True or Dare

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

True or Dare

Berichtdoor h3js2791 » di 05 mei 2015, 21:01

Er zijn wel meer topics over maar ik wil het hier toch even vragen. Volgende week zaterdag zijn mijn vrouw en ik eindelijk weer eens zonder kinderen en gaan dus met ons twee'tje op stap. Uit eten, drankje, ... Nu lijkt het mij leuk om tijdens deze avond af en toe een True or Dare kaartje te geven/krijgen. Nu zijn er wel kant en klare setjes maar vaak voor stellen of met opdrachten die je onderweg niet kan doen.
Wie weet er dus vragen / opdrachten die je als stel tijdens een avondje stappen kunt doen?

Vragen kun je natuurlijk altijd, maar de opdrachten ....

Een veel voorkomende Dare is natuurlijk "Ga naar het toilet, doe je onderbroek of slipje uit en breng hem naar mij."

De Dare's moeten natuurlijk wel realistisch zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: True or Dare

Berichtdoor droomvlinder » wo 06 mei 2015, 23:10

Ik begrijp niet goed wat je met "dare" bedoelt maar als opdracht zou ik vragen dat ze haar glaasje door een leuke man zou laten proeven en dan maar afwachten hé :mrgreen:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

Re: True or Dare

Berichtdoor h3js2791 » do 07 mei 2015, 8:01

Dat is idd wel een leuke opdracht. Gelukkig voor haar drinkt ze vaak witte wijn. Over wijn heb je altijd wel een mening. Die doe ik erbij.
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast