. Maar er geil van worden (want daar gaat t in deze discussie over), nou nee. Hetgeen niet wil zeggen dat er uit zo'n situatie geen vrijpartij kan voortvloeien hoor, maar de situatie en outfit zijn niet echt geil en opwindend.
Terug van (nooit echt) weggeweest


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten