Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor droomvlinder » za 31 januari 2015, 8:41

helemaal eens met Deco, communicatie helpt wel eens :roll:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » di 03 februari 2015, 6:53

@Deco - als vrouwen je penis niet kunnen vinden, helpt een verdere uitleg dan nog??
En geef je die hele uitleg dan in bed, of plan je dan een sessie in met koffie, whiteboard & biologische plaatjes??

Ik vind 'doen' = heel persoonsgebonden. Maar 'vinden' = ook een kwestie van interesse. Zoals aan het begin van de topic gezegd - mannen kunnen vanalles. Een man die de clitoris niet kan 'vinden' heeft zich mi. simpelweg niet goed genoeg voorbereid en / of is niet gemotiveerd genoeg.

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor de_onbekende » di 03 februari 2015, 10:42

Clitoris bij de vrouw = penis bij de man? Volgens mij klopt die vergelijking niet helemaal :)

Clitoris bij de vrouw = dat ene puntje, ja je weet wel, waar hij het gevoeligst is bij mij en vele andere mannen... Happy hunting!

Ik ben het verder helemaal eens met je post hoor. Ik denk dat niet kunnen vaak niet willen is. Ik bedoel: er zijn genoeg mensen die Taipei niet kunnen aanwijzen op een wereldkaart, maar als het je interesseert kun je het altijd opzoeken.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor 230volt » di 03 februari 2015, 19:43

Sorry hoor, maar ik vind dat allemaal verschrikkelijke onzin die jullie hier neerschrijven!

Je zal maar de man zijn die geen enkele vorm van voorlichting heeft genoten, alles zelf moet ontdekken en dan een vrouw treffen wiens clitoris niet als een rijpe eikel ( om maar in de sfeer te blijven) tussen de schaamlippen omhoog steekt, maar zich heimelijk verstopt heeft in het sappige vlees!

Ik ben blij voor jullie dat jullie het allemaal wel goed weten en er nooit problemen mee hebben gehad! Maar praat voor jezelf en laat anderen zonder schroom over hun problemen kunnen praten!

230volt die even onder hoogspanning werd gezet!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor zucht62 » di 03 februari 2015, 20:10

Volt je hebt helemaal gelijk !!!
Kus
Only dead fish go with the flow.

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor de_onbekende » di 03 februari 2015, 20:36

In deze tijd van het internet ligt informatie toch voor het oprapen? Hoe kun je je dan nog beroepen op gebrek aan kennis omdat je ooit niet goed bent voorgelicht?
Desnoods vraag je toch aan je partner waar haar Taipei zich bevindt?

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » di 03 februari 2015, 22:03

@Deco - als vrouwen je penis niet kunnen vinden, helpt een verdere uitleg dan nog??
En geef je die hele uitleg dan in bed, of plan je dan een sessie in met koffie, whiteboard & biologische plaatjes??

Ik vind 'doen' = heel persoonsgebonden. Maar 'vinden' = ook een kwestie van interesse. Zoals aan het begin van de topic gezegd - mannen kunnen vanalles. Een man die de clitoris niet kan 'vinden' heeft zich mi. simpelweg niet goed genoeg voorbereid en / of is niet gemotiveerd genoeg.
Als je als vrouw niet beweegt, iets laat merken van genot of plezier en de man is nogal "maagd" op het vlak van beffen......dan kan hij nog lang aanmodderen. Maar dan moet de vrouw ook niet klagen want ze was niet echt bereid om er iets aan te doen....

Wil je misschien een privé-sessie bij me ivm de uitleg? :mrgreen:

Als je nu echt denkt dat ik me eerst geïnformeerd heb in waar die clit zich in godsnaam zou bevinden....dan sla je de bal compleet mis. Ik heb het al doende geleerd en doordat mijn ex me aanduidde wat/waar/wanneer en hoe fel ik het kon/mocht doen.
Met mijn huidige vriendin was het ook weer zoeken naar wat ZIJ lekker vond en hoe...
En ja we hebben al gesprekken gehad ivm sex op de bank onder het genot van een lekker glas wijn .......en neen ik heb geen white board in huis :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Mrs_Hera
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 22:19
Locatie: België

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Mrs_Hera » di 03 februari 2015, 22:23

Communicatie is alles voor goede seks. Wat iemand fijn of niet fijn vindt is toch gewoon erg persoonsgebonden...

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Vaudeville » di 03 februari 2015, 23:14

Communicatie is alles voor goede seks. Wat iemand fijn of niet fijn vindt is toch gewoon erg persoonsgebonden...

Sterker nog.., het is tijdgebonden.., emotiegebonden. Wat vandaag wel werkt kan morgen weer niet werken. Het is een kwestie van aanvoelen wat m'n partner voelt op dat moment. Soms merk ik wel dat ze het minder voelt. Dan hou ik op.., ik ben niet op orgasme-jacht ;-)

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Lolly1968 » wo 04 februari 2015, 1:26

@Deco - als vrouwen je penis niet kunnen vinden, helpt een verdere uitleg dan nog??
En geef je die hele uitleg dan in bed, of plan je dan een sessie in met koffie, whiteboard & biologische plaatjes??

Ik vind 'doen' = heel persoonsgebonden. Maar 'vinden' = ook een kwestie van interesse. Zoals aan het begin van de topic gezegd - mannen kunnen vanalles. Een man die de clitoris niet kan 'vinden' heeft zich mi. simpelweg niet goed genoeg voorbereid en / of is niet gemotiveerd genoeg.
Als je als vrouw niet beweegt, iets laat merken van genot of plezier en de man is nogal "maagd" op het vlak van beffen......dan kan hij nog lang aanmodderen. Maar dan moet de vrouw ook niet klagen want ze was niet echt bereid om er iets aan te doen....

Wil je misschien een privé-sessie bij me ivm de uitleg? :mrgreen:

Als je nu echt denkt dat ik me eerst geïnformeerd heb in waar die clit zich in godsnaam zou bevinden....dan sla je de bal compleet mis. Ik heb het al doende geleerd en doordat mijn ex me aanduidde wat/waar/wanneer en hoe fel ik het kon/mocht doen.
Met mijn huidige vriendin was het ook weer zoeken naar wat ZIJ lekker vond en hoe...
En ja we hebben al gesprekken gehad ivm sex op de bank onder het genot van een lekker glas wijn .......en neen ik heb geen white board in huis :mrgreen:

Mooi gezegd,mijn partner heeft niet stilgelegen en vertelt mij ook dat bij elke vrouw die hij seksueel ontmoet heeft,de clitoris niet alleen anders er uit ziet/ligt maar ook een andere intensiteit heeft. De één begint al te gillen als je er alleen al naar wijst terwijl een ander 'intensieve' massage nodig heeft om ook maar iets te voelen. En ja het komt van 2 kanten,communicatie is altijd de winnaar,zowel verbale als non-verbale seksuele communicatie.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Lolly1968 » wo 04 februari 2015, 1:28

Communicatie is alles voor goede seks. Wat iemand fijn of niet fijn vindt is toch gewoon erg persoonsgebonden...

Sterker nog.., het is tijdgebonden.., emotiegebonden. Wat vandaag wel werkt kan morgen weer niet werken. Het is een kwestie van aanvoelen wat m'n partner voelt op dat moment. Soms merk ik wel dat ze het minder voelt. Dan hou ik op.., ik ben niet op orgasme-jacht ;-)


Ook mooi en zo waar......soms staat 'ze'(mijn klitje) op springen en soms is ze even op 'vakantie' en heb ik meer 'last' van een tunnelsyndroom.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Nelly » do 05 februari 2015, 23:03

@Deco - Is de vrouw die "niets laat merken van genot of plezier" een stiekeme genieter die dat niet aan de partner wil laten merken. Of geniet ze simpelweg niet & valt er dus weinig te communiceren??

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor deco » vr 06 februari 2015, 8:39

@Deco - Is de vrouw die "niets laat merken van genot of plezier" een stiekeme genieter die dat niet aan de partner wil laten merken. Of geniet ze simpelweg niet & valt er dus weinig te communiceren??
Als stiekeme genieter is ze dan ook geen grote hulp voor het bevorderen van het genot door de clit te bespelen (waar het hier om gaat) en verliest ze het recht om te klagen. :mrgreen:

Als ze niet geniet en niks communiceert, zit je in een impasse en trappel je ter plaatse.
Zo kan je nog lang aanmodderen en is klagen (elders) dan ook geen optie want diegene die het zou kunnen veranderen zal het nooit weten.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Anwen » di 10 februari 2015, 12:58

Sorry hoor, maar ik vind dat allemaal verschrikkelijke onzin die jullie hier neerschrijven!

Je zal maar de man zijn die geen enkele vorm van voorlichting heeft genoten, alles zelf moet ontdekken en dan een vrouw treffen wiens clitoris niet als een rijpe eikel ( om maar in de sfeer te blijven) tussen de schaamlippen omhoog steekt, maar zich heimelijk verstopt heeft in het sappige vlees!

Ik ben blij voor jullie dat jullie het allemaal wel goed weten en er nooit problemen mee hebben gehad! Maar praat voor jezelf en laat anderen zonder schroom over hun problemen kunnen praten!

230volt die even onder hoogspanning werd gezet!
I called bullshit on dit topic a long time ago, maar zeker nu ik heb zelf eens heb geprobeerd ben ik het nog meer met Volt eens. Wat een onzin zeg, dat je dat dingetje zo makkelijk zou moeten kunnen vinden. Zelfs met voorlichting, als iemand nog niet zo nat is of ze heeft gewoon een kleine klit, dan is het gewoon een hoop gefriemel van vingers tegen een hoop frummelige randjes waarvan je geen flauw idee hebt of dat de binnenste schaamlippen zijn of dat je wel goed zit.
Laatst gewijzigd door Anwen op di 10 februari 2015, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Hoezo kunnen mannen de clitoris niet vinden??

Berichtdoor Janus » di 10 februari 2015, 14:29

Qua strekking is dit topic wel beetje stereotiep vrouwelijk: je laat de man in het duister tasten, en als hij het/hem/haar niet vindt is het een sukkel. Wat is het probleem om even te zeggen, 'nee, ietsje hoger, lager, niet zo hard, ja, daar..'. En om dit te vermijden moet je je maar scheren dan ? Lijkt me weinig uitmaken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten