Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marloes
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 13:03

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Marloes » vr 17 oktober 2014, 22:10

Dag Allemaal,

Dank jullie wel voor het meedenken. Uiteindelijk hebben we toch maar voor een soa-test gekozen. Het duurde even voordat dat allemaal geregeld was. We zijn nu met z'n drieën samen geweest en het was helemaal super.

Het was voor ons alle drie een avond met wat extra's zou ik maar zeggen. Onze huisvriend en mijn man hebben erg hun best gedaan om er een bijzondere avond van te maken. Ik vond het fijn om onze vriend nu echt te kunnen voelen. Alle drie hebben we dus genoten. Mijn lieve mannetje leek het wel geil om mij te neuken nadat onze huisvriend in mij was klaargekomen. Dat heeft hij dan ook gedaan. :) iedereen blij.

We hebben goede afspraken met hem gemaakt. Als hij andere seksuele contacten heeft dan gaan we kijken of we het weer anders moeten doen.

Groetjes.

Marloes

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor janfreak » vr 17 oktober 2014, 22:58

Dag Allemaal,

Dank jullie wel voor het meedenken. Uiteindelijk hebben we toch maar voor een soa-test gekozen. Het duurde even voordat dat allemaal geregeld was. We zijn nu met z'n drieën samen geweest en het was helemaal super.

Het was voor ons alle drie een avond met wat extra's zou ik maar zeggen. Onze huisvriend en mijn man hebben erg hun best gedaan om er een bijzondere avond van te maken. Ik vond het fijn om onze vriend nu echt te kunnen voelen. Alle drie hebben we dus genoten. Mijn lieve mannetje leek het wel geil om mij te neuken nadat onze huisvriend in mij was klaargekomen. Dat heeft hij dan ook gedaan. :) iedereen blij.

We hebben goede afspraken met hem gemaakt. Als hij andere seksuele contacten heeft dan gaan we kijken of we het weer anders moeten doen.

Groetjes.

Marloes

Me dunkt dat met zo'n geile vrouw als jij jullie huisvriend geen andere seksuele contacten nodig heeft. Hoe dan ook, ik hoop dat in de toekomst jullie van elkaar zullen blijven genieten. Fijn dat je er zo openhartig over was.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor 230volt » za 18 oktober 2014, 9:43

Goed geregeld Marloes. Geniet van elkaar en houdt ons op de hoogte als je wilt.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Knallie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 09 februari 2007, 17:23

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Knallie » zo 01 februari 2015, 13:25

Hoi Marloes

wij hebben ook een huisvriend en doen het al een aantal jaren, ook zonder condoom. Wij weten ook gewoon van elkaar dat we verder geen wisselende contacten hebben. Net zo als jou man vindt ik het ook enorm opwindend om hem in mijn vrouw klaar te zien komen. Hoewel ik absoluut niet bi ben wil ik na zijn orgasme ook heerlijk klaarkomen in mijn vrouw en kan haar na de tijd ook nog langdurig oraal bevredigen. Veel mannen gunnen hun vrouw dit niet maar willen wel graag vreemd gaan of een trio met twee vrouwen, geniet er van en ik hoop dat jullie net als ons, nog jaren veel sex plezier hebben.
Men krijgt nooit een tweede kans om de eerste indruk te geven

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Lolly1968 » vr 06 februari 2015, 10:06

Er blijft altijd een zeker risico,daar moet je niet om heen draaien. Verder blijft het een kwestie van vertrouwen,want een test bewijs zegt ook niks,dat is slechts een moment opname. Wij zijn op ons gevoel afgegaan - niet verstandig- ,zo gaat het meestal. Persoonlijk haat ik het om een condoom in mij te krijgen/voelen,vind het helemaal niks! Het is dan ook een feest als de xtra man gewoon in je kan en komt. Maar wees er altijd op bedacht dat het fout kan gaan,niet alleen een onschuldig schimmeltje,bacterietje,maar ook erger. Klinkt niet gezellig en leuk maar het is nu eenmaal zo. Wij (want doordat ik het zonder doe loop mijn man ook risico) hebben altijd gekozen voor dat risico en misschien betrouwbare sekspartners gehad bij PR en Trio of gewoon mazzel?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor janfreak » vr 06 februari 2015, 10:37

Wij (want doordat ik het zonder doe loop mijn man ook risico) hebben altijd gekozen voor dat risico en misschien betrouwbare sekspartners gehad bij PR en Trio of gewoon mazzel?

Hou het maar op mazzel!
Ik heb ook andere verhalen gehoord.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Lolly1968 » di 10 februari 2015, 12:08

Was een retorische vraag Jan,maar het is wel zo natuurlijk. Ach 'mazzel' moeten we allemaal een beetje hebben in het (seksuele) leven toch? En,ja die verhalen kennen wij ook. Maar is soms 'Angst' niet een slechte raadgever?(niet retorisch :D5 )
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 19 gasten