[Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Bertha Butt
Berichten: 43
Lid geworden op: di 17 februari 2015, 14:27
Locatie: Dordrecht

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Bertha Butt » di 03 maart 2015, 19:32

@stel40:
Een full on bi MMV trio is dus meer geschikt voor ons. Pas gedaan en ons heerlijk vermaakt. Onze bi 'bull' ook, overigens. :)
Lijkt ons ge-wel-dig dit ook eens te proberen! Wij hebben echter zeer veel moeite hier een geschikte leuke man voor te vinden. Bij de juiste klik een soort vaste vriend van ons zou super leuk zijn. Waar op het web of welke plek ontmoeten we zo iemand?

Tips en ervaringen zeer welkom!

Hartelijk dank voor alle welkom van iedereen!!! :D
Wij zijn echt van de internetgeneratie, dus zoeken we altijd eerst op internet. Of het nu om een koelkast gaat, of om een bull. :D

Deze leuke man heb ik op Second Love gevonden. Ik was eigenlijk op zoek naar een date voor mij alleen. In mijn brutale bui had ik bij mijn profiel geschreven dat een dergelijke MMV ook mogelijk zou zijn.
En deze man was assertief genoeg om mij daarop aan te spreken. En warempel een klik tussen 3 personen.

Op Adult Match kregen we meer reacties van bisexuele en bischierige mannen, dan we zo kunnen behappen. Tip: plaats een niet-naakt foto.
Ook hetero mannen, die niet verder willen gaan dan spit roasting*, maar dat was voor ons niet interessant.

* @ runningslim: spit roasting = een vorm van een trio, waarbij de vrouw zowel oraal als vaginaal gevuld is. Net een varkentje aan een spit... Vandaar de naam.
;)

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Stel40 » di 03 maart 2015, 20:48

@stel40:
Een full on bi MMV trio is dus meer geschikt voor ons. Pas gedaan en ons heerlijk vermaakt. Onze bi 'bull' ook, overigens. :)
Lijkt ons ge-wel-dig dit ook eens te proberen! Wij hebben echter zeer veel moeite hier een geschikte leuke man voor te vinden. Bij de juiste klik een soort vaste vriend van ons zou super leuk zijn. Waar op het web of welke plek ontmoeten we zo iemand?

Tips en ervaringen zeer welkom!

Hartelijk dank voor alle welkom van iedereen!!! :D
Wij zijn echt van de internetgeneratie, dus zoeken we altijd eerst op internet. Of het nu om een koelkast gaat, of om een bull. :D

Deze leuke man heb ik op Second Love gevonden. Ik was eigenlijk op zoek naar een date voor mij alleen. In mijn brutale bui had ik bij mijn profiel geschreven dat een dergelijke MMV ook mogelijk zou zijn.
En deze man was assertief genoeg om mij daarop aan te spreken. En warempel een klik tussen 3 personen.

Op Adult Match kregen we meer reacties van bisexuele en bischierige mannen, dan we zo kunnen behappen. Tip: plaats een niet-naakt foto.
Ook hetero mannen, die niet verder willen gaan dan spit roasting*, maar dat was voor ons niet interessant.

* @ runningslim: spit roasting = een vorm van een trio, waarbij de vrouw zowel oraal als vaginaal gevuld is. Net een varkentje aan een spit... Vandaar de naam.
;)

Wat een super goede tips! Wij gaan gelijk tot actie over.. :wink:
Wij zijn inderdaad ook van de internetgeneratie, een parenclub oid lijkt ons niet fijn.

Wat een spannende verhalen Bertha, wat zijn jullie hier al ver mee! :D

Wij dachten dat secondlove meer voor mensen was die vreemdgaan. Is dat ook zo en maakt jullie dat niets uit? Of zijn er ook veel singles daar die niets serieus zoeken? We gaan het zowieso proberen daar en op adultmatch.

Wij zijn 40 en 42 (zien er belachelijk jong uit :wink: :lol: ) Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe lang jullie dit al doen?

Super bedankt zover..

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

*tip*

Berichtdoor gurley » wo 04 maart 2015, 19:13

Hai allemaal,

ben ook nieuw hier ... ben op de site afgekomen omdat ik sinds vier maanden een nieuwe relatie heb die me wat hoofdbrekens kunnen kosten zo nu en dan en ik een veilige plek zoek om hardop te kunnen nadenken ....misschien ook zo af en toe wat feedback te ontvangen van mensen die net als ik open staan voor alle wonderlijke dingen die het leven je soms in de schoot kunnen werpen.

voorlopig ben ik wat oude topics aan het bekijken,.... er staat al veel op de site tenslotte

wie weet tot gauw
groetjes nadien

hoi :)

de virtuele kroeg voor slapelozen is een hele mooie plek om hardop na te denken
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Troglodyte
Berichten: 14
Lid geworden op: za 14 maart 2015, 11:15

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Troglodyte » za 14 maart 2015, 11:33

Nieuw hier, ik kom langs om mijn vrouw (Bertha Butt) te supporten en omdat het leuk is om ons samen te verbazen, zowel positief als negatief, over anderen.

Punten voor wie onze beide namen hier ziet voor wat ze zijn. Komt ook niet uit de lucht vallen: zij is stevig van de kontriem gesneden, ik zie er uit als een oermens.

Mijn quirk wat betreft sex is BDSM (als dominant/primal), wat de aanleiding is dat Bertha hier begon te posten: zij deelt die voorliefde niet, dus moesten we een oplossing zoeken. Solution pending...

Bertha Butt
Berichten: 43
Lid geworden op: di 17 februari 2015, 14:27
Locatie: Dordrecht

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Bertha Butt » za 14 maart 2015, 20:57

Hoi Troglodyte! :D33

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor EstherC » za 14 maart 2015, 21:26

Welkom troglodyte :D
Dream it. Wish it. Do it!

Troglodyte
Berichten: 14
Lid geworden op: za 14 maart 2015, 11:15

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Troglodyte » za 14 maart 2015, 21:40

Welkom troglodyte :D
Dank je. Eens kijken of hier wat te leren valt.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor deco » zo 15 maart 2015, 11:00

welkom troglodyte
hopelijk hebben jullie als koppel iets aan Schespot
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Spelfje » zo 15 maart 2015, 19:56

Welkom!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor zucht62 » zo 15 maart 2015, 22:29

Aan alle nieuwelingen een warm welkom.
Only dead fish go with the flow.

ppunkii
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 maart 2015, 10:43

Ik stel me voor

Berichtdoor ppunkii » ma 16 maart 2015, 10:56

Hallo allemaal,

Ik ben ppunkii en ik ben 40 jaar...
Heb een relatie maar ik ben zoekende naar mijn
Gevoelens voor andere geslacht.
Ik ben wel gelukkig maar wat er ooit in een lied gezongen is,
is dit alles...
Oja ik ben een vrouw
Groetjes ppunkii

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Ik stel me voor

Berichtdoor zee » ma 16 maart 2015, 20:22

Welkom ppunkii
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Ik stel me voor

Berichtdoor Vaudeville » ma 16 maart 2015, 22:11

Welkom! Ik hoop dat dit forum je helpt antwoorden te vinden!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Ik stel me voor

Berichtdoor Carina » ma 16 maart 2015, 23:02

Welkom ppunkii.
Veel plezier op het groene monster. :D
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

ppunkii
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 maart 2015, 10:43

Re: Ik stel me voor

Berichtdoor ppunkii » di 17 maart 2015, 1:10

Dank je wel voor jullie warme welkom xxx


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten