Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor gekko » wo 18 februari 2015, 16:38

Kun je niet beter de Viva de deur uit gooien?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Anwen » do 19 februari 2015, 20:23

@Anwen - ik doe dat anders & selecteer eerder of iemand lichaamstaal kan lezen.
Ik maak altijd wel iets van geluid. Ik neem aan wel meer vrouwen. Als je mij niet goed kent en je hoort wat gekreun kan je heel makkelijk denken dat je goed bezig bent terwijl het bijvoorbeeld lekker, maar niet fantastisch is. Zelfde wat betreft gezichtsuitdrukkingen. Come to think of it, ook als je mij wel goed kent is het moeilijk.

Lichaamstaal is buiten de slaapkamer al erg moeilijk te lezen. Ik vertrouw mijn partner op zijn motivatie en inzet om mij genot te geven, er op vertrouwen dat hem dat lukt zonder iets te zeggen vind ik naïef.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » za 21 februari 2015, 23:23

Hi @Anwen @lichaamstaal -ik kan het (niet geheel toevallig) goed lezen & gebruik het dus om mensen uit te zoeken die het ook kunnen.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Peter50 » zo 22 februari 2015, 12:39

@Nelly,
Daar zit wat in natuurlijk.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » zo 22 februari 2015, 14:49

Hi @Anwen @lichaamstaal -ik kan het (niet geheel toevallig) goed lezen & gebruik het dus om mensen uit te zoeken die het ook kunnen.
Ik snap wel wat je bedoelt ivm je "lichaamstaal lezen".
Maar dit geldt enkel als er iemand naar je kijkt terwijl hij/zij een handeling doet en waarop hij/zij kan "lezen" (lees zien) of het goed is dan wel niet.....

Ik word enkel nukkig als ik lees dat een man/vrouw het allemaal wel kan als hij/zij het wil en zin heeft om het goed te doen......
Zo werkt het mijns inziens niet en kan het enkel al doende geleerd worden en door erover te praten.....tijdens, voor/na de sex .
Dit geldt niet enkel voor de mannen en clitoris maar ook voor de vrouwen en pijpen....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » zo 22 februari 2015, 20:14

@Deco - ik blijf erbij dat lichaamstaal ook gevoeld kan worden. Goed koken leer je mi. door veel te doen en veel te proeven & ook niet door te praten.

Ik zeg niet dat praten nooit iets bijdraagt. Maar iemand die niet proeft in de keuken kun je niet tot een goed recept praten. Iemand die (in het hier en nu, niet 50 jaar geleden) - de clitoris niet kan vinden, is mi. niet te redden. Waarom zou je daar in een bed mee gaan liggen praten terwijl je eigenlijk een leuke man zoekt om andere dingen mee te doen??

En nu ik nog wat dieper nadenk over deze topic - ja, er zijn fantastische minnaars & ja, het hele land (en heel Europa, DSK anyone??) puilt ook uit van mannen die echt de ballen verstand hebben van vrouwen & toch denken dat ze kunnen neuken. En van de vrouwen die daar eerst een paar jaar genoegen mee nemen & dan vervolgens compleet droog komen te staan.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » zo 22 februari 2015, 21:08

Nelly,

Je hebt een punt.
Maar dan telt het enkel voor mannen die al weten hoe ze een vrouw moeten beminnen, sex ermee hebben en weten hoe een vrouw te plezieren (in bed :mrgreen: ).

Maar voor on-ervaren mannen (leeftijd 20-25 of soms iets ouder) geld het niet altijd dat ze zo "ervaren" zijn.

off-topic:

Ik zal een even hete, spetterende en geile momenten hebben met een vrouw die niet kan pijpen maar het wel wil doen......zolang ik het haar mag duidelijk maken hoe ze me het meest pleziert....

je kan ook perfect een vrouw de nacht van haar leven bezorgen zonder daarom haar clit te weten zijn..... :twisted:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor LoveArtist » do 26 februari 2015, 23:20

Ha ha, volgens mij klopt het verhaal toch wel. Vrouwen met haar gebruiken anti-klit shampoo :D11

(is dus 1 van de eerste dingen die ik uit de badkamer gooi)
:)
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor LoveArtist » do 26 februari 2015, 23:40

Dit topic is geststart uit fascinatie/ irritatie over een een artikel in de laatste of voorlaatste Viva. Daar stond dat vrouwen zonder schaamhaar een beter sexleven zouden hebben. Dit vanwege allerlei redenen (hipper, verzorgder whatever) maar ook omdat mannen dan beter de clitoris zouden kunnen vinden Pardon??
Geen enkele moeite mee om de clitoris te vinden, als je dat als man niet weet dan is het tijd je kennis over het vrouwelijk lichaam bij te spijkeren.

Mijn vrouw heeft ook alles glad en dat ziet er veel mooier uit, zij voelt zich vrij en schoon zonder schaamhaar, het is voor mij gewoon lekkerder likken en zij wordt er veel meer opgewonden van dan toen ze nog een behaarde poes had, ik hoef maar met een vinger over haar gladde velletje te strelen en ze is in hemelse sferen.

Dat ze glad is heeft dan ook niets met de door Viva vermeende blindheid bij mannen te maken.

:D
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor 230volt » do 26 februari 2015, 23:46

Je komt lekker binnen hier, Loveartist! Of je hebt dit topic slecht doorgelezen of je hebt er niets van begrepen!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor LoveArtist » do 26 februari 2015, 23:55

Je komt lekker binnen hier, Loveartist! Of je hebt dit topic slecht doorgelezen of je hebt er niets van begrepen!
Dan zal het het eerste zijn 230volt, dat heb ik wel vaker met Viva artikelen, dat blad weggooien is wel een goede optie.
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » vr 27 februari 2015, 1:48

@Loveartist - wat mij betreft begrijp je het dan weer prima ;-)

Er zijn mannen 'who find' and mannen 'who don't' en er speelt vanalles mee om die verschillen te veroorzaken.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » vr 27 februari 2015, 19:49

@Loveartist - wat mij betreft begrijp je het dan weer prima ;-)

Er zijn mannen 'who find' and mannen 'who don't' en er speelt vanalles mee om die verschillen te veroorzaken.
Wat begrijpt jij dan prima?

Nu volg ik je niet meer Nelly.....
Eerst zeg je met zekerheid dat elke man de clitoris maar moet weten zijn of hij is een neanderthaler.
Daarna moeten "ze" maar lichaamstaal kunnen lezen (wat jij dan wel goed kan zoals je beweert) en zo zullen ze wel de clit desnoods vinden.

Maar nu besluit je met: Er zijn mannen 'who find' en mannen 'who don't' en er speelt vanalles om die verschillen te veroorzaken....

Ah neen want ze moesten het al weten zijn en anders moeten ze maar de lichaamstaal van de vrouw lezen....dus kunnen er enkel nog mannen bestaan 'who find'.

Owja het gaat niet op dat je een clit kan vinden als je vrouw/date/vriendin of minnares glad geschoren is.....als ze geen strak kutje meer heeft en niemand heeft je ooit laten merken/weten/voelen of aangeduid waar het juist is (bij de betreffende vrouw) dan kan je die man moeilijk iets kwalijk nemen.

Ik blijf bij mijn punt dat als ik graag heb dat een vrouw me pijpt zoals ik het lekker vind...ik het haar zal moeten duidelijk maken door te zeggen.... aan te duiden...of te leiden. Dat noem ik dan ook lief-hebben.
Als je als vrouw graag hebt dat de man je clit snel vind en het goed beroerd.....heb dan de ballen aan je lijf om het hem duidelijk te maken (eender hoe) en ga nietje beklag gaan doen bij de hoog intelectele bladen zoals Viva en Flair...
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9564
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Carina » vr 27 februari 2015, 21:35

Het lijkt mij dat de grootte er ook heel veel mee te maken heeft. Een grote clitoris zal makkelijker te vinden zijn dan een kleine.
Maar daar hoor je dan weer niemand over. Want het ligt natuurlijk aan degene die zoekt of het wel of niet gevonden wordt. :roll:



Wat ook in me opkwam bij het lezen van dit topic:
Sorry Klaas, ik vind je superlief, superknap, superaantrekkelijk, beregeil en wil het wel 4 keer per dag met je doen, ware het niet dat je niet in 1 keer m'n clitoris kon vinden. Sorry, maar ik ga toch maar voor Bertus, al is het dan een lompe boer... :D6
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Jippie » za 28 februari 2015, 2:08

Een grote clitoris zal makkelijker te vinden zijn dan een kleine.
Het is net of je het ding op de foto aan moet wijzen. Seks draait toch om interactie? :shock:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten