Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor brother » di 10 februari 2015, 23:08

Ik onderschrijf de statement van Volt en Anwen 100%
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Spelfje » do 12 februari 2015, 1:24

Ik vind trouwens " op zoek gaan naar" een enorme turn-off! En als de parel dan gevonden is, daar zó enorm de nadruk op leggen dat het irritant wordt... :?
Als je elke halve centimeter onderwerpt aan liefdevolle, langzame aandacht dan kom je er als 'Gever' vanzelf achter of, hetgeen je doet, lekker is. En of dat nu precies óp de clit is óf er vlak naast óf indirect aanrakend, dat verschilt echt per vrouw!
Ik zou wel tegen vrouwen-in-het-algemeen willen zeggen: Laat van je horen! Praten tijdens de sex is echt niet verboden :mrgreen:
Mmmmm ga door.... Jaaaaaaa dáár! :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Lolly1968 » do 12 februari 2015, 12:54

:D11
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » do 12 februari 2015, 21:19

Ik vind trouwens " op zoek gaan naar" een enorme turn-off! En als de parel dan gevonden is, daar zó enorm de nadruk op leggen dat het irritant wordt... :?
Als je elke halve centimeter onderwerpt aan liefdevolle, langzame aandacht dan kom je er als 'Gever' vanzelf achter of, hetgeen je doet, lekker is. En of dat nu precies óp de clit is óf er vlak naast óf indirect aanrakend, dat verschilt echt per vrouw!
Ik zou wel tegen vrouwen-in-het-algemeen willen zeggen: Laat van je horen! Praten tijdens de sex is echt niet verboden :mrgreen:
Mmmmm ga door.... Jaaaaaaa dáár! :wink:
zoals ik al vertelde...communiceren....hoe je het doet is niet belangrijk :D7 ....maar jouw manier is ook duidelijk :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor brother » vr 13 februari 2015, 17:36

Het is ook nooit goed hé
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » vr 13 februari 2015, 19:52

Het is ook nooit goed hé
ma jawel..... :twisted:

zolang "zij" iets zegt of toont..... :D6
vinden "wij" alles..... :mrgreen:

iedereen gelukkig :D11 :D11
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor EstherC » vr 13 februari 2015, 20:05

Communiceren is natuurlijk heel belangrijk. Helemaal mee eens. Maar niet iedereen denkt daar hetzelfde over.

Ik weet nog die keer dat ik een man heel voorzichtig wat wilde helpen richting voor mij fijne zones. Zijn reactie? 'Ik weet heus wel wat ik doe hoor.'

Tsja... :roll:

Dat bleef bij één keer.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Inya » vr 13 februari 2015, 20:20

Aiaiai EstherC.... wat zei je, "misschien weet je wel wat je doet, maar je doet in ieder geval niet wat ik nodig heb!"? :D5
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Hubbie » vr 13 februari 2015, 22:51

Ik weet nog die keer dat ik een man heel voorzichtig wat wilde helpen richting voor mij fijne zones. Zijn reactie? 'Ik weet heus wel wat ik doe hoor
Wat een sukkel zeg, ik wil het de vrouw juist zo veel mogelijk naar de zin maken. Als ze daar aanwijzingen bij geeft is dat zowel voor haar als voor mij extra genieten :D7

Ik ben daar dus altijd blij mee, zo leer ik de dame in kwestie ook beter kennen :D12

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » za 14 februari 2015, 1:16

ik zoek er nog altijd naar :D8

is zo leuk als ze je blijft aanwijzingen geven :D8

aaah....jaaa ...daar.... :mrgreen:

waar? :twisted:

neen neeen lager....jaaahaaaaa :D11 :D11

hier? :D6

word ze gek.....heb ik de tijd van mijn leven.....duurt het lekker lang.....word het nog natter.....klaagt er niemand.... :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Vaudeville » zo 15 februari 2015, 13:53

ik zoek er nog altijd naar :D8

is zo leuk als ze je blijft aanwijzingen geven :D8

aaah....jaaa ...daar.... :mrgreen:

waar? :twisted:

neen neeen lager....jaaahaaaaa :D11 :D11

hier? :D6

word ze gek.....heb ik de tijd van mijn leven.....duurt het lekker lang.....word het nog natter.....klaagt er niemand.... :mrgreen:
Weer een mannengeheim openbaar gemaakt..:S

;)

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor brother » zo 15 februari 2015, 16:56

Hij: Schat ik kan je klitje weer niet vinden
Zij: Wacht ik zoek mee
:o
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » zo 15 februari 2015, 20:51

I called bullshit on dit topic a long time ago, maar zeker nu ik heb zelf eens heb geprobeerd ben ik het nog meer met Volt eens. Wat een onzin zeg, dat je dat dingetje zo makkelijk zou moeten kunnen vinden. Zelfs met voorlichting, als iemand nog niet zo nat is of ze heeft gewoon een kleine klit, dan is het gewoon een hoop gefriemel van vingers tegen een hoop frummelige randjes waarvan je geen flauw idee hebt of dat de binnenste schaamlippen zijn of dat je wel goed zit.
Deze quote en de tekst eronder "je laat iemand gewoon in het duister tasten" hebben voor mij wel weer wat duidelijk gemaakt. Blijkbaar is niet in alle slaapkamers verlichting beschikbaar als je het nodig hebt....

Ik blijf de topic verder zelf prima valide vinden - als ik tegen vrouwen zeg "toompje van de eikel" dan denk ik dat iedereen zegt "weet ik zo te vinden".

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Laars » ma 16 februari 2015, 19:46

Blindelings, zelfs met het licht uit, .. Als ik iets wil vinden, ben ik net een pitbull 8)

Maar ik denk niet dat het de boodschap is. Tussen de regels door lees ik angst om het misschien niet goed te doen, spanning voor prestatie, misschien is het gemakkelijker te zeggen dat je 'm niet kan vinden cq zeggen dat je het idee hebt dat ie niet het punt raakt waar hij het zou moeten raken...?

Als de mijne in diep verzonken slaap plotseling wakker wordt geschud, weet ze zelf niet eens dat ze leeft... Erg om dan aan te wijzen waar en hoe :D6
Zelfde als ik mij niet prettig voel, nukkig geeft ze niet thuis, weigert steevast enige opbloeiende medewerking, verneukeratief blijft ze zich gevoelloos opstellen. Ondertussen verdenk ik haar ervan een vuil klein tongetje uit te steken naar de soms ongeduldige mannelijke tegenhanger. Kortom, op een ander niveau is nog meer communicatie, ergens onder water? De onderstroom bepaalt...
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » di 17 februari 2015, 0:24

Mooie tekst Laars, dank je wel ;-)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten